Publikováno Leden 16, 200916 r zdravim,chcem sa opytat pri jazde na dialnici mi auto taha do 160 a potom ako keby prestalo tahat,co to moze byt?dik
Leden 20, 200916 r Autor a ten naftovy je vlastne palivovy?,zatial som nemenil auto som kupil pred 2 mesiacmi ma naj.195 000km.
Leden 20, 200916 r No neviem ako ostatní ludia čo si tu kupili jazdenku, ale ja keď som kupil moju Octu, tak okrem nákladov na kúpu som si nechal rezervu cca 20 000,- Sk a spravil som jej hneď po kúpe, takú väčšiu prehliadku a výmenu bežných vecí (všetky filtre, sviečky, olej, brzdová kvapalina,...). Pozeral som sevisný interval na výmenu rozvodov a pre 1,8 20V Turbo je 180 tis. Keď som ju kupoval mala najzdených necelých 100 tis., ale aj napriek tomu som dal vymeniť aj rozvody vratane hydronapínaku remeňa a vodnej pumpy. Možno som niektoré veci menil zbytočne, ale mám istotu,... V dnešnej dobe sa len ťažko dozvieme koľko to má skutočne nabehané a ako sa s tým jazdilo, istota je guľomet Takže v tvojom prípade by som kukol filtre,... Inak švagor má presne ten istý motor (81kW) v Octe a ten problém o ktorom píšeš mu robila vadná váha vzduchu, jeho to nepustilo myslim nad 120 km/hod, tuším motor išiel v núdzovom režime a namiesto hodnoty ktorú meria váha vzduchu bral nejakú preddefinovanú hodnotu v RJ motora,...
Leden 21, 200916 r Tak to napíchni na comp a uvidíš co je v nepořádku nejlepší je se nalogovat a jet to projet a hned uvidíš
Leden 21, 200916 r noo ties som premyslal nad vahou vzduchu ale v podstate ak by bola zla tak by davala vela alebo malo vzduchu a tym padom by som nemohol prejst cez emisnu kontrolu ci nie????? pred tyzdnom som bol na emisnej.Co vy nato ????
Leden 21, 200916 r a ten naftovy je vlastne palivovy?,zatial som nemenil auto som kupil pred 2 mesiacmi ma naj.195 000km. ANO palivovy filter-naftovy filter. Urcite ho povodny majitel nemenil ked auto predaval. Vymen naftovy+vzduchovy filter.
Leden 21, 200916 r a na tu vahu vzduchu co povies?????? nieje to tak ako som piisal ze ak by bola chzbna tak by to ukazalo na emisnej kontrole ze je vela alebo malo vzduchu???? len mi nejde do hlavy ak je to len ten palivovy a vzduchovi filter tak preco taha iba do 160
Leden 21, 200916 r ono se to takhle nedá říct jelikož jestli je špatná váha vzduchu tak do ŘJ motoru chodí nesmyslné informace a auto prostě začne padat do nouzového režimu takže tohle neřeš prostě to auto napíchni a uvidíš!!!!!!!
Leden 21, 200916 r Vymenu filtrou som pisal pre -tinima :) ice-dodo- ake mas auto ??? nikde to tu nevidim.??? :palec2:
Leden 21, 200916 r Autor prochy -je to dobre to auto ma ice-dodo ja som len pisal za neho kym sa zaregistroval-vid jeho datum registracie, -je to znamy Upraveno Leden 21, 200916 r od tinima
Leden 21, 200916 r prochy -je to dobre to auto ma ice-dodo ja som len pisal za neho kym sa zaregistroval-vid jeho datum registracie, -je to znamy vymenil by som tie filtre, a hodil to na VAG, pokial to je ta váha vzduchu, čo je veľmi pravdepodobné, tak to VAG-om zistíš,... Nie som nejaký extra odborník, ale ako som už písal podľa mňa to bude váha a motor ti "padá" do núdzoveho režimu => obmedzená rýchlosť
Leden 22, 200916 r Vymen najprv filtre vzduchovy+naftovy. Vyskusaj auto ci to pomohlo. Ak nie tak to napichni na VAG-POCITAC. Vaha vzduchu stoji OD 48 eur----DO 320 eur Upraveno Leden 22, 200916 r od PROCHY603
Leden 24, 200916 r jj len som cel vediet cenu ak by nahodou Zdravím.Octa tahá jen do 160ti a padá do nouzáku anebo po zpomalení a následném zrychlování zase tahá?Pokud padá do nouzáku tak prohlídnout hadičky regulace turba,ventil N75 regulace a každopádně napojit na VAG.Tam hned zjistíš jestli je špatná váha,N75 anebo zasraná regulace turba.
Leden 25, 200916 r ono se to takhle nedá říct jelikož jestli je špatná váha vzduchu tak do ŘJ motoru chodí nesmyslné informace a auto prostě začne padat do nouzového režimu takže tohle neřeš prostě to auto napíchni a uvidíš!!!!!!! V případě vadné váhy vzduchu auto do nouzového režimu NEPADÁ. VAGem váhu vzduchu nepozná každý, musíš vědět co a jak, nikde to žádnou chybu nenapíše. Musí se to diagnostikovat v bloku hodnot.
Leden 26, 200916 r Zdravím.Octa tahá jen do 160ti a padá do nouzáku anebo po zpomalení a následném zrychlování zase tahá?Pokud padá do nouzáku tak prohlídnout hadičky regulace turba,ventil N75 regulace a každopádně napojit na VAG.Tam hned zjistíš jestli je špatná váha,N75 anebo zasraná regulace turba. Tak jsem kolegovi z práce řešil totéž . Na VAGu byla závada 17656 . Po delším laborování jsme přišli na to že byl přicpaný přívod paliva v nádrži. Vyndali jsme plovák z nádrže, rozebrali na díly a v trubičce bylo něco jako kousek konopí.
Leden 26, 200916 r sorry za spam, ale nemozem inac. VED NA DIALNICI MAS MAXIMALKU 130, NACO POTREBUJES VIAC AKO 160 ? este raz sa ospravedlnujem.
Leden 27, 200916 r ROBO: to je nesmysl co píšeš, třeba v Německu ne, ale to je fuk... prostě je tam závada kterou chce odstranit a né jezdit 160+ po dálnici
Leden 28, 200916 r presne tak je tam zavada . nejde o rychlost ale je to ako by si mal klymu a v lete by si jazdil z otvorenym oknom .
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.