Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI PD 77 kW


milano205

Doporučené příspěvky

Tak to je potreba chipnout ;)

Když zas do nějakého chipu tipu 100kw a víc se mi nechce jít,nejen že to zas až tak nepotřebuji na můj jízdní styl,ale navíc kolegové co to měli jak u 74kw tak i 77kw odcházeli pak setrváky,spojky,turba apod.a to měli kvalitní chipy,né žádný domácky vykutěný softy.

Líbilo se mi co měl před nedavnem brácha,ten koupil od kolegy s práce Oct.I Combi TDi 66kw,chipnutích na 85kw,když jsem se s tim svezl tak to by mi přesně vyhovovalo,žádnej brutus zátah,jen to bylo pěkně svižný při předjíždění a né tak přidušený jako PD 77kw.

Je nejakej podobnej soft. i na TDi-PD 77kw?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ted už se musí dělat je ten BMN.

Vždycky se dělá jen jeden kód motoru po určitý období např.mám svou osobní z 03/2006 ta je BXE pak ty z 2007 co mám už jsou BLS,takže model rok 2007 což je tak od srpna 2006 to budou ještě pár těch BXE a pak BLS a ted už je zas asi ten BMN to nevim,motor s tímto kódem už nemám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě na chipy u PD mě upozorňovali známý z branže(autodopravce) že PD to moc nemá rádo že se pak dost sere......viz.kolega měl starého Passata z 99 roku TDi 81kw,měl to chipnutý na 110kw nebo tak nějak a naprosto v pohodě bez poruch,najel s tim přes 300.000km a motor makal jak novej,pak pořídil novýho Superba TDi-PD 96kw a pod vidinou že chipy jsou pro ten motor v pohodě nechal toho Superba taky chipnout(nepamatuju si už ale na kolik) a sypal se mu solidně,ten měnil za první rok snad 2x turbo,setrvačník,spojku apod. ...tak to pak dal pryč ten chip a měl pokoj.

Já měl stejně s ním Passaty TDI-PD 96kw a žádné problémy tohoto typu jsem s nima vůbec neměl.

Kdyby byl nějakej dobrej chip na tohle PD 77kw tak max.do 90kw a 280Nm,jen aby se zlepšila akcelerace a průžnost+odstranilo se to zpětné vedení výfuk.plynů a za rozumnou cenu tak bych do toho asi šel....tyhle PD jsou fakt příšerně přiškrcení na akceleraci.

Pro mě naprosto nemá cenu dávat do toho 110kw a za nějakých 18.000kč když jsem pohodovej řidič,žádnej závodník a ještě čekat každou chvilku že se mi na tom něco rozsype.

Kamarád co měl starýho Passata TDi 74kw pořídil v Září 07 toho nového Passata TDi 77kw a taky řekl že ten starej 74kw mu přišel živější,že si myslel že tam těch 5.koní navíc bude nějak znát a opak je pravdou,ten 77kw mu taky připadl že jede hůř než ten 74kw.

Nevim co tam ty blbci v tí fabrice dělaj s těma softama když to pak stojí za takový kulový,hlavně taky slyšim hodně od lidí at s TDi nebo FSi že jim od začátku blblo(cukalo,špatné starty atd.) a že jim museli přehrávat software........tak co to potom je za debila co to tam vymejšlí.......

Editováno: , autor: karlos3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim co tam ty blbci v tí fabrice dělaj s těma softama když to pak stojí za takový kulový,hlavně taky slyšim hodně od lidí at s TDi nebo FSi že jim od začátku blblo(cukalo,špatné starty atd.) a že jim museli přehrávat software........tak co to potom je za debila co to tam vymejšlí.......

to víš ekologie a plnění norem Euro :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to víš ekologie a plnění norem Euro :)

At si to klidně plní co chce,ale at to taky udělaj tak aby ty motory neměli problémy a dobrý jízdní vlastnosti.Naopak co novější auto tak mi to přijde horší a horší.

Kluci co měli 74kw nadávaj na 77kw že 74kw jelo líp,pak ty co měli 96kw nadávaj na 2.0TDi 103kw že 96kw bylo lepší atd.atd.a takových lidí znám fakt dost a dost.

