šutr Vloženo 16. Březen 2009 Sdílet Vloženo 16. Březen 2009 Chci se zeptat, jak má uzpůsobený výfukový systém F1 1.9 TDI? Začalo mi pod nohama u řidiče něco rezonovat (kov na kov cca při 1100 ot.) a trochu to klepe do pedálů (pokud je to tím). Jsou svody, potom vlnovec, turbo, katík a zbytek nebo jak je to tam? A ještě jeden poznatek k tomu, jak mile nastartuji třeba po ránu, splodiny jsou docela silně cítit v kabině...poraďte čím by to mohlo být, případně na co F1 v tomto směru trpí...díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave33 Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 No těžko radit,ale pokud můžeš koukni se pod auto a hned zjistíš jestli je něco špatně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 Co já vím, tak fabky zrovna moc na vejfukovou soustavu netrpí....asi nejlepší by bylo najet na rampu, nastartovat a visualne i poslechove skusit najit pricinu - jestli to nekde nemas praskly, nebo uvolneny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šutr Vloženo 18. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 18. Březen 2009 Těžko říct, nemám moc velké možnosti si to někde zvednout a kouknout na spodek. Problém v tom bude určitě, protože od doby, kdy tento zvláštní zvuk pozoruji, se mi rapidně zvětšila spotřeba (pod 8 se nevejdu - město) a rezonující zvuk je stále silnější, tah auta menší... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woodbine Vloženo 18. Březen 2009 Sdílet Vloženo 18. Březen 2009 Co nějaká prasklá hadice od turba, ta by to nemohla být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šutr Vloženo 19. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 těžko říct doufám, že turbo je OK a ne KO...spíš to bude někde uvolněný, protože když to začne rezonovat tak to klepe jakoby do pedálů a i motor se chvěje víc...musím počkat a hodit to známýmu aby na to kouknul... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 šutr: to chce někoho kdo tomu rozumí, popř. tu rampu - tady můžem spekulovat do haleluja, ale když se ani neví kdě přesně to "klepe"....každopádn bych s tim moc zbytečně nejezdil a co nejdřív to dal tomu známému, ať někde nezůstaneš vyset Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šutr Vloženo 19. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 no jasný... Měl jsem mu to odvézt teď na víkend, ale nakonec to padlo, tak snad si udělá co nejdřív čas až to bude OK, tak sem napíšu čím to bylo případně pro ostatní...i když tuto závadu prozatím řeším jen já díky všem za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woodbine Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 Neboj, nejsi v tom sám. Až na to rezonování je to u mě podobný - vysoká spotřeba, někdy po nastartování smrad splodin a občas to vydává takový divný zvuky. Nikdy předtím jsem chrochtu neměl, tak nevím, jak to má/nemá znít a za kolik to jezdí... Takže až to vyřešíš, určitě dej vědět, ať neměním půl auta zbytečně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 woodbine: na spotřebu je tu samostatná sekce, stačí si ji pročís a budeš v obraze Jináč nejlepší je nechat se svézt tou samou motorizací na porovnání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šutr Vloženo 20. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 Jasný, určitě napíšu až zjistím závadu...jinak taky jsem hledal kdo by mě svezl F1 stejným motorem, ale nikdo se nenašel zatím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šutr Vloženo 22. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 22. Duben 2009 takže spotřeba nyní kolem 5.5 podle toho jak tomu šlapu...Od výfuku už nic nerezonuje, byl volny nějaky plechový za svodama, a spotřeba se zlepšila přezutím na letňáky (logicky) a dále výměnou palivového filtru a vzduchového filtru...to byl asi můj problém, protože auto rok výroby 2000 a mám pocit když jsem to viděl, že to asi jeětě žádny majitel přede mnou nemělnil ... takže momentálně spokojenost a autí šlape jak má jo a smrad splodin? Cítit už taky není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.