Přejít na obsah

CHAT pro Octavia II


vorlajz

Doporučené příspěvky

Jedna vec je ta, ze Cimbu neni zadnej garaznik a myslim ze vi co dela, druha vec je jestli tam opravdu ten vykon je, ale rozdil je to dost markantni a o to asi slo, torsku tomu autu pomoct a ne honit kone na papire :)

a treti vec je ta, ze rika, ze ty auta maji ve skutecnosti vyssi vykon nez skodovk udava, kecal bych, ale myslim ze 77 ma real tesne pod 90, ale to si fakt cucam z prstu

Editováno: , autor: TomV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedna vec je ta, ze Cimbu neni zadnej garaznik a myslim ze vi co dela, druha vec je jestli tam opravdu ten vykon je, ale rozdil je to dost markantni a o to asi slo, torsku tomu autu pomoct a ne honit kone na papire :)

a treti vec je ta, ze rika, ze ty auta maji ve skutecnosti vyssi vykon nez skodovk udava, kecal bych, ale myslim ze 77 ma real tesne pod 90, ale to si fakt cucam z prstu

tvrdí se že má cca o 8-10kw víc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedna vec je ta, ze Cimbu neni zadnej garaznik a myslim ze vi co dela, druha vec je jestli tam opravdu ten vykon je, ale rozdil je to dost markantni a o to asi slo, torsku tomu autu pomoct a ne honit kone na papire :)

a treti vec je ta, ze rika, ze ty auta maji ve skutecnosti vyssi vykon nez skodovk udava, kecal bych, ale myslim ze 77 ma real tesne pod 90, ale to si fakt cucam z prstu

Tak to jo. Jde o to aby ten motor byl schopen dlouhodobě snášet výkon 118 kw víš Tome ? Jestli je na to stavěnej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ty hodnoty od Cimbu jsou jednak logovaný přes SW a navíc tak, aby mu vyšly podle jeho představ...to co uvádí třeba u naftové RSky je do nebe volající a kdo má trošku představu, tak se nemůže nezasmát :) ...já sem mr. Cimbu v poslední době poznal i z hlediska jiného než motory a čím dál víc se utvrzuji v tom, že moje původní myšlenka, kdy jsem ho bral za odborníka a mistra své práce byla řekněme dosti najivní. Po tom, co předvedl s úpravou 2.0 TDI PPD a jak se kolem toho neustále vyjadřoval a "vymlouval", než to vůbec pustil do nabídky mám vcelku jaso - jeho starý chipy na 1.9ku nebo původní dvoulitr sou suprový, tam není co pokazit, ale ty nový věci si IMHO už nedává, upřímně jsem zvědavej, kdy (a jestli vůbec) upraví Common-raily. A to nemluvím o těch cenách, který jsou naprosto nepřiměřený...dneska už bych šel upravovat jinam ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

guten morgen lieber Kurt,

no k čipu.. auta z fabriky choděj kolem 85 kW bo auto musí mít výkon podle papírů do doby než ho sešrotujou.. takže pak už zbejvá jenom cca 30kW podle těch jeho papírů..

ve finále je uplně jedno jestli máš čip na tolik nebo tolik, když to občas proženeš, necháš vydechnout, nesnažíš se prošlápnout pedálem podlahu, tak je to v pohodě..

Auto je stavěný na HODNĚ HRUBÝ zacházení, řekl bych že většina lidí by nad zkouškama našich aut ve fabrice uronila slzu, takže z těch aut nedělejte chudinky.. :-)

A komu to jezdí pomalu ať vyndá rezervu, snížej se mu zároveň emise.. pro svobodné, bezzvířecí páry nabízí Škoda Auto ještě další zlepšení tím, že nemontuje zadní sedačky..lol

ad cimbu: příště už bych k němu také nešel.. moc peněz a málo úprav. Chce to dát autu víc než jen vyměnit přeprogramovanou jednotku...

Editováno: , autor: superfatty
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...