Ted že se zas blíží to nove Euro5 byl nucen VW přejít na CommonRail protože ty PD už asi nemohly víc uškrtit,tak jsem na ty CR zvědavej co to bude zač,jestli už taková 1.6TDi-CR vůbec pojede nad 150km/h díky plnění Euro5.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

At si to klidně plní co chce,ale at to taky udělaj tak aby ty motory neměli problémy a dobrý jízdní vlastnosti.Naopak co novější auto tak mi to přijde horší a horší.

Kluci co měli 74kw nadávaj na 77kw že 74kw jelo líp,pak ty co měli 96kw nadávaj na 2.0TDi 103kw že 96kw bylo lepší atd.atd.a takových lidí znám fakt dost a dost.

Ted že se zas blíží to nove Euro5 byl nucen VW přejít na CommonRail protože ty PD už asi nemohly víc uškrtit,tak jsem na ty CR zvědavej co to bude zač,jestli už taková 1.6TDi-CR vůbec pojede nad 150km/h díky plnění Euro5.

přesně a Čína s Amerikou na to serou a pohoda, maličká Evropa aby se uekologovala

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě na chipy u PD mě upozorňovali známý z branže(autodopravce) že PD to moc nemá rádo že se pak dost sere......viz.kolega měl starého Passata z 99 roku TDi 81kw,měl to chipnutý na 110kw nebo tak nějak a naprosto v pohodě bez poruch,najel s tim přes 300.000km a motor makal jak novej,pak pořídil novýho Superba TDi-PD 96kw a pod vidinou že chipy jsou pro ten motor v pohodě nechal toho Superba taky chipnout(nepamatuju si už ale na kolik) a sypal se mu solidně,ten měnil za první rok snad 2x turbo,setrvačník,spojku apod. ...tak to pak dal pryč ten chip a měl pokoj.

Já měl stejně s ním Passaty TDI-PD 96kw a žádné problémy tohoto typu jsem s nima vůbec neměl.

Kdyby byl nějakej dobrej chip na tohle PD 77kw tak max.do 90kw a 280Nm,jen aby se zlepšila akcelerace a průžnost+odstranilo se to zpětné vedení výfuk.plynů a za rozumnou cenu tak bych do toho asi šel....tyhle PD jsou fakt příšerně přiškrcení na akceleraci.

Pro mě naprosto nemá cenu dávat do toho 110kw a za nějakých 18.000kč když jsem pohodovej řidič,žádnej závodník a ještě čekat každou chvilku že se mi na tom něco rozsype.

Kamarád co měl starýho Passata TDi 74kw pořídil v Září 07 toho nového Passata TDi 77kw a taky řekl že ten starej 74kw mu přišel živější,že si myslel že tam těch 5.koní navíc bude nějak znát a opak je pravdou,ten 77kw mu taky připadl že jede hůř než ten 74kw.

Nevim co tam ty blbci v tí fabrice dělaj s těma softama když to pak stojí za takový kulový,hlavně taky slyšim hodně od lidí at s TDi nebo FSi že jim od začátku blblo(cukalo,špatné starty atd.) a že jim museli přehrávat software........tak co to potom je za debila co to tam vymejšlí.......

Je to tak, ze vetsina firem co dela SW tak aby uspokojila zakaznika tim ze bude mit okamzity pocit ze zatahu a zatlaceni do sedacek, nalozi odspodu hodne na kroutaku aby to bylo jako znat. Treba u 77kw O2 to opravdu neni dobre(spojka) ale kdyz o tom problemu vim,doporucim zakaznikovy soft tzv. dalnicni kde je nejvice nalozeno v oblsti 3000ot. jinak 81kw TDI neni PD a pochybuji ze to nekdo chipoval na 110kw protoze to je kravina.I kdyby sel na hranici maximanlni davky paliva tak to hle neda,tady se musi vymenit hardwer motoru Jinak ti zde dam svou 81kw TDI coz neno PD je tam hromada uprav a pak PD 96kw serii

post-6180-1204023074_thumb.jpg

post-6180-1204023200_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

At si to klidně plní co chce,ale at to taky udělaj tak aby ty motory neměli problémy a dobrý jízdní vlastnosti.Naopak co novější auto tak mi to přijde horší a horší.

