radula Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 Zdravím, dneska ráno bylo -7stupňů a motor mě nechtěl nastartovat. Při poloze nastartování se neozval žádný zvuk. Zkoušel jsem to několikrát, vždycky jsem chvíli počkal, po poloze zapalování jsem otočil do startování A nic.. Tak jsem kontroloval pojistky, vše v pořádku. Baterka v tom prsty nemá, rádio hrálo, světla svítila. Až teď odpoledne jsem do toho ze zvědavosti sedl znovu a ejhle, nastartoval jsem. Nevíte někdo prosím, kde by mohla být příčina? Mám fábku, 1,4 , 50kW, r. 2002. Mým tipem je nějaká závada v elektonice, ale nejsem si jist. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 najlepsie vag. palivove cerpadlo ti islo? starter tocil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 Môj typ je bateria na fabke je to tak -radio hrá. svetlá svietia a motor nie a nie chytiť a ruku na srdce už má nato aj vek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 baterka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radula Vloženo 29. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 Startér mlčí jako hrob. Tak nevím. Přemýšlel jsem to nastartovat přes někoho jinýho, kdyby to bylo v baterce. Jinak děkuji pěkně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radula Vloženo 3. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 3. leden 2009 Tak v baterce to nakonec není, zkoušel jsem to nastartovat přes sousedovic auto. A nic. Na palubce vše svítí, nic nebliká. I poklepání startéru nepomohlo. Pojistky jsem zkontroloval. Nakonec se přece jen podařilo nastartovat, a to po mírném zahýbání se spínací skříňkou. Takže to nakonec bude asi imobilizér, či něco s kontakty. Zkusil jsem startovat s náhradním klíčem a odjel jsem. Snad odjedu taky do servisu:-)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 (editace) Ked je to imobilizér tak naštartuješ ale vzápätí to zhasne a bliká kontrolka imobilizéru na prístrojovej doske. Ak nebliká tá kontrolka tak to vyzerá na tu spínačku. Editováno: 3. leden 2009, autor: vikino1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunoos Vloženo 17. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2009 Ahoj obnovuji toto tema protože mam pravděpodobně stejny problem. (otočim kličkem, všechny kontrolky naběhnou, žhavení zhasne tak otočim dál a nic - prostě totalni klid. Když tam ten kliček takto držím tak po cca 5-10s se roztoči starter a auto chytne - sice neochotně ale chytne) Pokud by to bylo spinačkou - da se nějak opravit nebo je třeba vyměna? Při vyměně - je třeba nějake kodovani - jak se to dělá? dík za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 17. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2009 Vymen si spodok spinacky-orech. Nic nemusis kodovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 17. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2009 a co kostra u startéru, nebo spíš kostra mezi motorem a kastli?? nevim jak to je u fabky ale stejný problémy sem měl u obou fšech třech favoritů co jsem měl a je to vlastně stejnej motor, ikdyž el. už bude snad jinde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raca Vloženo 18. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2009 taky se mi občas stane to sami(zatim teda jen 2x) a jen po delší cestě když chci opět nastartovat.otočim klič do prvni polohy vše naběhne a pozhasíná jak má,dám do druhy a nic.necham auto hodku-dvě v klidu a zase startuju.chasnik z asistečky a i nasledně technik ze servisu mi po mim popisu chování řekli že to vypadá na načatej starter.vag-ok,baterie po zatěžovym testu ok a i nějaky proměřovaní kabelů dělali a taky ok.jen všechny ty testy provaděli kdy auto normalně startovalo tak nevim. zatim teda na to kašlu ale ještě jednou to vyplivne a kupuju novej starter jen na origo za cca 8litru prdim a nejspiš koupim z autokelly nějakej ten jejich starline za trojku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radula Vloženo 23. