jambo72 Vloženo 1. Červenec 2009 Vloženo 1. Červenec 2009 Udělej to řádné nastavení rozvodů a pak uvidíš co ta spotřeba......Já bych řekl že to je tim.....On ti to ten známej sice možná nastavil na nulu,ale ted záleží kde byla zrovna v ten moment klika.....ono když nebyla úplně na rysce(což bez přípravku scela určitě nebyla),tak máš ted třeba nulu trochu hozenou trošku na stranu(né úplně ve středu) a tudiš to dělá takovou neplechu......Určitě bych postavil rozvody pomocí přípravku na rysku a pak by se vidělo dál......ale jak řikám..tu spotřebu přisuzuju těm rozvodům...u TDI-PD stačí opravdu nepatrně a hned to dělá bordel...to už jsem viděl mockrát u známých.....kamarád to samé na chlup řešil před časem u starého SI 1.9TDI-PD 96kw....tomu taky nějakej kamarád vyměnil rozvody bez přípravku a ten pak taky pořád nařikal na vyšší hlučnost a spotřebu....to za nim pořád jezdil a šteloval s nim vačku....pořád pak ale řikal že to neni ono..a hlavně spotřebou...Asi po 2.týdnech se nasral,dal to přes známýho klukovi do autor.servisu,ten to postavil na přípravky a prostě tak jak se má a hned bylo po problému. Díky moc za pomoc, já jsem našel na netu sadu na rozvody, jsou tam tři přípravky na TDI - PD za cenu 430,- Kč, tak než mi to přijde, tak známej přijede z dovolený a zkusíme to dát do kupy. Věřím tomu že bude po problému. Jinak kdybych věděl přesně jak, tak si to udělám sám, ale netroufnu si na to, radši počkám. jinak super a moc díky za rady. Pak dám samozřejmě vědět jak to dopadlo. Citovat
jambo72 Vloženo 15. Červenec 2009 Vloženo 15. Červenec 2009 Díky moc za pomoc, já jsem našel na netu sadu na rozvody, jsou tam tři přípravky na TDI - PD za cenu 430,- Kč, tak než mi to přijde, tak známej přijede z dovolený a zkusíme to dát do kupy. Věřím tomu že bude po problému. Jinak kdybych věděl přesně jak, tak si to udělám sám, ale netroufnu si na to, radši počkám. jinak super a moc díky za rady. Pak dám samozřejmě vědět jak to dopadlo. Koupil jsem originální přípravky, nechal to udělat v servise, a žádná změna, zkusil jsem odpojit baterii, jestli se neresetuje počítač, taky nic, poté byl přehrán software za originál od škody a opět nic. Tak už tedy nevím, stále spotřeba zhruba o 2 l/100 km větší. Citovat
karlos3 Vloženo 15. Červenec 2009 Vloženo 15. Červenec 2009 Jestli máš někde možnost si půjčit novou váhu vzduchu,tak jí tam dej a zkus to.....sice ted už na novějších 1.9TDI-PD moc často neodcházej,ale stát se může vše. Před lety u jednoho Passata 1.9TDI-PD 96kw jsem měl podobný problém....auto normálně jelo,necukalo,nehulilo prostě nic..jen z ničeho nic vyšší spotřeba....tehdy jsem si tim pořád otravoval známého ve VW,každý druhý den jsme jezdily z napojenim VAG...proměřil vše a vše se tvářilo včetně váhy vzduchu že je o.k. .....až mi jeden kolega co měl stejného Passata řekl at i přes to zkusim dát novou váhu a jezdit..že to měl taky a že nová váha pomohla......druhý den jsem si na vrakárně koupil novou váhu s tim že kdyby to nebylo tím že mi to vrátí a už nebylo třeba......hned po výměně té váhy šla spotřeba dolu..... Tam ale u těchto starších modelů ty váhy byli nemoc,tak nevim jestli by to pomohlo i tobě,ale jak jsem psal...jestli máš možnost si jí někde půjčit,tak to zkus...za to nic nedáš. Citovat