Kluci co měli 74kw nadávaj na 77kw že 74kw jelo líp,pak ty co měli 96kw nadávaj na 2.0TDi 103kw že 96kw bylo lepší atd.atd.a takových lidí znám fakt dost a dost.

Ted že se zas blíží to nove Euro5 byl nucen VW přejít na CommonRail protože ty PD už asi nemohly víc uškrtit,tak jsem na ty CR zvědavej co to bude zač,jestli už taková 1.6TDi-CR vůbec pojede nad 150km/h díky plnění Euro5.

Ve vysokych otackach uz PD vstrikovac nereguluje dobre a ma prodlevy.Pak dohoriva spatne rozprasena nafta a to je pak ten problem.Takovy piezo vstrikovac rizeny krystali je schopen otevrit behem jednoho cyklu az 7x palivo a jeste vstrikne i po zapalu kdy to spali pevne castice a vypali partikl filtr.. Od roku 2010 by se mel snad uz montovat CR cerpadlo s 3000 bar tlakem, bohuzel zatim to jen testuji a praskaj jim raily...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vim že TDi81kw neni PD,měl jsem od 1994 roku vždy od každého TDi tak 7ks.

Už je to sice doba,ale vím že tehdy jsme měli stejné Passaty i motory a řikal mi že má KW skoro stejné jako je standartně koní,podle toho si to pamatuju a je fakt když mi to tehdá půjčil tak to jelo jak svině že jsem s toho byl unešenej a ještě jsem mu řikal že bůh ví jak dlouho mu ten motor takhle vydrží a ono 300.000km bez poruchy.

Ani nevim která firma mu to tehdy dělala už je to min.6let co toho Passata prodal a ten chip mu dělali tak půl roku po tom co to koupil nový takže někdy v roce 1999.

Editováno: , autor: karlos3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vim že TDi81kw neni PD,měl jsem od 1994 roku vždy od každého TDi tak 7ks.

Už je to sice doba,ale vím že tehdy jsme měli stejné Passaty i motory a řikal mi že má KW skoro stené jako je standartně koní,podle toho si to pamatuju a je fakt když mi to tehdá půjčil tak to jelo jak svině že jsem s toho byl unešenej a ještě jsem mu řikal že bůh ví jak dlouho mu ten motor takhle vydrží a ono 300.000km bez poruchy.

Ani nevim která firma mu to tehdy dělala už je to min.6let co toho Passata prodal.

Rotacka neni tak ostra ze spoda jako PD a ani to moc nedoporucuji zespod drtit kroutakem. Ale kdyz to ma v 5000ot porad 160 koni tak to je potom jine svezeni. :) Kazdopadne treba ten 85PD v Golfu4 jsme delal s vymenou turba z 96kw coz je silnejsi na 126kw a ve sharanu 85pd s vymnou turba,jelikoz tahal auta na voziku tak 111kw do te doby na sharanu odesly 2 turba nejakym levnym chiptuningem lol nez se dostalo auto ke me.Ted jede vic a uz se nic nekazi.To je tak kdyz dela nekdo chipy stylem nahravani obsahu a nerozumi tomu, pokud ma auto poruchu a on mu to jeste chipne je vic nez jiste ze to odejde. Taky jsme parkrat odmitl neco delat, dokud se to neopravi.A zatim se mi, musim zaklepat, nic neposralo(spojky nepocitam kdyz maj 200tis)... ;):)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A existuje nějakej fakt lehkej flash,tuning pro TDi-PD 77kw na zlepšení vlastností toho motoru.?

Lehkej ??? Jedine udelat, vsechny delam dle dat z auta. Pekne si to projedu, naloguji a pak dle toho posteluji v datech co chci a co chce majitel auta. dodrzet pomer vzduch a palivo(to se treba u BitPOweru neda ric po nich jsem uz delal nekolik aut) a potom to slape.. kdyz chce nekdo moc tak nejdu na hranici moznosti ale doporucim radeji vymenu trysek za silnejsi nebo turba.ATD

