Přejít na obsah

Žhavící svíčky


ad0da

Doporučené příspěvky

Dnes ráno mi dlouho trvalo,než mi zhaslo žhavení na TDI 81kW. Trvalo to deset vteřin.Potom mi stejně dlouho trvalo,než motor při startování chytnul,jako by to nabíhalo po jednom válci a až běžel motor,tak jakoby nepravidelně.Ta nepravidelnost chodu se projevuje už od počátku zimy,ale ne tak hodně jako dnes. Dříve motor chytnul skoro hned,podle mého "HLUCHU" běžel OK,ale cítil jsem to jakoby škubání na zádech,když jsem se opřel do sedačky.Takže, jde nějak změřit jestli jsou žhavičky OK?. Auto mám od května,dovoz DE, servika vypněná,najeto 123000tkm, rozvody a vše kolem vyměněny(podle servisky z DE byly měněny při 90000tkm,ale stejně jsem to nechal vyměnit,vše bylo podle servisu Bosch nové), Jak odhalit příčinu toho dlouhého startování ? Díky předem za rady.

Editováno: , autor: ad0da
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neřeš to a kup nové žhaviče, to je otázka do 1000,-Kč (max. 1500,-Kč když už tam budeš cpát něco jóó dražšího - ale podle mne zbytečně).Pokud si to koupil ojeté, jako že jo a nebyly li měněné, tak není co řešit.

Rozhodně bych zajel k někomu, kdo ti může seřídit předvstřik, mně se to takto projevovalo, garny to seřídil a je to zase OK.

No a to, že to zrovna dnes ráno žhavilo déle, tak tomu se nediv, ono už třetí den trošku více mrzne.

Editováno: , autor: Palo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...