Přejít na obsah

AutoJarov


karlos3

Doporučené příspěvky

Tak jsem si dnes vyzkoušel AutoJarov(Škodovku)....poslal jsem tam před 12h na univerzal.kontakt pro škodaservis email(stejný problém co měl ten kolega na Passatu) s tim že mám OII po vykradení,že ukradly orig.rádio a že mám ustřihnutou kabeláž,jestli by bylo možno opravit kabeláž bez montáže rádia a jestli bych mohl přijet co nejdříve bez objednání a toto(viz.níže zkopírovaní email) mi ted před pár min.přišlo od servis.poradce.

email:

Dobrý den. Nedodělávky oprav neprovádíme,pouze celé opravy.

V případě pojištění vozidla i z řešením celé pojistné události.

S pozdravem.

Petr Svach

servisní poradce

ŠKODA AUTO JAROV, s.r.o.

1. obchodní dům automobilů

130 00 Praha 3, Osiková 2

Tel: +420 251 002 238 Fax:

+420 251 002 136

www.autojarov.cz

----- Original Message -----

From: "Karel Schlesinger" <karelSchlesinger@email.cz>

To: <skoda-servis@autojarov.cz>

Sent: February 27, 2009 03:49 PM

Subject: Octávia II

Dobrý den,

Mám takový problém,v noci na dnešek mi vykradli Octávii II

(orig.rádio+ustřižená kabeláž).....

Chtěl bych se zeptat zda by bylo možné k Vám dnes přijet

bez objednání na opravu té el.instalace k

rádiu(bez montáže rádia)..

Předem mnohokrát děkuji

s pozdravem Karel Schlesinger

__________ Informace od NOD32 3888 (20090225) __________

Tato zprava byla proverena antivirovym systemem NOD32.

http://www.nod32.cz

Už ty servisy opravdu nechápu.....v téhle době kdy to všude smrdí srabem,což mi i včera ten známej co odtamtud odešel jen potvrdil,že tam kolikrát proseděj půl dne a ještě si dovolujou normálně odmítaj práci.

Mám sto chutí ten email poslat do MB,protože tohle mě silně sere........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Me se libi jak misto 'monter' pouzivaj 'servisni poradce' :-)

Kazdopadne to jeho 'Nedodělávky oprav neprovádíme,pouze celé opravy.' je blabol, opravit maj to, co si objednas, a kdyz si u totalne zborenyho auta nechas vymenit predni sklo, meli by to bez kecu udelat a ani nemrknout okem, i kdyz si o tom muzou myslet co chtej.... to je porad dokola, slovo zakaznik u nas nic neznamena.

Fascinuje me ten jejich myslenkovej pochod, ze muzou vydelat petikilo na oprave kabelu, ale to jim nestaci, chtej vyrejzovat 10.000,- zisk na novym radiu, kdyz je nedostanou, tak radsi nic. Petikilo je nezajima. Radsi proste nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty voéé, Vorlajz, ale cenu určuje ve finále zákazník. Teď hodně btw: když někdo koupí obraz Jackson Pollock: No. 5, 1948, 140 milionů dolarů, prodán 2.11.2006., mrkni naň na netu :) , tak ten obraz, i když Ti může připadat jako pozůstatek po malování obýváku, tu hodnotu prostě má lol Jinak na té aukci, kde byl obraz prodán, také smlouvali o ceně, i když směrem vzhůru...Nabídka - potávka. Jinak na dražbách, aukcích se dá smlouvat i směrem dolů, pak je to tzv. holandská dražba, ale to jsme jinde, ale určitě ne na vietnamské tržnici :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klidně bych to Karlosi do Bolky poslal, ale myslím, že takovýmu velkýmu prodejci velký dusno dělat nebudou. Každopádně od nich je to dost krátkozraký. Starý Al Fayeed, co má mj. např. v Londýně luxusní obchodní dům Harrods, přikázal svým prodavačům nevyhánět ze svýho obchodďáku bezdomáče schovávající se v průčelí třeba před deštěm a nezapáchají-li, věnovat se jim se vší parádou. Tvrdí, že ten houmeless je sice švorcovej, ale co když zítra bude dětit, nebo vyhraje v loterii, rád se k nám pak jako vážený zákazník vrátí. Jasně že je to celý přitažený za vlasy, ale ve zkratce to má hlavu a patu: i malý zákazník nás může třeba za rok vykoupit celý... S tím přístupem v servisu by to mohlo fungovat stejně

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klidne to do Bolky posli, funguje to skvele i tak velkeho prodejce v teto dobe zjezdi jako svine .... vyzkouseno.

Jeste jedna vec, proc nechteji opravit jen kabelaz, protoze maji treba nekde bokem ulite radia za babku a to ti tam za plnou cenu napali, samozrejme plus jeste citi pojistovnu, takze rejze jeste vetsi. Ja bych to bez problemu poslal...uvidis ze do tydne mas odpoved a sam servis se ti ozve.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě uvidim jak to tam funguje u Audi co se nových aut a předání týče,ale zatim teda musim říct že tak do zadku mi nikdy nikdo nelezl jako právě tam...ale to je taky přesně ono,věřim že kdybych tam kupoval nějakou předváděčku A3 za třeba 400.000kč,tak ten přístup bude asi jiný než když tam beru tři A6...Uvidíme,každopádně všeobecně do škodovky tam už nepáchnu...

