kravasss Vloženo 26. leden 2009 Sdílet Vloženo 26. leden 2009 Dobrý den chtěl bych poradit,mám octavii laurin&klement combi r.v.2001....Problém mám v tom,že jsem nedávno nemohl nastartovat s tím,že jsem měl vybitou baterii ale přitom baterie je nova asi půl roku stará.Tak jsem to zkoušel nastartovat přes kabely a podařilo se,tak jsem to odvezl k elektrikáři a ten zjistil,že mám vadnou řídící jednotku comfort systému,že ta brala více amperu než je třeba...Tak jsem koupil řídící jednotku a jezdil jsem asi tři týdny a jednoho dne jsem opět nenastartoval....můžou mi řídící jednotky centrálu nebo zámku brát více amperu a způsobovat vybití baterie když je auto v nečinnosti a stojí.Díky za odpověď.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 26. leden 2009 Sdílet Vloženo 26. leden 2009 na komfortku je napojeno spousta věcí.musíš zjistit,co ti to dělá.Hodně dost stropní lampička.I kdfyž nesvítí,bývají ve zkratu.odpoj ji a změř odběr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 26. leden 2009 Sdílet Vloženo 26. leden 2009 Pokial su riadiace jednotky v poriadku, urcite nesposobuju vybitie akumulatora- ak nefunguju spravne akumulator vybit mozu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kravasss Vloženo 26. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 26. leden 2009 nemám dost zkušeností s elektrikou pojedu za tím elektrikářem a řeknu mu to jestli to může proměřit,jinak když vytáhnu pojistku celého comfort systému tak to nevybíjí,ale to zase nepoznám co to způsobuje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 26. leden 2009 Sdílet Vloženo 26. leden 2009 Musíš odpojovat vše co je na tom napojene.začal bych stropní lampičku-úplně odpoj konektor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...