RedBull Vloženo 6. Srpen 2005 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2005 Já mám Fábku 1,2 40 KW, stavitelný podvozek Weitek o 60 mm, kola 215/40 ZR17 a je to v naprosté pohodě. Úbytek výkonu je velmi malý. Když tuning, tak se vším všudy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 7. Srpen 2005 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2005 Redbull: Zkus tam dat na chvili gumy 165/70 R14 a ucitis jak je ten rozdil ve vykonu malej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zába Vloženo 7. Srpen 2005 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2005 Redbull: Zkus tam dat na chvili gumy 165/70 R14 a ucitis jak je ten rozdil ve vykonu malej Zvlast u 1.2 40 kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 7. Srpen 2005 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2005 Redbull: Zkus tam dat na chvili gumy 165/70 R14 a ucitis jak je ten rozdil ve vykonu malej no jo, ale pak se zapomene, vlítne do zatáčky jako na sedumnáctkách a je to!! , tohle nedoporučuju-já to občas udělám, že si na auto chvilku nasadim spídlajny, a fakt to je docela znát(a to jsou široký a auto je rozcáplí) už jen taky to, že pálim gumy na každym rozjezdu , ne je to fakt trochu znát, ale jen když přejdeš z velkejch na malí, obráceně to nepříde ale 165/14 už je smrtelná kombinace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 7. Srpen 2005 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2005 Presne tak, kdyz prejdes ze sirokych na uzke, je to znat, obracene ani moc ne... Ja kdyz prezouvam z letnich 195 na zimni 165, tak si pri prvnim zabrzdeni vzdycky rozbiju hlavu o predni sklo A motor jde lehceji do otacek... Druhy den to uz ale nevnimam, kazdopadne u motoru HTP 40kW ten rozdil musi byt jeste vetsi. Zvlast z rozmeru 215/40 R17... Dej tam ty 165ky, a pri prvnim seslapnuti spojky a pridani plynu je spalis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RedBull Vloženo 8. Srpen 2005 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2005 ...máte pravdu kluci, na Fábku je nejlepší kolo 14 palců s gumou 165 nejlépe Barum OR6, můžete kdykoliv pálit gumy a potom také rychle jezdit do zatáček - nejlépe ještě na sériovém podvozku, aby jste u toho měli pohodlí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 8. Srpen 2005 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2005 redbull mi mluvi z duse, po kolikate jiz? :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RedBull Vloženo 8. Srpen 2005 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2005 Možná, že to bude tím, že jsme naladění v tuningu na jednu vlnovou délku oproti jiným... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca Vloženo 8. Srpen 2005 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2005 Tyhle boje mě už docela serou....,at si dá na auto každej co chce,ja osobně nechci auto převrátit v první zatáčce,až splašim peníze dám stavitelnej podvozek,samotný sport pružiny nejsou to pravý ořechové! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Bobik Vloženo 8. Srpen 2005 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2005 RedBull: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Bobik Vloženo 8. Srpen 2005 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2005 RedBull: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RedBull Vloženo 8. Srpen 2005 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2005 Ten stavitelný podvozek je zákonitý vývoj po sportovních pružinách. Až po namontování, snížení a posazení na 17 ky kola teprve poznáš jeho vynikající vlastnosti. Ale máš pravdu, je to zbytečné vyprávět lidem s těma 14 kama a 165 OR6 na sériovém podvozku. Jsme v tuningovém fóru, nebo ne????..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca Vloženo 8. Srpen 2005 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2005 Ten stavitelný podvozek je zákonitý vývoj po sportovních pružinách. Až po namontování, snížení a posazení na 17 ky kola teprve poznáš jeho vynikající vlastnosti. Ale máš pravdu, je to zbytečné vyprávět lidem s těma 14 kama a 165 OR6 na sériovém podvozku. Jsme v tuningovém fóru, nebo ne????..... Máš pravdu,doufám že se mi povede stavitelnej podvozek uskutečnit!