Přejít na obsah

Ridici jednotka Octavia


Cibacz

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny, koukal jsem že je tu plno machrů a měl bych na Vás dotaz a tím i prosím o radu.

Mám octavku rv 2000 - predface 1.9. 81Kw najeto asi 160000km. Koupil jsem si diag. kabel a když jsem si udělal diagnostiku tak mi málem trefilo.

1) Mám řídící jednotku z A4 - podle udaju z vag comu je zablokovana.

2) plno error kódů imobilizer, cidla, klice, central atd...

3) mohu vyčíst jenom error kódy a nemůžu měnit hodnoty i kdyz mam PIN!

může mi někdo poradit zda to mam něják řešit a nebo se na to mám vyprdnout?

jeste kdyz jsem to videl, tak sem se nastval, objednal jsem si budiky z octavky rv2002 s nejakym tim MAXIdotem ci co to je a RJ na octavku!

kdyz vyhazu ty blbosti z A4 nebot jich je tam dost a koupim veci nove! a predelam to na maxidot a facelift bude to hodne prace?

Diky moc za kazdou radu. Doufam ze nikdo nema takovy problemy jako ja, pokud ano, tak ho lituju.....

Editováno: , autor: Cibacz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to objednaci cislo mam uplne jiny a to jsem porovnal podle dokumentu ze je to na A4 jinak system je skoro stejnej a VDO 22 - povis mi co to je? a zda na to pujdou napojit ty budiky s maxidotem.

Jeste mam otazku da se nejak odblokovat ta RJ ? muze mi to poskodit motor nebo se nejak znicit neco v aute?

Diky za reakce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj A4 je značení škodovky

budíky z Audi A4 vypadají úplně jinak (o cca 8 cm širší) a po elektrické stránce je to úplně jinde, a vzhledem jsou taky jiný

chyba načítání imma je u 99 častá

jde ti auto nastartovat ?

pokud z 20 startů 19 x nastartuješ tak to není akutní ale jde to žešit výměnou/opravou vedení

to že nemůžeš dělat nic jinýho je asi tím že nemáš plnou verzi

budíky z 2002 jsou dát do OI 1999 ale není to jen tak - je tu o tom napsáno moc - hledej přestavba na 3. generaci/ výměna za maxidot

doporučil bych ti abys to na případnou opravu dal někam kde tomu rozumí

Editováno: , autor: Vaša
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě ti upřesním ten problém s vedením immo, je to ten kabel co vede ke kroužku(cívce) pod spínačkou a načítá pin z čipu v klíči, je potřeba to celý vyměnit a není to zas tak drahý a určitě lepší než jednou neodjet vůbec(přesně to co popisuješ jak ti hned zdechne). Jinak hledej, hledej a hledej o všem co potřebuješ je tady toho hromada. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...