Přejít na obsah

kolisti!!!


burek

Doporučené příspěvky

Vybral jsi dobře, výborný poměr cena/výbava. Olejová uzamykatelná vidlice a hydraulické kotoučovky....

Tuhle značku prodávám už léta, žádný problém a navíc jsou ty kola již dobře seřízena z fabriky, což se o jiných značkách, i světových říct nedá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to jsi me mile prekvapil tedy...ona spousta lidi me rika za ty prachy nic moc...dalsi ze to je dobre.... proste 50 na 50 s nazorama kladnyma ai zapornyma.jenom mam strach ze se me bude zavzdusnovat brzda nejaka,,,,,,,

Editováno: , autor: burek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za ty prachy nic moc? Merida se cenou chytá vždy až po slevnění starého modelu.

Nechtěl jsem vstupovat do diskuze, nekteří by si mysleli, že prudím....

Edit: hydrauliky se samy od sebe nezavzdušní, spíš se při provozu vibracemi odvzdušní.

Je to hlavně o kvalitě práce, zmršit se dá vše, i XTR...

Jen do těchto brzd kupuj origo destičky Shimana B01S polymerové (RESIN), např. od BBB jsou již příliš tvrdé a drnčí....

Editováno: , autor: Peterer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mezi tím jsem editoval předchozí příspěvek ohledně brzd, tak koukni tam.

Mini recenze? To co napíšu nejspíš některé popudí, nebo zklame, ale...

Už jsem to tu psal kdysi jinde, kolo se skládá z rámu a komponentů.

Tak je rozhodující z jakých dílů je kolo složené. Proto takové řeči, jako: mám kolo takové a makové značky a je nej, jsou troch mimo.

Když jsou komponenty zhruba stejné a třeba zrovna u M...y je cena vyšší ??? To jako ten rám má lepší vlastnosti?

Rozdíl v rámu doopravdy u srovnatelných modelů normálních výrobců není.

Nenormální značky jsou ty co se derou do supermárketů apod. (stačí se podívat z blízka na sváry, lak a i geometrie je někdy doslova úsměvná).

No a ten Spider je za tu cenu ve srovnání s jinými modely z roku 2009 výborný.

Třikrát zeslabovaný rám, integrované řízení, lichoběžníkové ráfky,...ostatní jsou taky vše spolehlivé komponenty.

Jen pedály bych si hned nechal vyměnit, jsou to plasťáky, ostatní je OK.

Určitě žádné vady nemá, náby jsou taky Shimano - zadní kazetový, ...

Editováno: , autor: Peterer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pedaly me moc do oka tedy nepdali.. jj videl jsem ze si daval edit... tak snad budu spokojen... nechci slyset jak to je mega moc dobry kolo jenom nejakou mensi recenzi spoatnych a dobrych vlastnostech..hlavne by jsem stim nerad mel problemy viz zavzdusneni atfd...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někteří světoví výrobci používají fintu: přehazovačka o několik řad vyšší než řazení a přesmyk, přitom středová osa, brzdy a i vidlice je šunt.

Tady to nehrozí, osa, brzdy, vidlice (má zdvih 100mm), náboje..doopravdy bez problému (spolehlivost i životnost).

No a rám? Taky dobrý...

Editováno: , autor: Peterer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebude se kazit, jen nezanedbej záběh kola - garanční prohlídky. To je důležité.

Nejezdi s volnýma klikama, povoleným výpletem...

Prostě si to nech po zhruba 50km podotahovat a seřídit. Většinou se dává i několik garanček zdarma, tak toho využij.

Editováno: , autor: Peterer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Náročné na údržbu asi myslíš kotoučovky?

U nich je důležité aby byly třmeny rovnoběžně srovnané s kotoučem, rovnoměrně se pak sjíždí destičky a mají větší životnost. To musí udělat prodejce.

Výměnu desek bys měl zvládnout sám, vyměnit jen desky, s třmeny nehýbat. Při klidnější jízdě i po 3.000km. Jednomu maníkovi měním i co 400km...

U hydraulik je nutné při sundání kola nemačkat brzdovou páku, bez kotouče se nadměrně vysunou pístky a vzpříčí se.

Místo kotouče se v takovém případš vkládá taková plastová destička, tu by jsi měl dostat ke kolu.

Jinak kolo udržuj v čistotě, sem tam namaž řetěz (po namazání utřít), do nábojů se nesnaž nalívat olej, odplavíš vazelínu, to nechej po sezóně na servisu.

Udržuj čisté kluzáky vidlice (vnitřní nohy)......

Editováno: , autor: Peterer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

super diky moc.zitra ta jeste jdu,nedal me k beranum jeden spuntik tak to z nej jdu dostat a zapomel me je namontovat,ale to jsem uz udelal...rizl jsem okraj gumy na riditkach a na kousicek nasunul beran....takze se budu drzet tvych pokynuuu a tu plastovou desticku jsem nedosta to mu taky borcovi reknu..no ty kotouce ja si asi neseridim to necham vse na servisu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

super diky moc.zitra ta jeste jdu,nedal me k beranum jeden spuntik tak to z nej jdu dostat a zapomel me je namontovat,ale to jsem uz udelal...rizl jsem okraj gumy na riditkach a na kousicek nasunul beran....takze se budu drzet tvych pokynuuu a tu plastovou desticku jsem nedosta to mu taky borcovi reknu..no ty kotouce ja si asi neseridim to necham vse na servisu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No no, budu prudit.

Tato vidlice ma hned od novoty vakl jak.... a ktomu zdvih 100mm. Typ XCR je aspon o neco lepsi. Sada Alivio je opravdu zaklad. Kdo by stim jezdil casteji, tak smyk ma taky hned vakl a pod. Brzdy se samy zavzdusnuji, protoze se tam pri komletaci usadi spatne tesneni valecku. Uz jsem parkrat takovy problem resil. Náboje, celkove nemam rad konusy. I kdyz to bude XTR.

Pro me je toto kolo celkove zaklad, ktery bude opravdu stacit velmi nenarocnemu uzivateli jako je burek.

Desticky muze pouzit i bbb, coolstop a pod. Hlavni je mit originalni kotouc.

Peterer- nejsem sice prodejce, ale vim o cem je rec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

deko: burek, ale nechtěl dát za kolo 20.000,-

Myslím, že k tomu co chce jezdit to bohatě stačí. Doopravdy jsi už měl rozdělané brzdy M486? Vždyť jsou to novinka na trhu. Ten problém snad byl u M485 a taky nebyl chronický.

Nestraš ho s těma vůlema. Na přesmyku má vakl i Deore. Třeba přehazka SRAM X9 má vůli na horním čepu jak hrom od novoty záměrně.

Za 13 tisíc v nových modelech - 2009 je nějaká výrazně lepší volba?

Podle toho jak ho to chytí, tak si kolo může vylepšit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kluci nehadejte se, o nic nejde vlastne.... ja jsem rad ze jste me nejak recenzovasli moje kolo...aspon vim ze za ty penize jsem si asi mohl koupit to nej... pomer cena vykon..... zitra to jdu uz ozkouset,jen si koupim blatniky at nedopadnu nahozenej od blata

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nez model 2009. Tak bych si vzal 08. Ty levnejsi dily nejsou zase tak inovovane. M486 nejsou zase tak velka novinka. Trmeny zustaly stejne, jen expanzni nadobka je krapek vetsi a zmenily se paky. Pro me nez takove zakladni hydrauliky, bych bral bud BB7 a nebo V-brake.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...