Přejít na obsah

Výfukové splodiny v interiéri (topení)


4maa

Doporučené příspěvky

Má niekto skúsenosti s výfukovými splodinami v interiéri na OCTAVII II 1,9TDi?

Tento problém registrujem možno po výmene turba (ale je možné, že to s tým nesúvisí, nakoľko v tom čase som jazdil bez kúrenia a ochladilo sa až neskôr).

Auto má manuálnu klimatizáciu, úplne obyčajné ovládanie kúrenia.

Pokiaľ otočím ovládač teploty kdekoľvek do červeného - začnú do interiéru prúdiť výfukové splodiny.

Jazdím s tým už dlhšie tak, že je ovládač kúrenia úplne v modrom (studený vzduch) - tak sa mi to zdá byť so vzduchom OK.

Kúriť sa nedá, lebo sa idem z tých splodín otráviť.

Tak jazdite v týchto mrazoch bez kúrenia...(dosť blbé najmä na dlhšiu trasu, zima...., zahmlievajú sa okná....)

Vnútorný okruh nepomáha - aj vtedy to počas kúrenia nasáva splodiny.

Žeby to bol netesný výfuk a nasáva mi to z motora? (čo potom ale pri uzatvorenom vnútornom okruhu)

Alebo to auto zohrieva vzduch pomocou teploty výfukových plynov? (a je to niekde netesné)

Čo s tým?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Tak problém je "odídený..."

objavil sa po výmene turba - plno oleja kade kde po/na motore + nový diel, ktorý sa určitú dobu "vypaľoval", proste sa pálila farba a zvyšky oleja. (je to potvrdené zo servisu) Teraz po nabehaní nejakých km (docela dosť) to postupne prestalo (všetko čo sa malo sa spálilo).

Podotýkam, že tesnosť výfukového potrubia testovali v servise (myslím dusíkom) a všetko tesné.

... takže tak ... :palec2:

TM

Má niekto skúsenosti s výfukovými splodinami v interiéri na OCTAVII II 1,9TDi?

Tento problém registrujem možno po výmene turba (ale je možné, že to s tým nesúvisí, nakoľko v tom čase som jazdil bez kúrenia a ochladilo sa až neskôr).

Auto má manuálnu klimatizáciu, úplne obyčajné ovládanie kúrenia.

Pokiaľ otočím ovládač teploty kdekoľvek do červeného - začnú do interiéru prúdiť výfukové splodiny.

Jazdím s tým už dlhšie tak, že je ovládač kúrenia úplne v modrom (studený vzduch) - tak sa mi to zdá byť so vzduchom OK.

Kúriť sa nedá, lebo sa idem z tých splodín otráviť.

Tak jazdite v týchto mrazoch bez kúrenia...(dosť blbé najmä na dlhšiu trasu, zima...., zahmlievajú sa okná....)

Vnútorný okruh nepomáha - aj vtedy to počas kúrenia nasáva splodiny.

Žeby to bol netesný výfuk a nasáva mi to z motora? (čo potom ale pri uzatvorenom vnútornom okruhu)

Alebo to auto zohrieva vzduch pomocou teploty výfukových plynov? (a je to niekde netesné)

Čo s tým?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...