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rotacka neni tak ostra ze spoda jako PD a ani to moc nedoporucuji zespod drtit kroutakem. Ale kdyz to ma v 5000ot porad 160 koni tak to je potom jine svezeni. :) Kazdopadne treba ten 85PD v Golfu4 jsme delal s vymenou turba z 96kw coz je silnejsi na 126kw a ve sharanu 85pd s vymnou turba,jelikoz tahal auta na voziku tak 111kw do te doby na sharanu odesly 2 turba nejakym levnym chiptuningem lol nez se dostalo auto ke me.Ted jede vic a uz se nic nekazi.To je tak kdyz dela nekdo chipy stylem nahravani obsahu a nerozumi tomu, pokud ma auto poruchu a on mu to jeste chipne je vic nez jiste ze to odejde. Taky jsme parkrat odmitl neco delat, dokud se to neopravi.A zatim se mi, musim zaklepat, nic neposralo(spojky nepocitam kdyz maj 200tis)... ;):)

A měl by si nějakej lehkej,slušnej chip pro TDI-PD 77kw?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lehkej ??? Jedine udelat, vsechny delam dle dat z auta. Pekne si to projedu, naloguji a pak dle toho posteluji v datech co chci a co chce majitel auta. dodrzet pomer vzduch a palivo(to se treba u BitPOweru neda ric po nich jsem uz delal nekolik aut) a potom to slape.. kdyz chce nekdo moc tak nejdu na hranici moznosti ale doporucim radeji vymenu trysek za silnejsi nebo turba.ATD

Já nevim tak do +-90kw,prostě aby to bylo svižnější?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ted jsem objevil na netu na stránkách SPORTMOTOR že nabízej úpravu TDI 77kw na 92kw(nějaký EcoTuning)se snížením spotřeby až 1L.Máte někdo zkušenost s touto firmou?

Eco tuning?? ja mam odzkouseno ze kdyz se vykon zvedne razantne tak potom to jde ale nespi s tim jezdit jako prase.Ted jsme mel prijemny telefonat z SK, kde jsem delal jednomu Golfa4 ALH 66kw, vymenily se trysky za powerplus a vymenilo se turbo za turbo z ARL coz je 110kw TDI a je schopno davat tlak prez 1,5 bar a samozrejme zakazkovy softwer na cca 150-160 koni.. Prej jak je mozne ze to tak jede a spadla mu spotreba o 1litr. A to mereno na nadrz. Jasne je, ze pokud tomu nenaklada porad podlahu tak opravdu to jde dolu.Ta uspora je tim, ze motor dostanes na provozni rychlos daleko drive"jednoduse" jde rychle do otacek a tim spalis min paliva nez pro dlouhem roztahovani kazdeho kvaltu..alwe tomu co tam rika sportmotor tomu snad neveri ani oni.Porad to je o tom kdo za tim sedi.

To mas jako kdyz se chipuji kamace kde je uspora 2-3 litry,coz je v tom drovozu pro ne hromada usetrenych financi ale pokud tam sedne ridic ktery si rekne"supr to jede" a slape tomu po krku tak je uprava potom o nicem.

Editováno: , autor: TDIfun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ve středu jsem do firmy pořídil Superba s tou 1.9TDi 85kw,ted po dvou dnech ježdění s nim musim říct že těch blbých 10koní je tam sakra znát....to i když je ten Superb težší než Oct.II tak ten Superb je o citelné poznání živější než Oct.II 77kw......nevim proč těch 85kw nedávaj rovnou i do Oct.II.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A nemá taky Sup náhodou jinak poskládanou převodovku než OII? To může být další věc, co mění pocit z jízdy.

Tak převodovka je tam scela určitě jiná když má Supík motor uloženej podélně,ale záleží na zpřevodování,to nemám tušení jestli v tom neni rozdíl.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem mluvil s tim známym co mu prdnul ten rozvoďák...tak bez připomínek mu vyměnily motor na záruku....takže pan technik dělal zpočátku jen bububu....

Prej tam byla spadlá matička v tom krytu rozvodů a ta rozšlehala rozvoďák........prej se z ničeho nevyšroubovala,nikde nechyběla a ani to nebyla žádná standartní matice která se v motoru používá.........tak asi při montáži ve fabrice jim tam náhodně spadla.

Vůbec kroutily hlavou a to teda i já že to vydrželo až do těch 112.000km,ale asi tam byla zapadlá,zeseklá někde dole v krytu a držela tam do poslední chvilky.

Tak hlavně že mu to dobře dopadlo.

Editováno: , autor: karlos3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...