Únor 27, 200916 r Autor tak panove jsem se rozhodl pro tohle kolecko mrknite a posudte http://www.teamsport.cz/kolo-kellys-spider-model-2009/
Únor 27, 200916 r Vybral jsi dobře, výborný poměr cena/výbava. Olejová uzamykatelná vidlice a hydraulické kotoučovky.... Tuhle značku prodávám už léta, žádný problém a navíc jsou ty kola již dobře seřízena z fabriky, což se o jiných značkách, i světových říct nedá.
Únor 27, 200916 r Autor to jsi me mile prekvapil tedy...ona spousta lidi me rika za ty prachy nic moc...dalsi ze to je dobre.... proste 50 na 50 s nazorama kladnyma ai zapornyma.jenom mam strach ze se me bude zavzdusnovat brzda nejaka,,,,,,, Upraveno Únor 27, 200916 r od burek
Únor 27, 200916 r Za ty prachy nic moc? Merida se cenou chytá vždy až po slevnění starého modelu. Nechtěl jsem vstupovat do diskuze, nekteří by si mysleli, že prudím.... Edit: hydrauliky se samy od sebe nezavzdušní, spíš se při provozu vibracemi odvzdušní. Je to hlavně o kvalitě práce, zmršit se dá vše, i XTR... Jen do těchto brzd kupuj origo destičky Shimana B01S polymerové (RESIN), např. od BBB jsou již příliš tvrdé a drnčí.... Upraveno Únor 27, 200916 r od Peterer
Únor 27, 200916 r Autor no merida je drazsiii... zajima me to zavzdusneni a kvalita tohoto kola takova mini recenze.kdyz to prodavas a neco malo o tom vis???rad by jsem stim byl seznamen
Únor 27, 200916 r Mezi tím jsem editoval předchozí příspěvek ohledně brzd, tak koukni tam. Mini recenze? To co napíšu nejspíš některé popudí, nebo zklame, ale... Už jsem to tu psal kdysi jinde, kolo se skládá z rámu a komponentů. Tak je rozhodující z jakých dílů je kolo složené. Proto takové řeči, jako: mám kolo takové a makové značky a je nej, jsou troch mimo. Když jsou komponenty zhruba stejné a třeba zrovna u M...y je cena vyšší ??? To jako ten rám má lepší vlastnosti? Rozdíl v rámu doopravdy u srovnatelných modelů normálních výrobců není. Nenormální značky jsou ty co se derou do supermárketů apod. (stačí se podívat z blízka na sváry, lak a i geometrie je někdy doslova úsměvná). No a ten Spider je za tu cenu ve srovnání s jinými modely z roku 2009 výborný. Třikrát zeslabovaný rám, integrované řízení, lichoběžníkové ráfky,...ostatní jsou taky vše spolehlivé komponenty. Jen pedály bych si hned nechal vyměnit, jsou to plasťáky, ostatní je OK. Určitě žádné vady nemá, náby jsou taky Shimano - zadní kazetový, ... Upraveno Únor 27, 200916 r od Peterer
Únor 27, 200916 r Autor pedaly me moc do oka tedy nepdali.. jj videl jsem ze si daval edit... tak snad budu spokojen... nechci slyset jak to je mega moc dobry kolo jenom nejakou mensi recenzi spoatnych a dobrych vlastnostech..hlavne by jsem stim nerad mel problemy viz zavzdusneni atfd...
Únor 27, 200916 r Někteří světoví výrobci používají fintu: přehazovačka o několik řad vyšší než řazení a přesmyk, přitom středová osa, brzdy a i vidlice je šunt. Tady to nehrozí, osa, brzdy, vidlice (má zdvih 100mm), náboje..doopravdy bez problému (spolehlivost i životnost). No a rám? Taky dobrý... Upraveno Únor 27, 200916 r od Peterer
Únor 27, 200916 r Autor super pane peterere dekuji vam mnohokrate za recezi meho kola... jsem docela spokojen sni.. takovej prumer co se snad nebude kazit...
Únor 27, 200916 r Nebude se kazit, jen nezanedbej záběh kola - garanční prohlídky. To je důležité. Nejezdi s volnýma klikama, povoleným výpletem... Prostě si to nech po zhruba 50km podotahovat a seřídit. Většinou se dává i několik garanček zdarma, tak toho využij. Upraveno Únor 27, 200916 r od Peterer
Únor 27, 200916 r Autor ano mam garancku po ujeti 100km... hele jeste neco? jak to kolo mam osetrovat?? nebo brzdy nekdo mee riklal ze to je moc narocny na udrzbu?
