Přejít na obsah

1.8 20V AGN - teplá chcípne


Snovotny

Doporučené příspěvky

:help:

potřeboval bych poradit.

Dva dny nazpět při dosažení provozní teploty spadly otáčky, chcípl motor, začla pípat palubka a blikat kontrolka oleje. Množství oleje OK. Teplý motor točil a nenastartil. Po vychladnutí vše OK.

Opět následovalo dosažení provozní teploty a opět chcípnutí motoru. Dál se nebudu opakovat. Interval jízdy dosáhl 2min :palec2: Dnes již není potřeba dosáhnout ani plné provozní teploty a je nutné vyčkat na úplné vychladnutí motoru.

Bohužel s intervalem 2min jízdy a hodinu čekání nemám šanci se dostat do servisu na diagnostiku. Jedině až v pondělí na laně.

Máte někdo nějaký tip co od toho očekávat ???

Zapoměl jsem : nehází jiskry v zapalovacím modulu ani na 1 pozici.

Editováno: , autor: Snovotny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jeden servisman v okolí tipuje spíš na problematiku se vstřikováním. Už se s tím prý setkal. Ale to by něco na to muselo ukazovat v diagnostice ???

Uvidime v tydnu zkusim mu to tam dat, bo pokud by se měnilo stylem pokus omyl jako v autorizaku vyjde to přeci jen levněji.

Stále uvítám Vaše postřehy a názory

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...