Červenec 1, 200916 r Udělej to řádné nastavení rozvodů a pak uvidíš co ta spotřeba......Já bych řekl že to je tim.....On ti to ten známej sice možná nastavil na nulu,ale ted záleží kde byla zrovna v ten moment klika.....ono když nebyla úplně na rysce(což bez přípravku scela určitě nebyla),tak máš ted třeba nulu trochu hozenou trošku na stranu(né úplně ve středu) a tudiš to dělá takovou neplechu......Určitě bych postavil rozvody pomocí přípravku na rysku a pak by se vidělo dál......ale jak řikám..tu spotřebu přisuzuju těm rozvodům...u TDI-PD stačí opravdu nepatrně a hned to dělá bordel...to už jsem viděl mockrát u známých.....kamarád to samé na chlup řešil před časem u starého SI 1.9TDI-PD 96kw....tomu taky nějakej kamarád vyměnil rozvody bez přípravku a ten pak taky pořád nařikal na vyšší hlučnost a spotřebu....to za nim pořád jezdil a šteloval s nim vačku....pořád pak ale řikal že to neni ono..a hlavně spotřebou...Asi po 2.týdnech se nasral,dal to přes známýho klukovi do autor.servisu,ten to postavil na přípravky a prostě tak jak se má a hned bylo po problému. Díky moc za pomoc, já jsem našel na netu sadu na rozvody, jsou tam tři přípravky na TDI - PD za cenu 430,- Kč, tak než mi to přijde, tak známej přijede z dovolený a zkusíme to dát do kupy. Věřím tomu že bude po problému. Jinak kdybych věděl přesně jak, tak si to udělám sám, ale netroufnu si na to, radši počkám. jinak super a moc díky za rady. Pak dám samozřejmě vědět jak to dopadlo.
Červenec 15, 200916 r Díky moc za pomoc, já jsem našel na netu sadu na rozvody, jsou tam tři přípravky na TDI - PD za cenu 430,- Kč, tak než mi to přijde, tak známej přijede z dovolený a zkusíme to dát do kupy. Věřím tomu že bude po problému. Jinak kdybych věděl přesně jak, tak si to udělám sám, ale netroufnu si na to, radši počkám. jinak super a moc díky za rady. Pak dám samozřejmě vědět jak to dopadlo. Koupil jsem originální přípravky, nechal to udělat v servise, a žádná změna, zkusil jsem odpojit baterii, jestli se neresetuje počítač, taky nic, poté byl přehrán software za originál od škody a opět nic. Tak už tedy nevím, stále spotřeba zhruba o 2 l/100 km větší.
Červenec 15, 200916 r Jestli máš někde možnost si půjčit novou váhu vzduchu,tak jí tam dej a zkus to.....sice ted už na novějších 1.9TDI-PD moc často neodcházej,ale stát se může vše. Před lety u jednoho Passata 1.9TDI-PD 96kw jsem měl podobný problém....auto normálně jelo,necukalo,nehulilo prostě nic..jen z ničeho nic vyšší spotřeba....tehdy jsem si tim pořád otravoval známého ve VW,každý druhý den jsme jezdily z napojenim VAG...proměřil vše a vše se tvářilo včetně váhy vzduchu že je o.k. .....až mi jeden kolega co měl stejného Passata řekl at i přes to zkusim dát novou váhu a jezdit..že to měl taky a že nová váha pomohla......druhý den jsem si na vrakárně koupil novou váhu s tim že kdyby to nebylo tím že mi to vrátí a už nebylo třeba......hned po výměně té váhy šla spotřeba dolu..... Tam ale u těchto starších modelů ty váhy byli nemoc,tak nevim jestli by to pomohlo i tobě,ale jak jsem psal...jestli máš možnost si jí někde půjčit,tak to zkus...za to nic nedáš.
Červenec 16, 200916 r Jestli máš někde možnost si půjčit novou váhu vzduchu,tak jí tam dej a zkus to.....sice ted už na novějších 1.9TDI-PD moc často neodcházej,ale stát se může vše.Před lety u jednoho Passata 1.9TDI-PD 96kw jsem měl podobný problém....auto normálně jelo,necukalo,nehulilo prostě nic..jen z ničeho nic vyšší spotřeba....tehdy jsem si tim pořád otravoval známého ve VW,každý druhý den jsme jezdily z napojenim VAG...proměřil vše a vše se tvářilo včetně váhy vzduchu že je o.k. .....až mi jeden kolega co měl stejného Passata řekl at i přes to zkusim dát novou váhu a jezdit..že to měl taky a že nová váha pomohla......druhý den jsem si na vrakárně koupil novou váhu s tim že kdyby to nebylo tím že mi to vrátí a už nebylo třeba......hned po výměně té váhy šla spotřeba dolu..... Tam ale u těchto starších modelů ty váhy byli nemoc,tak nevim jestli by to pomohlo i tobě,ale jak jsem psal...jestli máš možnost si jí někde půjčit,tak to zkus...za to nic nedáš. Váhu vzduchu jsem měl půjčenou a stále nic. Tak už jsem to vzdal. Poslední možnost je ta, že odešel počítač, ale to zatím řešit nebudu. Teď jedu na dovču, až se vrátím tak zkusím čipnout auto. Jinak už jsem vyměnil i všechny filtry, vzduchovej, palivovej i kabinovej, tankusu Shell V-Power Diesel, jezdím s lehkou nohou a po dálnici Praha Teplice jsem se dostal na 6,5 l/100. I když jsem to jezdil i za 4,9 l/100 km. Upraveno Červenec 16, 200916 r od jambo72
Červenec 16, 200916 r Tu spotřebu mám já na 4x4 (cca. 6,3L/100km) Hele co třeba turbíčko? To přeci hodně spoří naftu.... Neodešlo???
