Přejít na obsah

Snovotny

Uživatel
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Snovotny

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak je to vyřešeno. Řídící jednotka vstřikování K.O.
  2. jeden servisman v okolí tipuje spíš na problematiku se vstřikováním. Už se s tím prý setkal. Ale to by něco na to muselo ukazovat v diagnostice ??? Uvidime v tydnu zkusim mu to tam dat, bo pokud by se měnilo stylem pokus omyl jako v autorizaku vyjde to přeci jen levněji. Stále uvítám Vaše postřehy a názory
  3. nikdo žádný nápad ??? mám tady čísla chyb z první diagnostiky, nemám k nim ovšem textový popis. Poradí někdo kudy se ubírat při hledání závady. 17936 17916 17978 16706
  4. potřeboval bych poradit. Dva dny nazpět při dosažení provozní teploty spadly otáčky, chcípl motor, začla pípat palubka a blikat kontrolka oleje. Množství oleje OK. Teplý motor točil a nenastartil. Po vychladnutí vše OK. Opět následovalo dosažení provozní teploty a opět chcípnutí motoru. Dál se nebudu opakovat. Interval jízdy dosáhl 2min Dnes již není potřeba dosáhnout ani plné provozní teploty a je nutné vyčkat na úplné vychladnutí motoru. Bohužel s intervalem 2min jízdy a hodinu čekání nemám šanci se dostat do servisu na diagnostiku. Jedině až v pondělí na laně. Máte někdo nějaký tip co od toho očekávat ??? Zapoměl jsem : nehází jiskry v zapalovacím modulu ani na 1 pozici.
  5. kdeze 6t. Shanim taky vahu sic na 1.8. a origo BOSCH nová (ne repas) je kolem 3.500
  6. no byl jsem nucen vyhrabat knížku jak na to a tam ve schématu k 1.8 je uveden popis jak váhy tak snímače teploty v jednom. pak jsem našel někde schéma, kde čidlo G42 je uvedeno za klapkou jak píšeš. tak si myslím jestli není čidlo samostatně do onoho rv. 7/97 a od 8/97 je sloučené s váhou dohromady. Taky už je mi jasný rozdíl v těch cenách vah. origo BOSCh vs REPASE a vrácení starého kusu. Tak se omlouvám za hloupý dotaz. Ještě někdo tady psal o vahách PIERSBURG nevíte někdo kde ji sehnat za rozumný peníz. Nebo by jste šli do toho BOSCHE
  7. zdravim. diagnostika mi hlasi špatné signály od čidel hmotnosti nasávaného vzduch a čidla teploty nasávaného vzduchu. Na mjauto.cz jsem našel tyto součástky - váhy vzduchu BOSCH značené : BOSCH-0280218002 (3.860,-) a BOSCH-0986280205 (2.250,-) - samostatný snímač teploty nasávaného vzduchu 1537950,fc104001 (310,-) je tam uveden i pro motorizaci 1.8 92kW prosím o radu jakou váhu koupit a hlavně kde najdu to samostatné čidlo teploty vzduchu. V aut. servise nevědí, někdo říká že je již přímo součástí váhy. Jenže tam je 5pin konektor a na obrázku z mjauto je zobrazeno čidlo s 2pinem. Díkes moc za radu
  8. dik za radu, chtěl jsem také hlavně ověřit jestli to nemá souvislost s předešlým servisem. Nebo je to souhra náhod, že se toho vysypalo v takovém krátkém čase více. Dají se sehnat ta čidla za rozumnou cenu a zvládne je vyměnit laik?
  9. zdravim všechny, před nedávnem jsem u své 1,8 20V typ AGN r.v 98. řešil problém se samovlným chcípáním motoru, kdy nechtěl po té nastartovat. V aut.s. vyčistili pouze škrtící klapku. Po několika diagnostikách, kdy neukazla nmic nebo pouze sporadickou chybu snimače otáček došlo k smovolnému chcípnutí a rozsvícení vykřičníku nechal vůz odtáhnout. Ve 21.00 my byl nabídnut neautorizovaný servis Byla provedena púostupně výměna : hallův snímač, snímač otáček, zapalovací cívka na 2 válci, palivový filtr. Vždy vyměněn 1 díl - testy - opět ta samá chyba. Už se zdálo vše OK. Auto už nechcípá, ale tak cca po 3 týdnech došlo k záškubu a "zaseknutí" plynu. Auto neragovalo vůbec na polohu plynového pedálu. Mírně zpomalovalo, ale stále jelo jaksi zakousnuté. pak opět záškub a zase OK. Vždy když takto se zasekne přijde mi jak když jde na tři válce. Kdž zkusím kolýbkou ručně přidat plyn přijde mi že i v levé horní části dochází k podfukování. Při chodu na tři válce jde takto ručně postupně i vytočit. na diagnostice to hází pouze chybu na čidlo teploty nasávaného vzduch a na čidlo množství nasávaného vzduchu. nevím zda by tato čidla způsobil zaseknutí plynu ale hlavně chod na tři válce. Předem díky za Vaše rady a hlavně nevíte o někom kdo by byl schopen se na to kouknout.
  10. Mám prosbu o radu. Stává se občas nepravidelně, že při dojezdu kolony, na červenou, kruhák dojde k zhasnutí motoru. Pak nejde nastartovat. Někdy se podaří třeba během minuty někdy i 15 minut. jednou jsem auto i odtáhl a nahodile zkusil asi za hodinu nastartovat a OK. Párkrát se mi také přihodilo, že při plynulé jízdě cca 120 motor najednou měl tendenci chcípnout a zase záškubem se rozběhl. Interval těchto příhod zcela nepravidelný a nahodilý. Po zásahu servisu, chybové hlášení odkazovalo pouze na závadu kolem vzduchového filtru, byla vyčištěna škrtící klapka provedeno přenastavení vyměněn filtr. Vše se zdálo OK, ale bohužel to nepomohlo. Nerad bych nechal servis provádět opravy pokus omyl výměnou dílů, čidel ..... až to zabere Díky předem za tip
×
×
  • Vytvořit nový...