Přejít na obsah

piskanie pri studenom motore

piencik milan

Doporučené příspěvky

Mam feliciu1,3 rok 1995. Piskanie vychadzajuce z motora po dvoch troch kilometroch piskanie prestane.Vznika pri pridani plynu pri ubrani prestane. Vymenil som: vodnu pumpu, rozvodovu retaz, osku na remenici rozvodovej retaze, novy alternator, semeringy pod radiacou pakou. Piskanie neprestalo. Prosim vas o radu. Dakujem !!!! :wub::angry::(

Editováno: , autor: piencik milan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

• o 2 roky později...

Mám podobný problém na Feldě v dieselu.

Měl jsem ji u mechanika a ten říkal, že píská plochý řemen v kladce alternátoru. Po nastartování údajně "běhá" několik milimetrů rotor alternátoru v ose a plochý řemen píská, jak se vyosuje a snaží se ho srovnat na střed. Proč je tomu tak, neví...Takž vůle v ložiskách (domečcích) v alternátoru? Zatím ví Bůh...

Odkaz ke komentáři

• o 2 měsíce později...
  • o 2 týdny později...

Mam feliciu1,3 rok 1995. Piskanie vychadzajuce z motora po dvoch troch kilometroch piskanie prestane.Vznika pri pridani plynu pri ubrani prestane. Vymenil som: vodnu pumpu, rozvodovu retaz, osku na remenici rozvodovej retaze, novy alternator, semeringy pod radiacou pakou. Piskanie neprestalo. Prosim vas o radu. Dakujem !!!! wub.gif:angry:sad.gif

No to taky nemusí být vůbec řemenem. Moje rodiče měli tuto závadu na Felicii taky. Dlouho mi to trvalo než jsem to našel Bylo špatné těsnění mezi hlavou a sacím potrubím. Vyměnil jsem a je klid . Vysvětluji si to tak, že na studeném motoru to přisávalo falešný vzduch-to je to pískání. Po zahřátí dojde roztažení materiálů, dotěsnění a pískání přestane.

Odkaz ke komentáři

• o 5 týdny později...

Mám podobný problém na Feldě v dieselu.