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 8. Srpen 2005 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2005 tak v tuningovem foru primo nejsme, jsme ve foru o skodovkach !!! nicmene po stavitelnem podvozku pokukuju cim dal vic nejvice po tlumicich od HP, protoze zadek je s vyskou ok a predek chci stahnout dolu coz mi umoznmi presne HP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca Vloženo 8. Srpen 2005 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2005 Moje slova,taky chci předek ještě trochu níže cca. 2-3 cm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 8. Srpen 2005 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2005 no 3 uz radsi ne to ja uz bych nikam nedojel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca Vloženo 8. Srpen 2005 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2005 Ty asi jo,ale já mám nárazíky o dost vejš..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 8. Srpen 2005 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2005 Čo to riešite? Ja si auto znížim tak, aby šúchalo spodkom o asfalt a potom uvidíte tú stabilitu Sériový podvozok má svetlú výšku 139 mm. RS ho má nižšie o 15 mm, teda 124. Ak to znížite ešte o 30 mm a obujete nejaké neštandardné gumy a disky, ktoré auto znížia ešte o ďalších 10 mm, tak ste so svetlou výškou na 84 mm. To je už fest nízko. To už nemá ani A8 so vzduchovým podvozkom pri prekročení rýchlosti 130 km/h na diaľnici. (tá má 95 mm). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 9. Srpen 2005 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2005 nikdo z tech kdo tady maji auto snizene neobouva takovej rozmer rafku a pneu aby auto bylo jeste nize, to nevim kde si na to prisel :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 9. Srpen 2005 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2005 kua!! jak já bych chtěl štelovák na hned bych ho napral až nazem!!!!!jinak jestli si ještě nechám tyhle kola tak až budu kupovat gumy, tak bych chtěl zkusit taky ty 215(páč ty 205ky co mám teď se mi zdaj moc uzký ), a komu se to nelíbí, ať mi pr.el políbí a nevim, proč si lidi memůžou už odpustit ty keci, beztak na tom vživotě nejeli ale sežrali všechnu moudrost!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 9. Srpen 2005 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2005 jj taky bych chtel zkusit 215/40 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 9. Srpen 2005 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2005 jinak jestl isi chcete precist zajimavou diskuzi o velkych kolech tak tady .... http://www.tuning-forum.org/viewtopic.php?t=19085&start=0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca Vloženo 9. Srpen 2005 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2005 kua!! jak já bych chtěl štelovák na hned bych ho napral až nazem!!!!!jinak jestli si ještě nechám tyhle kola tak až budu kupovat gumy, tak bych chtěl zkusit taky ty 215(páč ty 205ky co mám teď se mi zdaj moc uzký ), a komu se to nelíbí, ať mi pr.el políbí a nevim, proč si lidi memůžou už odpustit ty keci, beztak na tom vživotě nejeli ale sežrali všechnu moudrost!! Přesně každý má jinej názor na danou věc! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 9. Srpen 2005 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2005 Ja hlavne nechapu reakci Redbulla, teda pokud byla na mou poznamku, kterou jsme s klacou rozvedli. redbull psal o tom, ze nepocitoval po prezuti na 17ky a 215 zadny ubytek vykonu a ja mu oponuju at tam zusi dat klasicke 165ky a ze uciti, ze je skutecne hloupost, ze o zadny vykon neprisel... Tim jsem se ale nechtel dotknout jeho tunerskeho ega a ani nenapadlo utocit na nekoho se snizenym podvozkem a 17kama kolama... Me taky sere ze mam ofrouda, ale snizovat z praktickych hledisek nechci a z tech samych hledisek nechci ani davat vetsi kola nez jsou moje 195/50 R15. Takze prosim Redbulla aby si vse nejdrive radne precetl a az pak reagoval. A to, ze auto bude po prezuti ze 17tek 215 na 14ky 165ky zivejsi je nesporny fakt, pokud si nekdo mysli, ze o zadny vykon neprisel, rad se s nim nekdy svezu Takze howgh a uz to neresme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 10. Srpen 2005 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2005 Úbytok sa dá spozorovať ľahko. Obuť jedny gumy a správne nafúkať. Potom na nejakom kľudnom mieste vyradiť trebárs pri rýchlosti 100 km/h a vyskúšať, kam sa auto dogúľa zotrvačnosťou. Potom prehodiť gumy a skúsiť zase to isté. Potom sa uvidí, aký je ten rozdiel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.