Přejít na obsah

Co utáhne HTPčko - rozměr pneu


Milos

Doporučené příspěvky

Redbull: Zkus tam dat na chvili gumy 165/70 R14 a ucitis jak je ten rozdil ve vykonu malej ;)

no jo, ale pak se zapomene, vlítne do zatáčky jako na sedumnáctkách a je to!! ;) , tohle nedoporučuju-já to občas udělám, že si na auto chvilku nasadim spídlajny, a fakt to je docela znát(a to jsou široký a auto je rozcáplí) už jen taky to, že pálim gumy na každym rozjezdu ;):D , ne je to fakt trochu znát, ale jen když přejdeš z velkejch na malí, obráceně to nepříde ;):)

ale 165/14 už je smrtelná kombinace :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tak, kdyz prejdes ze sirokych na uzke, je to znat, obracene ani moc ne... Ja kdyz prezouvam z letnich 195 na zimni 165, tak si pri prvnim zabrzdeni vzdycky rozbiju hlavu o predni sklo :) A motor jde lehceji do otacek... Druhy den to uz ale nevnimam, kazdopadne u motoru HTP 40kW ten rozdil musi byt jeste vetsi. Zvlast z rozmeru 215/40 R17... Dej tam ty 165ky, a pri prvnim seslapnuti spojky a pridani plynu je spalis :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten stavitelný podvozek je zákonitý vývoj po sportovních pružinách. Až po namontování, snížení a posazení na 17 ky kola teprve poznáš jeho vynikající vlastnosti. Ale máš pravdu, je to zbytečné vyprávět lidem s těma 14 kama a 165 OR6 na sériovém podvozku. Jsme v tuningovém fóru, nebo ne????.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten stavitelný podvozek je zákonitý vývoj po sportovních pružinách. Až po namontování, snížení a posazení na 17 ky kola teprve poznáš jeho vynikající vlastnosti. Ale máš pravdu, je to zbytečné vyprávět lidem s těma 14 kama a 165 OR6 na sériovém podvozku. Jsme v tuningovém fóru, nebo ne????.....

Máš pravdu,doufám že se mi povede stavitelnej podvozek uskutečnit!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čo to riešite? Ja si auto znížim tak, aby šúchalo spodkom o asfalt a potom uvidíte tú stabilitu :D

Sériový podvozok má svetlú výšku 139 mm. RS ho má nižšie o 15 mm, teda 124. Ak to znížite ešte o 30 mm a obujete nejaké neštandardné gumy a disky, ktoré auto znížia ešte o ďalších 10 mm, tak ste so svetlou výškou na 84 mm. To je už fest nízko. To už nemá ani A8 so vzduchovým podvozkom pri prekročení rýchlosti 130 km/h na diaľnici. (tá má 95 mm).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kua!! jak já bych chtěl štelovák na hned bych ho napral až nazem!!!!!jinak jestli si ještě nechám tyhle kola tak až budu kupovat gumy, tak bych chtěl zkusit taky ty 215(páč ty 205ky co mám teď se mi zdaj moc uzký ;) ), a komu se to nelíbí, ať mi pr.el políbí :p:p:p

a nevim, proč si lidi memůžou už odpustit ty keci, beztak na tom vživotě nejeli ale sežrali všechnu moudrost!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kua!! jak já bych chtěl štelovák na hned bych ho napral až nazem!!!!!jinak jestli si ještě nechám tyhle kola tak až budu kupovat gumy, tak bych chtěl zkusit taky ty 215(páč ty 205ky co mám teď se mi zdaj moc uzký ;) ), a komu se to nelíbí, ať mi pr.el políbí :p:p:p

a nevim, proč si lidi memůžou už odpustit ty keci, beztak na tom vživotě nejeli ale sežrali všechnu moudrost!!

Přesně každý má jinej názor na danou věc! :076

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja hlavne nechapu reakci Redbulla, teda pokud byla na mou poznamku, kterou jsme s klacou rozvedli. redbull psal o tom, ze nepocitoval po prezuti na 17ky a 215 zadny ubytek vykonu a ja mu oponuju at tam zusi dat klasicke 165ky a ze uciti, ze je skutecne hloupost, ze o zadny vykon neprisel... Tim jsem se ale nechtel dotknout jeho tunerskeho ega a ani nenapadlo utocit na nekoho se snizenym podvozkem a 17kama kolama... Me taky sere ze mam ofrouda, ale snizovat z praktickych hledisek nechci a z tech samych hledisek nechci ani davat vetsi kola nez jsou moje 195/50 R15. Takze prosim Redbulla aby si vse nejdrive radne precetl a az pak reagoval. A to, ze auto bude po prezuti ze 17tek 215 na 14ky 165ky zivejsi je nesporny fakt, pokud si nekdo mysli, ze o zadny vykon neprisel, rad se s nim nekdy svezu :) Takze howgh a uz to neresme :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Úbytok sa dá spozorovať ľahko. Obuť jedny gumy a správne nafúkať. Potom na nejakom kľudnom mieste vyradiť trebárs pri rýchlosti 100 km/h a vyskúšať, kam sa auto dogúľa zotrvačnosťou. Potom prehodiť gumy a skúsiť zase to isté. Potom sa uvidí, aký je ten rozdiel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...