Přejít na obsah

4maa

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení 4maa

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak problém je "odídený..." objavil sa po výmene turba - plno oleja kade kde po/na motore + nový diel, ktorý sa určitú dobu "vypaľoval", proste sa pálila farba a zvyšky oleja. (je to potvrdené zo servisu) Teraz po nabehaní nejakých km (docela dosť) to postupne prestalo (všetko čo sa malo sa spálilo). Podotýkam, že tesnosť výfukového potrubia testovali v servise (myslím dusíkom) a všetko tesné. ... takže tak ... TM
  2. Má niekto skúsenosti s výfukovými splodinami v interiéri na OCTAVII II 1,9TDi? Tento problém registrujem možno po výmene turba (ale je možné, že to s tým nesúvisí, nakoľko v tom čase som jazdil bez kúrenia a ochladilo sa až neskôr). Auto má manuálnu klimatizáciu, úplne obyčajné ovládanie kúrenia. Pokiaľ otočím ovládač teploty kdekoľvek do červeného - začnú do interiéru prúdiť výfukové splodiny. Jazdím s tým už dlhšie tak, že je ovládač kúrenia úplne v modrom (studený vzduch) - tak sa mi to zdá byť so vzduchom OK. Kúriť sa nedá, lebo sa idem z tých splodín otráviť. Tak jazdite v týchto mrazoch bez kúrenia...(dosť blbé najmä na dlhšiu trasu, zima...., zahmlievajú sa okná....) Vnútorný okruh nepomáha - aj vtedy to počas kúrenia nasáva splodiny. Žeby to bol netesný výfuk a nasáva mi to z motora? (čo potom ale pri uzatvorenom vnútornom okruhu) Alebo to auto zohrieva vzduch pomocou teploty výfukových plynov? (a je to niekde netesné) Čo s tým?
×
×
  • Vytvořit nový...