Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Potřebuji poradit,v neděli jedu kupovat OI a potřeboval bych vědět,kde co zkontrolovat.Dík za info

zkontroluj VIN

jinak jako laik nic nepoznáš

vem sebou někoho kdo dělá auta, diagnostika taky hodně pomůže od pozdějších problémů

vím kolik lidí za mnou jezdí a kolik pozná co se s autem dělo, skoro nikdo.

Ako laik mozes pozret aj rok vyroby na jednotlivych sklach. Pri "razitku" v pravom spodnom rohu kazdeho skla je niekolko bodiek a nakonci cislica. Napr: ......9 znamena rok vyroby 1999. Na niektorych autach ma kazde sklo iny rok, co svedci o bujarej minulosti konkretnej kary. Dalsim znakom opotrebovania je osuchany potah vodicovej sedacky a vola v kolajniciach. Dalej je to osuchana kvalt-paka, ci zniceny plast pri spinacej skrinke. Pokial sa ti jedna len o cistotu povodu auta tak je tam len ten VIN( je umiestneny na plechu pod celnym sklom ) Inak v zadnom kufri pod kobercom je este identifik.stitok(nalepka), ale tam su len kody. Farba ,typ prevodovky a pod.

Ako laik mozes pozret aj rok vyroby na jednotlivych sklach. Pri "razitku" v pravom spodnom rohu kazdeho skla je niekolko bodiek a nakonci cislica. Napr: ......9 znamena rok vyroby 1999. Na niektorych autach ma kazde sklo iny rok, co svedci o bujarej minulosti konkretnej kary. Dalsim znakom opotrebovania je osuchany potah vodicovej sedacky a vola v kolajniciach. Dalej je to osuchana kvalt-paka, ci zniceny plast pri spinacej skrinke. Pokial sa ti jedna len o cistotu povodu auta tak je tam len ten VIN( je umiestneny na plechu pod celnym sklom ) Inak v zadnom kufri pod kobercom je este identifik.stitok(nalepka), ale tam su len kody. Farba ,typ prevodovky a pod.

:palec2: Trosku sa mylis!!! :p Osuchany potach sedacky -a co ked tam mal este na tom potahy??? Vola v kolajniciach-na sedacke myslis- co ak to pouziva jeden vodic-majitel. ;)Kvalt-paka Dam 5.rychlost a idem na dlhu trasu+tempomat. Auto co robi dlhe trasy tak sa to neda podla tohto zistit. Datum vyroby mas aj na vsetkych plastoch+bezpocnostne pasy. ;) ;)

aby laik mohl cca poznat, že nebyla například bouraná, musel by vedle mít ještě jednu 100% nebouranou a stejnak by něco nepoznal.

nepokládám se za experta, ale ledacos se dá poznat, Vaša mi dá za pravdu, že někdy je auto po bouračce třeba i líp spasované nebo zavařené, než originál

takže opravdu to chce někoho, kdo na daných autech dělá a zná jejich spasování a upravu ;)

jj některý spasování když je oc dobrý tak to taky není ono

a ono drcnutí od "kamaráda" do nárazníku při parkování taky pěkně rozhodí spáry (blatník nárazník i k předním dveřím)

ad datumy na sklech - sklo ve dveřích se většinou rozbije až když je auto na střeše jinak vydrží strašně moc

a na druhou stranu - kolik se děnně vykrade aut - a při tom většinou rozbijou sklo

je pravda, že pri kúpe si treba niekoho, kto sa tomu rozumie prizvať aby auto okukol, pri mojej kúpe mi bolo deklarované, že auto je nebúrané a po čase som si všimol, že pravý predný blatník chytá iný odtieň ako ostatná farba na aute, na tachometri to malo 70.000 a vo vnútri to voňalo po novom aute, sedadla neboli vysedené, riadiaca páka bola ako nová a volant ako keby sa ho nikto nikdy nedotkol, a keď som po čase začal tomu trochu rozumieť, zohnal som si diagnostiku, načítal som 140.000km, skrutky na blatníkoch boli poškriabané, takže sa s nimi manipulovalo, ale pri kúpe som bol slepý, vtedy som si to nevšimol....., teraz by som bol múdrejší

blatník jiná barva ? a co ? někdo ho škrábl na parkovišti a když se lakuje tak se musí sundat, takže zas ze všeho nedělat totálku :)

  • 2 týdny později...

změřit rozchod kol na P a L str. musí být bez rozdílu

( pokud není vůle v čepecha nebo v uložení )

Nejjednodušší a rychlé je to když otevřeš dveře řidiče a vezmeš je z boku u zámku a pozvedneš je, pokud na výšku mají vůli jsou pěkně ochozené, volant, sedačka a další se dají vyměnit, ale kdo by si hrál s panty u dveří....

jak poznáš rozdíl 100 t km delší trasy(2x za 200km vystoupí nastoupí) vs, 20t km po městě (co 5km vystoupí nastoupí) ?

No ja len radsej si zavolaj neakeho skodovaka,ale aj tak je to o stasti, nekupujes nove. Moj bratranec mal dovozenu skoro totalku=celna zrazka posunute oba stlpikiy,ale malo najazdene len 25000km,teraz ma cca 250 000jazdi len Europu a na stk technik nechcel verit ze ma tolko a ze je to buracka,zanedbatelne vole,vnuty ako nova,bol som svedkom. Aj pri autach plati kazde je ine

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.