Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

  • Autor

dobrou noc kluci!!! kol5

Dobrou noc strýčku Fido :wub:

Pane vrchniii, jeste chvilku, dame jeste jedno ne? :kol-35:

ten milouštek je otras :D fakt jedna tragedia, vyzerá to "kolotočársky"

dobrou noc kluci!!! kol5

dobrou Pavlíku, večerníček nebude? :)

To zas bude nějaká fligna...napřed dobrou a nakonec tu bude ještě hodinu :smich:

Taky to balim, dobrou noc kolegove kol5

Dobrou Majkle :)

  • Autor

good morning Vietnam! :smich:

good morning Vietnam! :smich:

Zdar jak Brno Vietname lol

  • Autor

hh... kruci bych ještě spal.... :kuk: venku je zas tak nějak hnusně... co? :feve:

ja jeste nespal a mame tady super pocasi :palec2:

Dobré ránko...6 hodin spánku-to je otřes.Chci spááát!!!

Zdarec chlapáci. -_-

Dobré ráánko kluci ;)

Už som v práci, ale vstávať sa mi nechcelo ani náhodou... :huh:

Kuci: je to k vzteku!!! Chybi mi jedná deska k plovoucí podlaze :aggressive: kvůli tomu musim objednávát celej balik...mě snad odvezou :help:

Tak se zeptej. Občas mívají podlaháři nějaký zbytky ne ??

Proč já mám takovou smůlu??? :aggressive:

Nevěš hlavu kamaráde. Bude zas dobře. :kol-35: :kol-35: :kol-35:

Romčo, pojď se na chvíli odreagovat do papričky, potřebuju Tvojí radu :palec: Rosťa už byl, teď Ty a všichni další co maj chvíli :)

Jasná zpráva! Od Tebe mě taky chyběji reference ohledně my včerejší montáže :help:

Už je tam máš, jsem včera měl jinou práci :prc:

Bré ránko

Zdarec Speedere. -_-

  • Autor

přátelé... z některých zákazníků bych blil... včera jsem sundaval jendomu, na pohled slušnýmu, pánovi jednu poličku z výstavního stojanu... už se nedá objednat, nevyrábí se, takže proč jí neprodat... dostal na ní slevu 40%!!! polička šla z úcyhtu krapet těžce, ale protože jsem šikula :D, tak jsem jí sundal... na úchytech jsem před zákazníkem došrouboval jak červíka na uchycení do držáku, tak čevíka na uchycení skla, aby se mu prostě neztrtily... dneska "farejer" přišel, že jeden ten úchyt je poškozenej, že jsem si toho včera nevšimli a že to třeba už poškodil ten náš obchoďák, kterej tu poličku před 3 rokama na ten stojan montovala atd... no blbost! ten úchyt jsem včera držel v ruce několikrát a tak výraznýho poškození bych si fakt všiml... evidentně mu to šlo ztěžka nasadit, tak do toho z obou stran něcím uhodil a udělal na úchytu 2 vrypy... co mě na tom sere, že mi takovýhle lidi dokážou do očí lhát, že to neudělali... z toho je mi na zvracení... člověk jim maximálně vyhoví, dá jim to za hubičku a nakonec vypadám, že jsem ho snda chtěl ošidit... chlapa jsem z krámu slušně vyprovodil, vrátil jsem mu peníze a příště se na lidi vyseru... no a včera taky libovka... měl jsem tu zákazníka, kterýmu jsem dělal návrh a vybral si koupelnovej nábytek asi za 18 tisíc... pak přišel, že ho viděl na netu - 18 %, tak říkám ok, tak já vám ho teda dám taky těch - 18 %... zákazník objednal bílej nábytek... odvezl si ho... a včera mi volá jeho manželka, že nábytek měl bejt v dekoru dřeva... takže lže... dokaž jim to, nedokážeš... sprostá byla do telefonu jako svině... dostala zadarmo návrh, slevu na obklady a zařizováky a na nábytek dokonce těch - 18%... proč na mě kurwa ty lidi nejsou aspoň slušný... dohodnul jsem s výrobcem, že ten nábytek vymění, ale že jim ho musím osobně dovézt, že si ho chtěj překontrolovat... ok, mám to cca 60 km... tak mluvím s tím zákazníkem, tentokrát s manželem, kterej uznal, že asi zapomněli zmínit, že chtějí ten nábytek v dekoru dřeva... když se k nám potom přišla jeho manželka zeptat, jak to tedy provedem, přičemž si furt mlela svou, tak o manželovi řekla, že to řekl jenom z toho důvodu, že není konfilktní a že se nerad háda... no to už jsem nechal bez komentáře... story pokračuje... ten původní nábytek tedy přivezl od této zákaznice nějakej jejich známej..., kterej byl na mě zase sprostej, že je to naše chyba, že navíc mi byli na zákazníka neslušný apod... no nejradši bych mu dal do držky... nejhorší na tom je, že toho zmrda potkávám 2x v týdnu, když chodím na tenis s neteří, páč jeho ratolest tam trénuje taky... takže mu vypustím gumy od auta nebo já nevím... ale bez odezvy to nenechám... no dál... kontroluju si nábytek... no a jako na potvoru je tam malej škrábaneček... tak mu to říkám, píšu to na dodák, on si to fotí.... a pak najednou... tak já chci ten nábytek vyreklamovat... já mu říkám, ok... takže chcete zase bílej... :D no to se zarazil a čuměl jak puk! hh.... každopádně od výrobce vím, že jestli si toho teda všimnou, tak budou chtít zaplatit opravu a tu já pak naúčtuju te "slušné" paní, stejně jako dopravu... zábava prodávat v obchodě co?

ještě dotaz, asi na Karlose... kolik si mám účtovat za kilometr provozu osbního auta???

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.