mave1 Vloženo 11. Březen 2009 Sdílet Vloženo 11. Březen 2009 neviem ci to tu uz bolo hladal som nic podobneho som nenasiel tak som sa rozhodol napisat vlastne tema mam octaviu I 1,9tdi rv 1999 a asi pred mesiacom mi zacali blbnut smerovky sem tam mi nesli tyzden dozadu ich porazilo nadobra a vobec mi nefunguju paci nereaguju ani na stierace ide mi len pocitac a dialkove svetla inak vsetko ostatne je vyradene no a vcera ma porazilo este viac nejde mi ani klima ani vyhrievane zadne sklo da sa povedat ze mi odyslo vsetko ma stym niekto skusenoosti ? alebo vie niekto poradit v com moze byt problem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 11. Březen 2009 Sdílet Vloženo 11. Březen 2009 (editace) mrkni se pod palubku, je tam svorkovnice. Je to pod ridicem - sundej tam ten derovanej plast . Ja jsem mel povolenou jednu matku na dratu a pekne se to vypeklo. Neslo me - smerovky, vyhr. zadniho okna, sterace, klima take ko, vnitrni ventilator proste KO Editováno: 11. Březen 2009, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mave1 Vloženo 11. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 11. Březen 2009 no dik moc pozriem sa na to snad to bude len to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mave1 Vloženo 12. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. Březen 2009 no tak dnes som to pozeral a bohuzial nic take som nespozoroval ze by bola povolena matka na niektom z kontaktov ani nic podobne ma este niekto nieaku skusenost alebo radu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 12. Březen 2009 Sdílet Vloženo 12. Březen 2009 Ked je v poriadku spolocne napajanie na vetve +, co tak mrknut na spolocne pripojenie na kostre vozidla.Napriklad za pristrojovkou v pravo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 12. Březen 2009 Sdílet Vloženo 12. Březen 2009 jeste to muze bejt kontakt na spinacce - taky mrkni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Suchca Vloženo 13. Březen 2009 Sdílet Vloženo 13. Březen 2009 Ja mel povolenou matku na svorkovnici ktera je v krabicce na baterce Myslim ze totozny symptom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mave1 Vloženo 13. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 13. Březen 2009 no tak diky vsem zavada odstranena bolo vadne relatko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
witt Vloženo 16. Březen 2009 Sdílet Vloženo 16. Březen 2009 no tak diky vsem zavada odstranena bolo vadne relatko mám ten samý problém, nejde spousta elektriky a jezdit po brně bez blinkrů...docela sranda....spousta řidičů nezná pravidla, když někdo v autě ukazuje rukou, že odbočuje doprava, jedni si ťukají na čelo, druzí zdraví...docela komedia...jinak které relátko to bylo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
witt Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 mám ten samý problém, nejde spousta elektriky a jezdit po brně bez blinkrů...docela sranda....spousta řidičů nezná pravidla, když někdo v autě ukazuje rukou, že odbočuje doprava, jedni si ťukají na čelo, druzí zdraví...docela komedia...jinak které relátko to bylo? ...tak sem včera provozoval asi 2 hodiny gymnastiku s multimetrem pod palubkou a dospěl sem k závěru, že mi nespíná relé pro X kontakt, pokud jsem spínané kontatky proklemoval drátkem, vše co nejelo se rozjelo, tak sem doufal že to bude relé, ale ouha, relé je v pořádku, tak sem měřil dál a s hrůzou sem zjistil, že na svorce 30 je krásnejch plnejch 12V z baterky, ale na kontaktech relé pro cívku po zapnutí zapalování je jen 10.5V a to samé je i na vedlejším relé pro klaksony (využívá stejnej kontakt za spínací skříňky), takže mě čaká další výzkum, kde je nějaká krpa..... nesetkal se někdo s něčím podobným? páčto, když těch 10.5V zatížím nějakou zátěží, tak napětí padne skoro na nulu....tak to vidím na nějakej studeňák nebo zlomenej drát... další věc je, že sem tam objevil krabičku pro dálkáč (dálkáč - takovej ten šišojid s 2 tlačítkama), myslím, že to je nějakej náš výrobce, ale neviděl sem na štítek, vede z něj hafo káblů, dokonce je tam i nějakej tajnej čudlík na káblík či co ....ale muselo to dělat nějaký prase...fšude sasmá izolačka, nezaizovovaný dráty některý někam nevedou atd....no hrůza, tak to asi vykuchám ven..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 18. Březen 2009 Sdílet Vloženo 18. Březen 2009 Ja som mal problem v spinacke-ked som zaradil spiatocku,tak zhasol motor. Novy kus stal okolo 20eur a vymena na 1h. Problem bol v tom,ze vyhriata spinacka nedokazala preniest dostatocny prud. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
witt Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 (editace) Vyřešeno - opápený kontakt 75 ve spínací skříňce - stačilo rozebrat, jemně obrousit a napružit..... vše zase jede jak má..... (stejnak ale zvláštní, že se to "oprská", když to spíná jen 160mA pro cívku v relé č.18)..... Editováno: 23. Březen 2009, autor: witt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 29. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2010 Sice po půldruhým roce - ale to oprskání je důsledek právě toho, že proud kontaktem teče do CÍVKY relátka neboli indukční zátěže. Kdyby tekl do žárovky, při vypínání se jen přeruší odpovídající proud při napětí 12V (14V za chodu motoru). Při vypínání cívky ale i daleko nižší proud způsobí vinou samoindukce právě na vinutí impuls velmi vysokého napětí o opačné polaritě, který způsobí silné jiskření na kontaktech - však zapalovací indukční cívka funguje právě na tomtéž principu. V autech se právě z tohoto důvodu PARALELNĚ k cívce relé zapojuje ochranná dioda v takové polaritě, aby zkratovala právě ten impuls záporného napětí vzniklý na cívce při vypnutí ovládacího proudu. Pokud je ojiskřený kontakt, šel bych po té diodě (označována jako "damper-diode") - pokud se neopraví, bude se závada brzy opakovat. Je buď přerušená, nebo špatně zapájená, takže nesvede ty záporné špičky na kostru. Další možností je, že tam ta dioda vůbec není = zmetek z výroby. Kdyby nastala poslední eventualita = průraz diody, vyráželo by to pojistku a relé by nespínalo vůbec (jeho proud by byl zkratován tou proraženou diodou). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.