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 23. Říjen 2009 Tak v baterce to nakonec není, zkoušel jsem to nastartovat přes sousedovic auto. A nic. Na palubce vše svítí, nic nebliká. I poklepání startéru nepomohlo. Pojistky jsem zkontroloval. Nakonec se přece jen podařilo nastartovat, a to po mírném zahýbání se spínací skříňkou. Takže to nakonec bude asi imobilizér, či něco s kontakty. Zkusil jsem startovat s náhradním klíčem a odjel jsem. Snad odjedu taky do servisu:-)) Protože závada se stávala záležitostí takžka u každého startování, zajel jsem do škodováckýho servisu (pozn. Blansko). Tak si to nechali asi půl dne. Řekli mi, že vše je v pohodě, alespoň co se týče napětí a kabelů, ale problém je spínací skříňce. Tu prý rozmontovali a vyčistili, prý tam byla počínající rez . Oprava přišla na sedm kil, uf, tak jsem říkal, v pohodě, bude to ok. No a za týden mi to opět něchtělo naskočit , začínal jsem být trošku nervózní.... Kdybych byl pověrčivý, zaklepal bych na dřevo. Do teď to totiž stratuje bez problémů. Do servisu jsem již nejel. Uvidím, jak se to bude chovat letošní zimu. Mám totiž dojem, že oné skříňce nevyhovuje nízká teplota. Budu to dávat častěji do garáže a uvidím, co a jak. Jelikož přes léto jezdí fabča jako beránek [spoiler=]Škoda Fabia 1.4 MPi 50Kw 2002 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radula Vloženo 17. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 Zdravím, tak rok se s rokem sešel a zima opět dává najevo svoji sílu, jenž se opět projevuje i na mém vozidlu. Zase startování. Po minulé zimě, s narůstajícími teplotami šlo startování bez problémů. Letos to vydrželo podstatně déle než minulý rok, dle příspěvků, které jsem napsal výše.... Parkuju v garáži, není vytápěná, ale pokud mrazy udeří, tak je znatelný rozdíl. No, včera večer jsem jel do práce, auto nechal mrznout venku, bylo asi tak kol -10 stupňů. Nu což, řekl jsem si, snad se nebude opakovat ten stejný problém. Otáčím klíčkem, jedna poloha, druhá poloha a nic. Vytahuji klíček, zkouším to znovu a opět nic. Co se dá dělat, baterie ok, vše bez problémů. Dotlačil jsem auti s kolegama z práce do teplé garáže (děkuji tak pánovi za laskavost a ochotu, že mi poskytl garáž na deset minut), pár desítek metrů. Když se autu nechce startovat za zimy, musí za tepla, to přece vždycky šlo.... K urychlení rozehřátí vozu a startovací skříňky především značně pomohl klasický elektrický přímotop. Namířil jsem jej přímo pod volant, pěkně se to vše nahřálo a ejhle, po pěti minutách a otočením klíčku do startovací polohy auto naskočilo jako by se nechumelilo. Nevím, co se ve skříňce děje, že to nefunguje při studeném startu, ale jsem již klidný aspoň v tom, že ta skříňka chce rozehřát, pokud auto stojí na ulici a mrzne až praští... Kdyby jste někdo věděl a trochu nstínil, co by to tak mohlo býti.Díkec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 Precitaj si co som ti radil o par riadkou vyssie. Vymenit spodok spinacky-elektricku cast-orech. Cena cca 15Euro. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunoos Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 Koukal jsem do Etky a vubec nemam tušeni kterej dil to vlastně mam vyměnit - mužeš nahodit nějake čislo - ktereho koliv auta, ja si to pak ke svojemu dohledam dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radula Vloženo 21. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2009 Precitaj si co som ti radil o par riadkou vyssie. Vymenit spodok spinacky-elektricku cast-orech. Cena cca 15Euro. Díkec za radu, jen nechápu, proč to nechce startovat v zimě. V létě mi to naskočí vždy hned.... Jakmile auto mrzne někde delší dobu, tak s tím hne akorát ten fén :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 22. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2009 Koukal jsem do Etky a vubec nemam tušeni kterej dil to vlastně mam vyměnit - mužeš nahodit nějake čislo - ktereho koliv auta, ja si to pak ke svojemu dohledamdík Spodok spinacky na F1. LINK: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/4b09...via-superb.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunoos Vloženo 22. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2009 Super - dík moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radula Vloženo 19. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 19. leden 2010 Spodok spinacky na F1. LINK: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/4b09...via-superb.html Díkec za radu. Vyměněný spodek spínačky. Startuje to jak za mlada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivomb Vloženo 22. leden 2010 Sdílet Vloženo 22. leden 2010 Ja se tu s dovolenim prizivim: dnes rano naskocila na prvni pokus (i kdyz v garazi take mrzne), odpoledne (stala venku) zacala jakoby na 3 valce, zhasla a uz se nechytla. Ani na 6. pokus. Po odpojeni a opetovnem zapojeni baterky opet velice trhane, ale nakonec se motor umoudril. Chybova hlaska zadna. Neznate to nekdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.