4maa Vloženo 9. leden 2009 Sdílet Vloženo 9. leden 2009 Má niekto skúsenosti s výfukovými splodinami v interiéri na OCTAVII II 1,9TDi? Tento problém registrujem možno po výmene turba (ale je možné, že to s tým nesúvisí, nakoľko v tom čase som jazdil bez kúrenia a ochladilo sa až neskôr). Auto má manuálnu klimatizáciu, úplne obyčajné ovládanie kúrenia. Pokiaľ otočím ovládač teploty kdekoľvek do červeného - začnú do interiéru prúdiť výfukové splodiny. Jazdím s tým už dlhšie tak, že je ovládač kúrenia úplne v modrom (studený vzduch) - tak sa mi to zdá byť so vzduchom OK. Kúriť sa nedá, lebo sa idem z tých splodín otráviť. Tak jazdite v týchto mrazoch bez kúrenia...(dosť blbé najmä na dlhšiu trasu, zima...., zahmlievajú sa okná....) Vnútorný okruh nepomáha - aj vtedy to počas kúrenia nasáva splodiny. Žeby to bol netesný výfuk a nasáva mi to z motora? (čo potom ale pri uzatvorenom vnútornom okruhu) Alebo to auto zohrieva vzduch pomocou teploty výfukových plynov? (a je to niekde netesné) Čo s tým? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 9. leden 2009 Sdílet Vloženo 9. leden 2009 Zajeď tam kde ti měnili turbo a reklamuj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tinima Vloženo 10. leden 2009 Sdílet Vloženo 10. leden 2009 presne to iste som mal na oct.1,ale na 1,6mpi 75kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dreamer_ Vloženo 11. leden 2009 Sdílet Vloženo 11. leden 2009 tinima: a v čom bol problém ? Tiež sa mi to vyskytlo na O1 1.6 75kW ale zatiaľ som to neriešil, lebo za jazdy to nerobí. Ten smrad cítim vo vnútri iba na mieste, alebo keď idem pomaly v kolóne ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4maa Vloženo 5. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2009 Tak problém je "odídený..." objavil sa po výmene turba - plno oleja kade kde po/na motore + nový diel, ktorý sa určitú dobu "vypaľoval", proste sa pálila farba a zvyšky oleja. (je to potvrdené zo servisu) Teraz po nabehaní nejakých km (docela dosť) to postupne prestalo (všetko čo sa malo sa spálilo). Podotýkam, že tesnosť výfukového potrubia testovali v servise (myslím dusíkom) a všetko tesné. ... takže tak ... TM Má niekto skúsenosti s výfukovými splodinami v interiéri na OCTAVII II 1,9TDi?Tento problém registrujem možno po výmene turba (ale je možné, že to s tým nesúvisí, nakoľko v tom čase som jazdil bez kúrenia a ochladilo sa až neskôr). Auto má manuálnu klimatizáciu, úplne obyčajné ovládanie kúrenia. Pokiaľ otočím ovládač teploty kdekoľvek do červeného - začnú do interiéru prúdiť výfukové splodiny. Jazdím s tým už dlhšie tak, že je ovládač kúrenia úplne v modrom (studený vzduch) - tak sa mi to zdá byť so vzduchom OK. Kúriť sa nedá, lebo sa idem z tých splodín otráviť. Tak jazdite v týchto mrazoch bez kúrenia...(dosť blbé najmä na dlhšiu trasu, zima...., zahmlievajú sa okná....) Vnútorný okruh nepomáha - aj vtedy to počas kúrenia nasáva splodiny. Žeby to bol netesný výfuk a nasáva mi to z motora? (čo potom ale pri uzatvorenom vnútornom okruhu) Alebo to auto zohrieva vzduch pomocou teploty výfukových plynov? (a je to niekde netesné) Čo s tým? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.