jambo72 Vloženo 16. Červenec 2009 Vloženo 16. Červenec 2009 (editace) Jestli máš někde možnost si půjčit novou váhu vzduchu,tak jí tam dej a zkus to.....sice ted už na novějších 1.9TDI-PD moc často neodcházej,ale stát se může vše.Před lety u jednoho Passata 1.9TDI-PD 96kw jsem měl podobný problém....auto normálně jelo,necukalo,nehulilo prostě nic..jen z ničeho nic vyšší spotřeba....tehdy jsem si tim pořád otravoval známého ve VW,každý druhý den jsme jezdily z napojenim VAG...proměřil vše a vše se tvářilo včetně váhy vzduchu že je o.k. .....až mi jeden kolega co měl stejného Passata řekl at i přes to zkusim dát novou váhu a jezdit..že to měl taky a že nová váha pomohla......druhý den jsem si na vrakárně koupil novou váhu s tim že kdyby to nebylo tím že mi to vrátí a už nebylo třeba......hned po výměně té váhy šla spotřeba dolu..... Tam ale u těchto starších modelů ty váhy byli nemoc,tak nevim jestli by to pomohlo i tobě,ale jak jsem psal...jestli máš možnost si jí někde půjčit,tak to zkus...za to nic nedáš. Váhu vzduchu jsem měl půjčenou a stále nic. Tak už jsem to vzdal. Poslední možnost je ta, že odešel počítač, ale to zatím řešit nebudu. Teď jedu na dovču, až se vrátím tak zkusím čipnout auto. Jinak už jsem vyměnil i všechny filtry, vzduchovej, palivovej i kabinovej, tankusu Shell V-Power Diesel, jezdím s lehkou nohou a po dálnici Praha Teplice jsem se dostal na 6,5 l/100. I když jsem to jezdil i za 4,9 l/100 km. Editováno: 16. Červenec 2009, autor: jambo72 Citovat
Dodo-Kolín Vloženo 16. Červenec 2009 Vloženo 16. Červenec 2009 Tu spotřebu mám já na 4x4 (cca. 6,3L/100km) Hele co třeba turbíčko? To přeci hodně spoří naftu.... Neodešlo??? Citovat
jambo72 Vloženo 19. Červenec 2009 Vloženo 19. Červenec 2009 Tu spotřebu mám já na 4x4 (cca. 6,3L/100km)Hele co třeba turbíčko? To přeci hodně spoří naftu.... Neodešlo??? Turbo neodešlo, byl proveden test turba, ještě mě napadlo, že zkusím vyměnit čidlo teploty motoru, protože auto za studena mi bere 0,7 l / hod. a potom za tepla se zvedne na 0,9 litru / hod. s klima na 1,3. Tak to je divný, mělo by to brát 0,4 - 0,5. Citovat
jarin57 Vloženo 19. Červenec 2009 Vloženo 19. Červenec 2009 tdi 77kw spotřeba podle počítače 4,7 l ,skutečná spotřeba 6,3 l.Je to možné? Citovat
Dodo-Kolín Vloženo 20. Červenec 2009 Vloženo 20. Červenec 2009 (editace) To je nějaká blbost. Odchylka palubního PC a reality je tak 0,2-0,5 L Mě to ukazuje na dlouhodobou 6,0 L/100km a realita je 6,3 L/100km Editováno: 20. Červenec 2009, autor: Dodo-Kolín Citovat
jarin57 Vloženo 20. Červenec 2009 Vloženo 20. Červenec 2009 To je nějaká blbost. Odchylka palubního PC a reality je tak 0,2-0,5 LMě to ukazuje na dlouhodobou 6,0 L/100km a realita je 6,3 L/100km Blbost to asi je,proto to píšu.Dá se s tím něco udělat?Dík. Citovat
Speeder Vloženo 22. Červenec 2009 Vloženo 22. Červenec 2009 mne palubák od nova ukazoval o 0,7l menej ako skutočne. inak ja jazdím za 6,2reálne teraz takže spotreba taká môže byť. Palubák sa dá upraviť VAGom nieje to nič zložité. Citovat
jarin57 Vloženo 22. Červenec 2009 Vloženo 22. Červenec 2009 Tak to nechám upravit a uvidíme,budu dál sledovat a počítat skutečnou spotřebu. Citovat
