Přejít na obsah

Uchyceni motoru - problem


Tomas Pergler

Doporučené příspěvky

pri jizde mi trochu luplo u motoru a od te doby byly vibrace volantu a hlucnejsi motor (pocitove zevnitr auta); vysvetleni ze servisu:

"vibrace přenášející se na karoserii- sdělujeme, že se jedná o závadu vytržený šroub držáku motoru na pravé straně z bloku motoru /tudíž zničený a dále nefunkční závit v bloku motoru/ a následné vylomení samotného držáku motoru."

jake jsou moznosti toto resit? podle servisu je to na vymenu celeho motoru a to se mi nezda. Motor ma pritom najeto 45tisic a krome toho uchyceni mu nic neni, takze kdyz pominu naklady je to i z tohoto hlediska pro me nepochopitelne. pokud to pomuze zkusim dodat fotky do patku. Predem diky vsem za rady. Jinak je to auto z bazaru, kupovano v listopadu 2008 - bazar pochopitelne tvrdi, ze na toto se zaruka nevztahuje, mate pripadne nekdo zkusenosti jak je to v tomto pripade s reklamaci?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak v takovem pripade by to mela sama Skodovka vyreklamovat a nemel bys nic platit. Prece je jasne ze pokud to nebylo bourane, tak ze jako majitel asi tezko za to budes moct a je jedno jak agresivne jezdis, melo by to vydrzet a pokud ne, tak chyba materialu resp. skodovky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak v takovem pripade by to mela sama Skodovka vyreklamovat a nemel bys nic platit. Prece je jasne ze pokud to nebylo bourane, tak ze jako majitel asi tezko za to budes moct a je jedno jak agresivne jezdis, melo by to vydrzet a pokud ne, tak chyba materialu resp. skodovky

Bohuzel auto je z roku 2006 a zaruka je (pry) pouze dva roky... :-( Nebo muzu toto brat jako vadu materialu, ktera by se nemela stat ani po trech letech a uplatnovat nejakou zaruku na vadu materialu? Mas tip jak skodovku kontaktovat? Servis ktery to ted resi je autorizovany skodovacky, ale nemuzu se zbavit dojmu, ze z toho chteji hlavne vytriskat penize. Zapomel sem zminit, ze je starsi, ten nakup 11/2008 jses psal, protoze bych mel mit pul roku zaruku u bazaru na skryte vady.

Editováno: , autor: Tomas Pergler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 6 měsíců později...

A jak to dopadlo? Měl jsem stejný problém na GIV 1,9TDI AHF, vylomený jeden držák motoru z bloku. Tj. šroub zavěšení motoru není na co našroubovat... Kolega na Audi A3 1,9TDI AHF úplně stejný problém. Řešení v mém přépadě motor ven z auta a výroba nového držáku z novým závitem pro šroub. nový držák je našroubovaný dvěma šrouby z boku k bloku motoru. U kolegy z audi to bylo řešeno navařením nového úchytu na ulomný, je to litina takže se to blbě svařuje....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...