Červenec 19, 200916 r Tu spotřebu mám já na 4x4 (cca. 6,3L/100km)Hele co třeba turbíčko? To přeci hodně spoří naftu.... Neodešlo??? Turbo neodešlo, byl proveden test turba, ještě mě napadlo, že zkusím vyměnit čidlo teploty motoru, protože auto za studena mi bere 0,7 l / hod. a potom za tepla se zvedne na 0,9 litru / hod. s klima na 1,3. Tak to je divný, mělo by to brát 0,4 - 0,5.
Červenec 20, 200916 r To je nějaká blbost. Odchylka palubního PC a reality je tak 0,2-0,5 L Mě to ukazuje na dlouhodobou 6,0 L/100km a realita je 6,3 L/100km Upraveno Červenec 20, 200916 r od Dodo-Kolín
Červenec 20, 200916 r To je nějaká blbost. Odchylka palubního PC a reality je tak 0,2-0,5 LMě to ukazuje na dlouhodobou 6,0 L/100km a realita je 6,3 L/100km Blbost to asi je,proto to píšu.Dá se s tím něco udělat?Dík.
Červenec 22, 200916 r mne palubák od nova ukazoval o 0,7l menej ako skutočne. inak ja jazdím za 6,2reálne teraz takže spotreba taká môže byť. Palubák sa dá upraviť VAGom nieje to nič zložité.
Červenec 22, 200916 r Tak to nechám upravit a uvidíme,budu dál sledovat a počítat skutečnou spotřebu.
Červenec 28, 200916 r Ahoj,máte niekto výpis (graf)z merania výkonu na brzde?Je to pravda,že 77KWTDI má vyšší výkon,ako uvádza výrobca,alebo iba klebeta? Sorry ak to tu už bolo preberané aj som to začal čítať,ale je toho tu veľa.
Červenec 29, 200916 r Ahoj,máte niekto výpis (graf)z merania výkonu na brzde?Je to pravda,že 77KWTDI má vyšší výkon,ako uvádza výrobca,alebo iba klebeta?Sorry ak to tu už bolo preberané aj som to začal čítať,ale je toho tu veľa. Je to pravda. Nevím, zda už to tady bylo probírané, ale tady je odkaz na článek. http://magazin.auto.cz/testy/skoda-octavia...mbu-114-kw.html
Srpen 25, 200916 r Mišo vďaka...tak to je ešte rok aj niečo potom - teraz tam je 82 tak som myslel či nie v 90ke
Srpen 30, 200916 r Mišo vďaka...tak to je ešte rok aj niečo potom - teraz tam je 82 tak som myslel či nie v 90ke Rozvody se mění taky podle kódu motoru Octavia II TDI – PD (čerpadlo-tryska) BJB,AZV,KD,BKC,BMM při 120 000 km a motory BXE,BLS,BMN při 150 000 km Upraveno Srpen 30, 200916 r od jambo72
Srpen 31, 200916 r Pozor!!!!!! . u kodu BXE právě nastala ta změna ze 120.000km na 150.000km.....některé BXE byli ještě po 120.000km a některé už po 150.000km....Já měl právě jednu OII 1.9TDI-PD BXE z 03/2006 a ta měla interval po 120.000km, pak jsem měl další OII 1.9TDI-PD BXE z 06/2006 a ta už měla interval po 150.000km, takže ta změna nastala někdy mezi Březnem až Červnem 2006.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Srpen 31, 200916 r myslím, že keď sa spravia rozvody pri 120 namiesto 150 - nič sa tým nepokazí aj auto pôjde lepšie nie? Upraveno Srpen 31, 200916 r od wrccko
Září 1, 200916 r Tady máš tabulku intervalů výměny.....tak u BXE to je tak,pokud máš BXE-MR2006, tak máš výměnu ještě po 120.000km a pokud máš BXE-MR2007, tak už po 150.000km. Intreval_v_m_ny_rozvod._emene.doc
Září 2, 200916 r je to MR07 - výroba niekedy 12/2006 takže to vyzerá na 150tis. Nevieš podľa čoho to zisťujú, či im to vyhodí systém alebo iba podľa nejakých smerníc?
Září 4, 200916 r je to MR07 - výroba niekedy 12/2006 takže to vyzerá na 150tis. Nevieš podľa čoho to zisťujú, či im to vyhodí systém alebo iba podľa nejakých smerníc? Aby jsi měl úplnou jistotu, tak bude nejlepší se zastavit nebo zavolat do autoriz. servisu Škoda, tam ti to řeknou na 100 %
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.