CS101 Vloženo 28. Červenec 2009 Vloženo 28. Červenec 2009 Ahoj,máte niekto výpis (graf)z merania výkonu na brzde?Je to pravda,že 77KWTDI má vyšší výkon,ako uvádza výrobca,alebo iba klebeta? Sorry ak to tu už bolo preberané aj som to začal čítať,ale je toho tu veľa. Citovat
jiri739 Vloženo 29. Červenec 2009 Vloženo 29. Červenec 2009 Ahoj,máte niekto výpis (graf)z merania výkonu na brzde?Je to pravda,že 77KWTDI má vyšší výkon,ako uvádza výrobca,alebo iba klebeta?Sorry ak to tu už bolo preberané aj som to začal čítať,ale je toho tu veľa. Je to pravda. Nevím, zda už to tady bylo probírané, ale tady je odkaz na článek. http://magazin.auto.cz/testy/skoda-octavia...mbu-114-kw.html Citovat
XXX TOMCAT XXX Vloženo 30. Červenec 2009 Vloženo 30. Červenec 2009 Ja som mal tiez vyssi vykon ako origo. Cca o 8 koní. Citovat
wrccko Vloženo 25. Srpen 2009 Vloženo 25. Srpen 2009 Nechce sa mi to tu čítať - po koľko tis. km sa robia na 1,9ke rozvody? Vdaka Citovat
Speeder Vloženo 25. Srpen 2009 Vloženo 25. Srpen 2009 Maroš: 120 tKM, a nech ti nezabudnú meniť aj vodnú pumpu Citovat
wrccko Vloženo 25. Srpen 2009 Vloženo 25. Srpen 2009 Mišo vďaka...tak to je ešte rok aj niečo potom - teraz tam je 82 tak som myslel či nie v 90ke Citovat
jambo72 Vloženo 30. Srpen 2009 Vloženo 30. Srpen 2009 (editace) Mišo vďaka...tak to je ešte rok aj niečo potom - teraz tam je 82 tak som myslel či nie v 90ke Rozvody se mění taky podle kódu motoru Octavia II TDI – PD (čerpadlo-tryska) BJB,AZV,KD,BKC,BMM při 120 000 km a motory BXE,BLS,BMN při 150 000 km Editováno: 30. Srpen 2009, autor: jambo72 Citovat
karlos3 Vloženo 31. Srpen 2009 Vloženo 31. Srpen 2009 Pozor!!!!!! . u kodu BXE právě nastala ta změna ze 120.000km na 150.000km.....některé BXE byli ještě po 120.000km a některé už po 150.000km....Já měl právě jednu OII 1.9TDI-PD BXE z 03/2006 a ta měla interval po 120.000km, pak jsem měl další OII 1.9TDI-PD BXE z 06/2006 a ta už měla interval po 150.000km, takže ta změna nastala někdy mezi Březnem až Červnem 2006.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citovat
wrccko Vloženo 31. Srpen 2009 Vloženo 31. Srpen 2009 (editace) myslím, že keď sa spravia rozvody pri 120 namiesto 150 - nič sa tým nepokazí aj auto pôjde lepšie nie? Editováno: 31. Srpen 2009, autor: wrccko Citovat
wrccko Vloženo 1. Září 2009 Vloženo 1. Září 2009 teraz som pozeral do techničáku a je tam motor BXE Citovat
karlos3 Vloženo 1. Září 2009 Vloženo 1. Září 2009 Tady máš tabulku intervalů výměny.....tak u BXE to je tak,pokud máš BXE-MR2006, tak máš výměnu ještě po 120.000km a pokud máš BXE-MR2007, tak už po 150.000km. Intreval_v_m_ny_rozvod._emene.doc Citovat
wrccko Vloženo 2. Září 2009 Vloženo 2. Září 2009 je to MR07 - výroba niekedy 12/2006 takže to vyzerá na 150tis. Nevieš podľa čoho to zisťujú, či im to vyhodí systém alebo iba podľa nejakých smerníc? Citovat
jambo72 Vloženo 4. Září 2009 Vloženo 4. Září 2009 je to MR07 - výroba niekedy 12/2006 takže to vyzerá na 150tis. Nevieš podľa čoho to zisťujú, či im to vyhodí systém alebo iba podľa nejakých smerníc? Aby jsi měl úplnou jistotu, tak bude nejlepší se zastavit nebo zavolat do autoriz. servisu Škoda, tam ti to řeknou na 100 % Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.