Publikováno Prosinec 30, 200816 r Dnes ráno mi dlouho trvalo,než mi zhaslo žhavení na TDI 81kW. Trvalo to deset vteřin.Potom mi stejně dlouho trvalo,než motor při startování chytnul,jako by to nabíhalo po jednom válci a až běžel motor,tak jakoby nepravidelně.Ta nepravidelnost chodu se projevuje už od počátku zimy,ale ne tak hodně jako dnes. Dříve motor chytnul skoro hned,podle mého "HLUCHU" běžel OK,ale cítil jsem to jakoby škubání na zádech,když jsem se opřel do sedačky.Takže, jde nějak změřit jestli jsou žhavičky OK?. Auto mám od května,dovoz DE, servika vypněná,najeto 123000tkm, rozvody a vše kolem vyměněny(podle servisky z DE byly měněny při 90000tkm,ale stejně jsem to nechal vyměnit,vše bylo podle servisu Bosch nové), Jak odhalit příčinu toho dlouhého startování ? Díky předem za rady. Upraveno Prosinec 30, 200816 r od ad0da
Prosinec 30, 200816 r Pozri si zhavice ci ti zhavia vsetky 4 kusy.Foto navod jak na to sem daval COSBY pohladaj . Ak bude vadna zhaviaca sviecka len jedna tak ich zahod a kup VSETKY 4 NOVE. TU JE NAVOD: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=4575 Upraveno Prosinec 30, 200816 r od PROCHY603
Prosinec 31, 200816 r Neřeš to a kup nové žhaviče, to je otázka do 1000,-Kč (max. 1500,-Kč když už tam budeš cpát něco jóó dražšího - ale podle mne zbytečně).Pokud si to koupil ojeté, jako že jo a nebyly li měněné, tak není co řešit. Rozhodně bych zajel k někomu, kdo ti může seřídit předvstřik, mně se to takto projevovalo, garny to seřídil a je to zase OK. No a to, že to zrovna dnes ráno žhavilo déle, tak tomu se nediv, ono už třetí den trošku více mrzne. Upraveno Prosinec 31, 200816 r od Palo
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.