Docela mě ale zklamal právě ten p.Svach co mi odpovídal na ten email....tohohle konkrétně znám když jsem tam řešil to řízení na SII a live kontakt s nim nebyl vůbec špatný....sice takovej mladej klučina,ale v pohodě...až do tohoto emailu.....Přesná odpověd jako měl ten můj kolega s tim Passatem......Ten tehdy po tom vyfakovaní z Jarova jel do Tukasu a tam ho technik vzal hned a bez keců.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Konečně jsem se sem dostal a ihned tedy to ZITNY, uznávám a obdivuji také tvoji práci, jen mne naštal tvůj výraz k prodejcům jako lidem, ale jak také vidím víš určitě o řízení letového provozu určitě hodně, ale o prodeji a vedení třeba takové firmy jako je Auto Jarov asi pramálo, je to vše na dlouhé povídání. Jen mne nadzvedlo tvé vyjadřování o prodejcích všeobecně jako o blbcích bez vzdělání a také ty poznámky o mechanikách a podobně. vše je jen úhel pohledu, nikoho nechci ospravedlňovat,ale náš vždy možnost si vybrat, ale jelikož také trochu létám-jako cestující samozřejmně, nemám zrovna také ty nejlepší zážitky, ale to bych fakt nechtěl rozvádět, viz Gastro Hroch.

Editováno: , autor: Willis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo, vybrat, jenze kde? Na jsem fakt zatim potkal jenom takovy, o jakejch jsem psal. Ale jasne, neni vhodny podle par lidi posuzovat celej obor, to jsem prehnal, v tom mate s Vorlajzem pravdu.

Nasel jsem jeden obzvlaste pikantni priklad v archivu mailu... v zari 2003 na muj email zacinajici takto:

Vazeni prodejci,

dovoluji si obratit se na vas s nasledujici zadosti:

Jsem rozhodnut zakoupit novy vuz Skoda, konkretne model Fabia RS 1.9 TDI PD

.........

odpovedelo Auto Kralupy takto:

Nezlobte se, ale nejsme takoví zoufalci, abychom se nechali e-mailem

vydírat.

Auto Kralupy a.s.

lollol

Editováno: , autor: Zitny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechápu proč odpověděli to co opdověděli, ale abych já sám za sebe řekl, nesnáším tento nákup po internetu, rozešleš poptávky jedním kliknutím a čekáš jak se kdo ukáže, to kouzlo obchodu právně v tomhle mizí. Když prodejce do toho opravdu dá ten čas, opravdu se snaží a pak dostane zprávu děkuji pane ale pan prodejce v Záhořánkách mi nabídl o 500 Kč méně, to fakt ne, koupě a prodej aspoň auta, není si vybrat po mailu cenu, ale je to i o tom jak si padnete s prodejcem do oka a pak také připustit, že i ten "blbej"prodejce chce domů přinést nějaké peníze a je placen nějakým procentem u marže, která je u různých značek různá a když ho fak sklepeš na nulu, nemá to pro něj vlastně význam o marnosti snažení už ani nemluvím, ano je zde dále návaznost na servis atd., ale to je již věci majitele firmy a jeho vnímání a vůbec, chlapi není to jednoduché. PS: neomlouvám neochotu, neomalenost atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nj tak v roce 2003 si toto mohli dovolit :)

Co se tyka toho oslovovani po internetu, vzdy jsem nabidku rozeslal po mailu, ale vzdy jsem zadal abychom si sjednali schuzku, protoze kdyz ti po mailu nekdo nabidne super cenu, neznamena to ze si od nej auto koupim, jdu se tam podivat omrknu to, jak se tam lide chovaji a pak se rozhodnu. V mem pripade mam jiz stabilniho prodejce, ale takhle nejak jsem zacinal. A take jsem jeden servis v Pardubicich opustil po nakupu jednoho auta ... jo tenkrat to byla jeste felcka :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako s těmi prodejci musim trochu souhlasit s ZITNY.......né že by všichni měli IQ houpacího koně to neřikám,najdou se i velmi solidní chlapíci a i ženy jako prodejci kteří tomu fakt rozumí,ale těch je fakt pomálu.Nejhorší doba byla z mé zkušenosti roky 2000-2003,pak se to trochu zlepšilo a ted teda se to zas vrací někdy až k překvapujícím zážitkům........Příklad: Rozesílal jsem v roce 2000 info.email do VW salonů s tim bych měl zájem o koupi 4ks Passatu-limuzína-Highline atd.atd.,chtěl jsem po nich udělat nějakou cen.nabídku+v té době jsem auta financoval leasingem,tak jsem chtěl prostě info. .....víc jak polovina se ani neobtěžovala odpovědět a pak mě dostal email od Exnera kdy na můj celkem rozsáhlej email s otázkami přišla odpověd: .......40t.kč .....a jako podpis Auto-Exner......To byla celá odpověd na můj email.......Nevim jestli myslel sleva 40.000kč,prostě dodnes nevim co to mělo být za odpověd.....

