Červen 5, 200916 r Ja si myslim, ze mlzi schvalne a pravdu opravdu nikdy do sveta nepusti :-( Třeba zjistili něco co se nesmí dostat ven. Třeba ho někdo omylem sestřelil. A tak obrátili. Skoro bych to tak viděl, že my se stejně pravdu nikdy nedozvíme a do médií se pustí nějaká "společensky přijatelná" verze
Červen 5, 200916 r Žitný:ano, tomuhle věřím já taky. Tady budou taky 2 druhy odpovědí - pravdivá a společensky únosná. hlavně aby ti správní zjistili co se stalo a bylo možné se z toho poučit Upraveno Červen 5, 200916 r od Petr81
Červen 5, 200916 r ....Nakonec Airbus ma s tim bohate zkusenosti, kdyz jednou davno pri predvadeni A320 zakaznikum tento po pruletu nad drahou doslova zahucel do lesa kde celej shorel, video je urcite na YouTube, cerne skrinky okamzite nekdo ztopil, tri tydny je mel (upravoval jejich obsah) a pak se zahadne objevily aby mohlo zacit vysetrovani, jehoz vysledkem samozrejme bylo ze letadlo bylo v poradku a posral to pilot....
Červen 5, 200916 r to je síla.....zajímavá asi musela být komunikace pilota a věže... Upraveno Červen 5, 200916 r od Marek
Červen 5, 200916 r A ví někdo, co se vlastně stalo a proč to poslal takhle do lesa?? ...přestalo s ním letadlo "komunikovat"??
Červen 5, 200916 r vysvětlení: Summary: The plane was scheduled to perform a series of fly-bys at an air show. The plane was to descend to 100 ft. altitude with landing gear and flaps extended. The automatic go-around protection was inhibited for the maneuver. During the maneuver, the plane descended thru 100 ft. to an altitude of 30 feet and hit trees at the end of the runway. The aircraft was totally destroyed by the successive impacts and violent fire which followed. The pilot allowed the aircraft to descend through 100 ft. at slow speed and maximum angle of attack and was late in applying go-around power. Unfamiliarity of the crew with the landing field and lack of planning for the flyby. Upraveno Červen 5, 200916 r od P2M
Červen 5, 200916 r a další zpráva proti těm původním http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/17...byt-spatne.html
Červen 5, 200916 r Autor Je to divny...fakt že jo.Jakmile ráno přišli se zprávou že ty díly co našli v Atlantiku nepatři AirFrance...tak pomalu ale jistě začínam pochybovat. Přesto ještě je minimálně 25 dni na nalezení černé skřinky...
Červen 5, 200916 r To co vložil P2Mz hruba znamená, že letadlo bylo vytvořeno k tomu, aby vykonalo sérii přeletů na leteckém dni. (z toho mi asi plyne, že bylo nějak upraveno, pro převoz pasažérů se pak letadla nějak upravují). Dál, že byla potlačena go-round (nevím co přesně znamená) pro vykonání manévru. A pak už je jen napsáno, že mělo klesnout na 100 stop nad zemí a proletět....a na konci ramveje ve 30 stop udeřilo do stromů a zhořelo. Může zato pilot, protože letěl moc pomalu při výšce 100 stop a pozdě začal nabírat výšku s odůvodněním, že posádka neznala přesně letiště a nedostatečně měla naplánovaný nízký přelet.
Červen 5, 200916 r Může zato pilot, protože letěl moc pomalu při výšce 100 stop a pozdě začal nabírat výšku s odůvodněním, že posádka neznala přesně letiště a nedostatečně měla naplánovaný nízký přelet. že by vadnej rychloměr , jak je to v odkazu výše
Červen 5, 200916 r Ten preklad neni presnej, to letadlo nebylo nijak upraveny, normalne vezlo lidi, akorat se domluvili ze udelaj prulet na tom leteckym dni.... Myslim tri to neprezili. Kapitan sel brucet, ostatni clenove posadky byli v podmince. Stalo se to v roce 1988, pak se deset let vlekly soudy, dokonce se podarilo policii prokazat na zaklade fotografii, ze cerny skrinky nekdo vymenil a nezakonne s nimi manipuloval. Kapitan se odvolaval k vyssim instancim, vleklo se dele nez deset let, pak to nejak vysumnelo... Jiste je to, ze to letadlo melo zavazne chyby v software ovladani tahu motoru, konstrukcni vady vyskomeru, ktere byly po nehode v tichosti odstranovany. Proc bylo s cernymi skrinkami manipulovano a proc byl odsouzen pouze kapitan je myslim zcela zrejme... Viva la france.
Červen 5, 200916 r myslím, že ako bolo povedané, bude to chyba Airbusu a aby nestratil povesť...tak sa to pekne ututlá bohužiaľ :feve:
Červen 5, 200916 r Autor A zase se nám vrací možnost která původně byla vyloučená: http://tn.nova.cz/zpravy/zahranici/trosky-...z-titanicu.html
Červen 5, 200916 r do pátrania sa pustí aj francúzska jadrová ponorka http://www.topky.sk/cl/11/480220/Strateny-...jadrova-ponorka
Červen 5, 200916 r No začíná to bejt zajímavý...teď by se dalo vymyslet asi hodně verzí, co se mohlo stát...čistě teoreticky by letadlo mohlo klidně někde přistát a trosky jsou jen čistá náhoda nebo klamnej manévr, případně se mohlo srazit s něčím jiným...je to napínavý jak malý trenky
Červen 5, 200916 r Autor No začíná to bejt zajímavý...teď by se dalo vymyslet asi hodně verzí, co se mohlo stát...čistě teoreticky by letadlo mohlo klidně někde přistát a trosky jsou jen čistá náhoda nebo klamnej manévr, případně se mohlo srazit s něčím jiným...je to napínavý jak malý trenky To si nemyslim...že by mohlo někde přistát
Červen 5, 200916 r A zase se nám vrací možnost která původně byla vyloučená:http://tn.nova.cz/zpravy/zahranici/trosky-...z-titanicu.html Tak podle tohohle to fakt vypadá jako technická závada. A snaží se to ututlat. Svedou to na Alkájda
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.