Publikováno Květen 15, 200916 r potřeboval bych poradit. Dva dny nazpět při dosažení provozní teploty spadly otáčky, chcípl motor, začla pípat palubka a blikat kontrolka oleje. Množství oleje OK. Teplý motor točil a nenastartil. Po vychladnutí vše OK. Opět následovalo dosažení provozní teploty a opět chcípnutí motoru. Dál se nebudu opakovat. Interval jízdy dosáhl 2min Dnes již není potřeba dosáhnout ani plné provozní teploty a je nutné vyčkat na úplné vychladnutí motoru. Bohužel s intervalem 2min jízdy a hodinu čekání nemám šanci se dostat do servisu na diagnostiku. Jedině až v pondělí na laně. Máte někdo nějaký tip co od toho očekávat ??? Zapoměl jsem : nehází jiskry v zapalovacím modulu ani na 1 pozici. Upraveno Květen 15, 200916 r od Snovotny
Květen 16, 200916 r Autor nikdo žádný nápad ??? mám tady čísla chyb z první diagnostiky, nemám k nim ovšem textový popis. Poradí někdo kudy se ubírat při hledání závady. 17936 17916 17978 16706
Květen 16, 200916 r vadne cidlo otacek - cidlo cislo G 28 - pote najedou dalsi chybky ktere tam mas nactene - at jeste nedko mrkne - ta posledni chyba je vazna pro beh motoru
Květen 24, 200916 r Autor jeden servisman v okolí tipuje spíš na problematiku se vstřikováním. Už se s tím prý setkal. Ale to by něco na to muselo ukazovat v diagnostice ??? Uvidime v tydnu zkusim mu to tam dat, bo pokud by se měnilo stylem pokus omyl jako v autorizaku vyjde to přeci jen levněji. Stále uvítám Vaše postřehy a názory
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.