A dnes,po zkušenosti z rozhovoru z Jarova ze salonu škoda jak jsem psal pár příspěvků zpět mi to taky stačilo abych si udělal představu o odbornosti těch prodejců.....

I u toho Audi na tom nejsou zrovna nejlíp.....Už jsem to tu taky někde psal....Jen řeknu že objednávku semnou smolil přes 4hodiny a byli kolem nás další tři prodejci.....Je teda pravda že v tom konfigurátoru Audi aby se kůň vyznal,maj strašně verzí,příplat.výbav atd.,takže že jsem v tom zamotá normální člověk to beru,ale prodejce Audi by v tom měl mít jasno a né aby lítal pořád někam do zadu zjištovat jestli moje požadavky jsou možný kombinovat.....No udělal jsem tam asi čtyři kafe až mi s toho bylo skoro blbě a můžu říct že po 3h jsem byl zralej na infarkt.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bych vám přal slyšet zážitky mého bráchy kterej je takovej prostředník mezi op.leasingem-firmami-servisy.......ten jelikož vlastně denně něco někde řeší,tak ten by tady o tom mohl napsat takovej příspěvek že by to bylo čtení na 2.dny a upřímně řečeno to neni nic dobrýho....Ten vždycky řiká že za ty zážitky v servisech/salonech by měl brát 100%příplatek.Ten zná práci a přístup snad ve všech servisech a salonech v Praze,okolí a střed.čechách a dle něj jsou ty nejhorší co se servisu týče: 1.Verold Benešov,2.Porsche-Praha-Smíchov(o nich mi to řikal i majitel URtuning,že prodej dobrý,že uměj udělat výbornou cenu,ale servis katastrofa)3.Auto-Branka,4.GoldCar......víc si už nepamatuju....Každopádně celkem jeho práci obdivuju,já bych na to neměl nervy abych denně řešil něco ze servisma apod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

4 kafe a 3h za sebou, to jim už odkejveš úplně všechno, asi to byla obchodní taktika lol

Osobně si na prodejce na Jarově stěžovat nemohu, spíš by si mohl on na mě, že se mnou neměl žádnou práci a jeho snahy byly při 2. pokusu doporučit mi nějakou výbavu a s mojí odpovědí, že časem dodělám/dokóduji zmařeny, byly jsme za cca 30 min hotovi i se zálohou na pokladně ;)

Jinak kdyby někdo chtěl, tak je to p. Souček, snad tam ještě dělá, působil velmi seriózním dojmem na rozdíl od některých...

Editováno: , autor: rolbař
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj,dyť jsme si o Jarovu před časem psali,ale od té doby se tam změnilo pár prodejců,vedení atd.,takže jak jsem byl spokojenej dřív,to už dnes rozhodně neplatí.

To já bych jim jen tak něco neodkejval,to jsem si zas pohlídal...to bylo evidentní že po faceliftu A6 v tom maj i oni pěknej bordel.....Jen jsem tam teda po té úmorné době musel vypadat jak debílek sedící si na vedení :D ..fakt jsem už nemohl....vždy když se mě na něco ptal,tak mě musel tak 2x oslovit než jsem ho začal vnímat....Fakt jsem tam toho měl plný zuby a byl jsem vymačkanej jak citron..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže milý a vážení, jelikož mám své práce ažaž, zajistím aby si někdo z Fojtíků = zainteresovaní asi ví, vaše řádky přečetl. Je to asi, nejen pro nás, nejvíc co mohu udělat. Jinak zatím a rád si zase někdy pokecám.

Editováno: , autor: Willis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cenu určuje ve finále zákazník.

jj, souhlas. ono prodejce má prostor k tomu s cenou trošku manipulovat. když pak člověk zjistí, jakej je rozdíl mezi prodejní cenou a cenou za kterou to má prodejce, nestačí se občas divit.

příklad: v liberci jsme se byli podívat v koupelnovým studiu se kterýma má otec mojí mladý hodně úzký obchodní vztahy, je to docela známej prodejce, narazil jsem tam na naprosto peckózní vanu, jen tak ze zajímavosti jsem se ptal kolik za ní- 290K Kč bez DPH. no a když jsme pak jeli dál, tak tatík mladý povídá, že nákupní je tak okolo 150K

druhej příklad: kámoš prodává zahradní techniku a bagry a říká, že ty, který tahá z USA nebo Japonska prodá třeba i s 300% rabatem...

holt doba je taková zvláštní a mám pocit, že za chvíli zbyde jenom elektronický obchodování...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je jak s longlife olejem...ted jsem se o tom zrovna bavil s tim kamarádem co odešel z Jarova....Jarov má nákup kolem 150-170/1L a prodává ho v prodejně s příslušenstvím za 720kč a to je ta levnější varianta Castrol....Shell je ještě dražší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...