Únor 27, 200916 r Náročné na údržbu asi myslíš kotoučovky? U nich je důležité aby byly třmeny rovnoběžně srovnané s kotoučem, rovnoměrně se pak sjíždí destičky a mají větší životnost. To musí udělat prodejce. Výměnu desek bys měl zvládnout sám, vyměnit jen desky, s třmeny nehýbat. Při klidnější jízdě i po 3.000km. Jednomu maníkovi měním i co 400km... U hydraulik je nutné při sundání kola nemačkat brzdovou páku, bez kotouče se nadměrně vysunou pístky a vzpříčí se. Místo kotouče se v takovém případš vkládá taková plastová destička, tu by jsi měl dostat ke kolu. Jinak kolo udržuj v čistotě, sem tam namaž řetěz (po namazání utřít), do nábojů se nesnaž nalívat olej, odplavíš vazelínu, to nechej po sezóně na servisu. Udržuj čisté kluzáky vidlice (vnitřní nohy)...... Upraveno Únor 27, 200916 r od Peterer
Únor 27, 200916 r Autor super diky moc.zitra ta jeste jdu,nedal me k beranum jeden spuntik tak to z nej jdu dostat a zapomel me je namontovat,ale to jsem uz udelal...rizl jsem okraj gumy na riditkach a na kousicek nasunul beran....takze se budu drzet tvych pokynuuu a tu plastovou desticku jsem nedosta to mu taky borcovi reknu..no ty kotouce ja si asi neseridim to necham vse na servisu
Únor 27, 200916 r Autor super diky moc.zitra ta jeste jdu,nedal me k beranum jeden spuntik tak to z nej jdu dostat a zapomel me je namontovat,ale to jsem uz udelal...rizl jsem okraj gumy na riditkach a na kousicek nasunul beran....takze se budu drzet tvych pokynuuu a tu plastovou desticku jsem nedosta to mu taky borcovi reknu..no ty kotouce ja si asi neseridim to necham vse na servisu
Únor 27, 200916 r Rohy musíš dát na řidítka celou šířkou objímky, jinak ti to ulítne a hodíš držku. Před montáží rohů posouváš brzdové a řadící páčky a tím získáš místo pro rohy...
Únor 27, 200916 r Autor tak to ja mu ziitra zavezu snad nebude vadit ze sem tam rizl kousek te gumy.. je to tam i ztencene a vypada to jako by to tak melo byt myslim riznuty Upraveno Únor 27, 200916 r od burek
Únor 27, 200916 r Rukojeť nevadí, když ti stačí na šířku ruky.... Když ti nedá tu plastovou destičku, tak ti ju pak pošlu, mám jich dost...
Únor 27, 200916 r Autor to by jsi byl hodnej..rukojet je velika tam to neva.. ja by jsem ti kdyztak do SZ napsal zpravu o prumeru toho capliku...dava se do toho beranu...v riditkach jsou origo
Únor 27, 200916 r takze desticky origo super... takze to kolo celkove vady nejake nemaa??? destičky se tě týkat nebudou, těch 50km zasezónu kolem baráku tě nevytrhne
Únor 28, 200916 r No no, budu prudit. Tato vidlice ma hned od novoty vakl jak.... a ktomu zdvih 100mm. Typ XCR je aspon o neco lepsi. Sada Alivio je opravdu zaklad. Kdo by stim jezdil casteji, tak smyk ma taky hned vakl a pod. Brzdy se samy zavzdusnuji, protoze se tam pri komletaci usadi spatne tesneni valecku. Uz jsem parkrat takovy problem resil. Náboje, celkove nemam rad konusy. I kdyz to bude XTR. Pro me je toto kolo celkove zaklad, ktery bude opravdu stacit velmi nenarocnemu uzivateli jako je burek. Desticky muze pouzit i bbb, coolstop a pod. Hlavni je mit originalni kotouc. Peterer- nejsem sice prodejce, ale vim o cem je rec.
Únor 28, 200916 r deko: burek, ale nechtěl dát za kolo 20.000,- Myslím, že k tomu co chce jezdit to bohatě stačí. Doopravdy jsi už měl rozdělané brzdy M486? Vždyť jsou to novinka na trhu. Ten problém snad byl u M485 a taky nebyl chronický. Nestraš ho s těma vůlema. Na přesmyku má vakl i Deore. Třeba přehazka SRAM X9 má vůli na horním čepu jak hrom od novoty záměrně. Za 13 tisíc v nových modelech - 2009 je nějaká výrazně lepší volba? Podle toho jak ho to chytí, tak si kolo může vylepšit.
Únor 28, 200916 r Autor kluci nehadejte se, o nic nejde vlastne.... ja jsem rad ze jste me nejak recenzovasli moje kolo...aspon vim ze za ty penize jsem si asi mohl koupit to nej... pomer cena vykon..... zitra to jdu uz ozkouset,jen si koupim blatniky at nedopadnu nahozenej od blata
Březen 1, 200916 r Nez model 2009. Tak bych si vzal 08. Ty levnejsi dily nejsou zase tak inovovane. M486 nejsou zase tak velka novinka. Trmeny zustaly stejne, jen expanzni nadobka je krapek vetsi a zmenily se paky. Pro me nez takove zakladni hydrauliky, bych bral bud BB7 a nebo V-brake.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.