Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Prosim o nazor...do ceho by jste sli...octavia facelift 1,4tsi nebo Peugeot 407sw 1,6hdi......segra chce auto a nevi ktere...auto je pro dva dospele a dve deti

Pro Břeclav je nejvhodnější 4x4 :)

Vloženo

Velikostně jsou na tom oba adepti dobře, v tom by nebyl problém, ale výběr motorizace je nesrovnatelnej - pokud sestra najede dost km (40 a víc t ročně) šel bych do nafty....jináč srdcem a i rozumem za mne Škodovka :)

Vloženo
No stejne jako ty v avataru, koncern :smich: :smich: ...

Taky se neptam na to, zda O nebo S... ;) ale mam jasno, S!

Ale mám tam ještě i škodu :palec2: , ale každopádně co je v koncernu, to se počítá , ale jinak mám taky jasno, Passat :smich:

Vloženo

Pokud sestra má vkus a ocení jízdní vlastnosti, tak nepůjde určitě do o2 1,4. Je mi jasné, že jsem na fóru škoda, ale s peugeotem jsem jezdil. A můžu říct, že opravdu jak do elegance, tak do motorizace opravdový zážitek. Z 1,6 HDI jsem nejezdil, ale 2,0HDI jsem vyzkoušel a mám z toho "docela dobrý zážitek". Vše za předpokladu, že bude kupovat nový vůz, bo po 5ti letech je to ve prospěch škody k neporovnání. Na Peugeotu je známo používání, bo vše vrže a mlátí. Co do motorizace je na tom Peugeot lépe. Opravdu porovnej pro a proti, rozhodující je počet najetých kilometrů a stáří automobilu. Moje volba by byla jasná, pokud nové auto tak Peugeot, pokud snad by auto mělo být staršího data, tak o2. Jinak jsem z BV tak můžem o tom hodit řeč.

Vloženo

bolek: v rodině máme francouze a jak píšeš, povoz je elegance - frantík je prostě "gaučák", měkký sedačky měkce naladěnej podvozek....to samý co má kámoš C5ku - gaučák hadr...ale nejde říct že je OII špatná volba. Třebas mne takhle měký auto nesedí, jsem zvyklej na tvrdší naladění a i sedačky mi moc nevyhovujou...je to celkově o vkusu a co se komu líbý ;) PS: navíc si nemyslím že by 407 byla o tolik lepší v jízdních vlastnostech, nehledě na to že srovnávat 1.4 benzín a 1.6 naftu nejde

Vloženo

Bolek: Co se tyka motorizace, tak spotreba je nizsi u P (je to nafta) .. 6,6 vs 5,3 kombinovana, ale 1.4 TSi je jinak vykonnejsi motor - 122k vs 110k, zrychleni 9,8s vs 12,1s. Kroutici moment ma zas vyssi 1.6 HDi u P - 200Nm vs 240Nm.

Tvrdit, ze "pokud oceni jizdni vlastnosti, pujde do P", je podle mne dost odvazne, aspon co se tyka motorizace.

Vloženo

Co ja jsem treba cetl a slysel, tak 407ka ma jeden z nej podvozku ve sve tride.

Peugoty jsme meli 405ku a pak 406ku... kdyz to srovnam s OII, idkyz je to mnohem novejsi auto, tak jsou to nebe a dudy, co se tyce kvality zpracovani. Kdysi sme meli aji Citroena. Jsou to vazne moc mekke auta, na muj vkus. Je to o tom, kdo co preferuje. Ja bych po predeslych zkusenostech uz do Peugeota nesel. Docela dost se kazily a byli casteji v servise nez doma.

Vloženo

Osobne bych nevolil ani jedno, Pazout ma supr zehlici podvozek, pokud nevadi, ze to je mekky, ten vnitrek bych nesnes, k tomu 1,6Hdi uz teprve ne. Na takovou karu 110PS naftu, brrr. A osobne bych ten podvozek bral tak na prazskej tankodrom, ale jinak je to mekky, brrr, mam rad auto pod kontrolou, ale pokud segra jezdi pianko, proc ne. A proc ne Octu (mimochodem proc se tu resilo, esli to bude novy nebo stary, kdyz je rec o Octe FL lol), protoze se dle myho nazoru FL zepredu strasne nepoved, zezadu je to jina liga, servisy na hovno i kdyz cenova politika uz lepsi a je jich moc. A znackovymu servisu se s novym autem nevyhnes. Nehlede na to, ze nechat to stat na ulici je tak trochu o drzticku na tomhle divokym vychode. Dobre zvolil podle me treba Davon s jeho Seatem, klido by se slo v podobny cenovy relaci vsoukat i do Mazdy a dalsich, kde bude "vic muziky". Pokud se voli jen mezi tema dvema, jednoznacne Octa, pokud frantika, tak novou C5 :)

Vloženo

Nesrovnávej podvozek a tvrdost 407 s předchůdci. Je to úplně o něčem jiném (406 HDI je proti OII a 407 - sprostý traktor). 407 sedí lepe jak OII, ale přesně jak je psáno výše u OII přibývající Km nepoznáš , kdežto v Peugeot auto začíná pomalu žit svým životem a objevuje se občasné pazvuky a vrzání - potvrzeno ve dvou 407 (2.0 benzin sedan a 2.0HDI SW).

Vloženo
Nesrovnávej podvozek a tvrdost 407 s předchůdci. Je to úplně o něčem jiném (406 HDI je proti OII a 407 - sprostý traktor). 407 sedí lepe jak OII, ale přesně jak je psáno výše u OII přibývající Km nepoznáš , kdežto v Peugeot auto začíná pomalu žit svým životem a objevuje se občasné pazvuky a vrzání - potvrzeno ve dvou 407 (2.0 benzin sedan a 2.0HDI SW).

Precti si muj prispevek poradne. Nikdo nesrovnala tvrdost 406 a OII. Psal jsem, ze 407 ma jeden z NEJ podvozku. O 406 sem rikal, ze to zpracovani je nic moc a ze je mekka...

Vloženo

já když seděl ve 407SW, tak mi připadalo, že oproti O2 je tam hrozně málo místa. Na to, jak je to velký auto, tak to má hrozně dlouhej čumák a pak to místo chybí vevnitř, hlavně i v kufru...

Vloženo

A přidám taky, v 407 se mi vůbec nelíbí interiér, sice opticky větší, ale ty materiály a celkově takový divný, nedomyšlený ... no nevim, do pažouta bych nešel ...

Vloženo

To by musela jezdit jen po meste a mit nohu hooodne casto na podlaze vcetne plynoveho pedalu... Ja verim, ze kombinovana se da normalne za 7 a i mene v poho... ;) Vse vsak zalezi na delce a stylu jizdy.. ;)

Vloženo

ta 1.4 tolik nežere. Jel jsem s tím ve větším Superbu II a opravdu to jelo dosti úsporně. Neviděl bych problém jezdit kolem sedmičky průměr a na delší vzdálenosti kolem 6ti (ale najel jsem v tom tak 50km, skutečnost může být jiná - menší/větší spotřeba....a taky superb je větší a těžší)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...