šutr Vloženo 10. Únor 2009 Sdílet Vloženo 10. Únor 2009 Zdravíčko škodováci, jen mám takový dotaz, po nastartování svýho ropáka je cítit zvláštní zápach výfukových splodin, nevím jak to přesně popsat, ale když jsem toto auto kupoval, tak při nastartování nebo po jízdě byl cítit spíše takový kyselí smrad (docela mi to i vonělo) a dnes to smrdí jako spálenina nebo kouř starýho diesla. Nevíte někdo čím by to mohlo být? Za jakoukoliv radu předem děkuji... Tankuji na OMV a občas tam naleju i Shel V-power diesel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 10. Únor 2009 Sdílet Vloženo 10. Únor 2009 (editace) Ahoj inhalátore - jsi asi první "degustátor" výfukových splodin co znám Popravdě vůbec netuším v čem by mohl být zakopanej pes - měníš pravidelně olej, nežere ti to ho to - respektivě jestli olej dolejváš? Další věc je jak dlouho mááš auto, jestli jsis k němu čichal přez léto, teď jsi si k němu "přivoněl" poprvý přez zimu?, tak to může být tím No jinač zkus dolejt takový ty "zázračný" aditiva, třebas to pomůže - já osobně cca po 2500km dolejvám aditiva od STP a pocitově je motor klidnější. Jináč už nto tu bylo probíraný a viz. testy (tuším že MF Dnes) je Shel V-power diesel akorat klamání zákazníků, to raději Benzina Diesel Verva - levnější a vyšší Cetanové číslo Snad se ti vrátí ta "libá" vůně no Editováno: 10. Únor 2009, autor: Standis je zakázáno citovat předcházející příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šutr Vloženo 10. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 10. Únor 2009 (editace) inhalátor to ne, jen už mi to začíná docela vadit takový smrad, je pravda, že se to projevilo až teď přes zimu a aditiva do toho taky přidávám, ale před každým tankováním a ne takové ty jednorázové na 2500 km olej jsem dolíval jednou cca 0.2 dcl a jsem přibližně 2000 km před výměnou oleje (čekají i mě i rozvody) jo a taky co jsem zjistil, začalo mi to trochu kouřit než se to prohřeje, dřív to nekouřilo vůbec Editováno: 10. Únor 2009, autor: Standis je zakázáno citovat předcházející příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 10. Únor 2009 Sdílet Vloženo 10. Únor 2009 Dle mýho pozorování to v zimě víc čadí a logicky i víc smrdí...jestli máš palubní PC tak po nastartování motoru ukazuje okamžitou spotřebu: léto cca 0,7l/hodina..zima i 1,7l/hodina. Jestli máš auto krátce, nezaskočilo tě přesně tohle? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šutr Vloženo 10. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 10. Únor 2009 Dle mýho pozorování to v zimě víc čadí a logicky i víc smrdí...jestli máš palubní PC tak po nastartování motoru ukazuje okamžitou spotřebu: léto cca 0,7l/hodina..zima i 1,7l/hodina. Jestli máš auto krátce, nezaskočilo tě přesně tohle? No v létě mi to ukazuje 0.5 a ted v zimě za studena 0.7...takže to by mělo být v pořádku, občas se mi stane, že když dojíždím na křižovatku a brzdím u toho tak se na palubáku ukáže 3.5, pak třeba 4.9 a pak třeba i 7.5 a najednou 0.5 když stojím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 10. Únor 2009 Sdílet Vloženo 10. Únor 2009 Ty skákající hodnoty neřeš, to je normální ...0,5 - 0,7 ? to jo, ale po krátkym zahřátí No hele, nejsem automechanik, ale dle mýho smrad z nafty a větší čoud přez zimu bych neřešil...pro klid svědomí se můžeš jít zeptat nějakýho automechanika v okolí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.