Jump to content

BirK

Uživatel
  • Content Count

    368
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

BirK last won the day on November 21 2011

BirK had the most liked content!

Community Reputation

71 Excellent

About BirK

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

1,071 profile views
  1. BirK

    Dílenská příručka

    Ten dokument k zadnímu nárazníku (zadni1.pdf) je useknutý.
  2. Pokud je mi známo, tak z vozů Škoda to jako první umí zatím jen Scala. Nemyslím si, že je to jen otázka SW.
  3. BirK

    Škoda Superb III. facelift

    U Karoqa to tak je, předpokládám, že ani Superb to nebude mít jinak. Ovládání je z místa řidiče. Schránku na brýle tam vzhledem k ovládacím prvkům panoramy nelze mít.
  4. BirK

    Škoda Connect

    Tak už vyřešeno a volby nastavení se mi v mobilní appce už zobrazují a testovací oznámení na uzamčenou obrazovku mobilu taky přišlo Pro zajímavost kdyby se to někomu stalo - bylo to asi nějaké "zaseklé", protože všechna oznámení jsem měl povolena jak v nastavení mobilu, tak na portálu Škoda Connect. Neudělal jsem nic víc, než že jsem odškrtnul všechna oznámení a uložil, poté zase všecna zaškrtnul a uložil a v tu chvíli se zpřístupnilo nastavení oznámení v mobilní appce a oznámení začala chodit na mobil.
  5. BirK

    Škoda Connect

    @prase66 ty máš Android? Protože já tam na iOS v nastavení oznámení ty volby nemám @M_ike houkání a blikání je pod "Poslední parkovací poloha". @Aleš_BX Díky za návod, bohužel v tomto případě mám zrovna T-Mobile a tam mi to přijde celkem opruz, zvlášť to oznámení do 60 minut je celkem pase (to už samotnou appku používám celkem frekventovaněji).
  6. BirK

    Škoda Connect

    @prase66 já používám mobilní appku (iOS) a i nastavení oblasti jsem dělal v ní a funguje mi to bez problémů, projev který popisuješ jsem nezaznamenal. Jen mi vadí, že oznámení o opuštění oblasti/překročení rychlosti nechodí formou oznámení (což bych považoval za samozřejmé), ale pouze se zobrazí v samotné appce. Tzn. pokud appku neotevřu a zrovna se nepodívám, tak se o těchto stavech nedozvím. Nevím, jesti to neumí samotná appka anebo to jen neumím někde nastavit (i když jsem prošel veškerá nastavení a toto tam nenašel). Hlášení o alarmu přitom formou oznámení i na zamknutou obrazovku telefonu přijde.
  7. BirK

    Dodací lhůta

    Tak to jsi dopadl vcelku hodně dobře, převzetí auta 14 dnů po předběžně naplánovaném termínu. Ve světle současného dění okolo emisí to považuji za luxus
  8. BirK

    Škoda Connect

    Tak dnes na mě vyskočil update appky Škoda Connect s řadou vylepšení a výsledkem je to, že appka nejde spustit, spadne ještě než najede (nejnovější iOS 12.3.1). Nevím, na čem to vývojáři teda testují, mají dvě mobilní platformy a minimálně na jedné polovině to aktuálně není funkční. Starší verzi vrátit nejde, takže čekám na fix, doufám, že na sebe nenechá dlouho čekat
  9. BirK

    Amundsen

    Já jsem se tomu před nějakým časem chvíli věnoval a myslím, že jsem došel k podobnému závěru, tj. lze to, ale je zapotřebí Linux a ne každá SD karta se takto nechá změnit. Zkoušel jsem i něco na OS Windows, ale u nich změna CID nebyla možná. Ale nevěnoval jsem se tomu příliš zeširoka, jen jsem to chtěl zkusit a vzhledem k tomu, že si zatím vystačím s mojí 16GB orig. SD kartou (co se navigace týče), tak jsem to dál neřešil.
  10. BirK

    Dodací lhůta

    25KT je ten příští, kdy dříve by sis představoval, že auto příjde?
  11. BirK

    Amundsen

    @Redfish mám 16GB SD kartu (originál Škoda) a přesně tento soubor jsem tam dal a vše funguje, jako předtím. Tu hlášku, že je "pouze pro 32GB SD" ignoruj. P.S. Předchozí balíček, o kterém mluvíš, jsem měl taky a tento nepřináší žásnou změnu, je to to stejné jen s rozdílem, že ten předchozí měl v názvu "ECE AS" a tento má "ECE A1" a vyšel s patrným zpožděním oproti tomu, co zde byl již k dispozici od Ferdy (zřejmě Škoda v tomto časově zaostává za VW).
  12. BirK

    Jaký motor do Karoqa

    Ahoj, nejel jsem sice ve 140kW Karoqu, jen v Kodiaqu (vím, nelze kvůli velikosti a váze srovnávat), ale rozhodoval jsem se před nákupem stejně jako ty a slova prodejce byla "když vás střídavě posadím do 110kW a 140kW TDI Karoqu a předem vám neřeknu který je který, tak ten rozdíl nepoznáte". Z vlastní zkušenosti nemohu porovnat, pouze prodávám jak jsem nakoupil. Nakonec jsem vzal 110 kW.
  13. BirK

    Škoda Connect

    Tak jsem to zkusl na svém Columbusu a mohu potvrdit stejnou hlášku o tom, že "Služba online je momentálně nedostupná".
  14. BirK

    Dodací lhůta

    @modlos jsou tu i tací, co na auto čekali skoro rok. A není třeba chodit daleko, třeba já Jednalo se sice o Karoq, ale jelikož se to co popisuješ až nápadně podobá tomu, čím jsem prošel já, tak zde proto reaguju. Když si projdeš téma "Dodací lhůta" ve vlákně pro Karoq, tak se tam dočteš víc. Když to shrnu - motorizace stejná, jako tvoje, tedy 2.0 TDI 110 kW, u mě tedy varianta 4x4 DSG (stejně jako ve tvém případě ani já v době objednání nemohl zvolit 2.0 TSI). Objednal jsem začátkem ledna 2018, auto přebíral v polovině prosince 2018 (to jsem hodně zkrátil, protože mezitím se mi termín asi 10x prodloužil). Den před převzetím mi volal prodejce, že ze ŠA přišlo nařízení, že auto mi nesmějí předat. Na dotaz co se děje jsem dostal takovou vyhýbavou odpověď, něco ve smyslu, že nesedí nějaké hodnoty dle WLTP. Tečka. Po tom všem co mě v průběhu čekání čekalo jsem vypěnil opravdu natolik, že jsem se rozjel k prodejci a sdělil mu, že ruším objednávku a ať to vyřídí těm, co mu nařídili mi auto nepředat. Jelikož mě chápal a dost mi vycházel vstříc ve všech ohledech (za což mu patří můj velký dík), chvíli si na saloně se mnou povídal a až jsem trochu vychladnul, tak že prý zavoláme do ŠA společně. Spojil se s dotyčným člověkem, řekl mu, že před ním stojí zákazník, který skoro rok čeká na auto a teď když si pro něj přišel a my mu ho nemíme předat, chce zrušit objednávku, tak co má jako prodejce teď dělat. No mluvili spolu asi půl hodiny a výsledkem bylo, že by mi auto tedy "vyjímečně" předali ale s podmínkou, že se mu možná bude muset změnit velký TP a pokud by se tak stalo, že bych souhlasil s jeho výměnou. S tím jsem neměl problém, odsouhlasil a následný den auto skutečně převzal, V pozadí toho všeho stály hodnoty měření dle WLTP. Je to asi měsíc nazad, kdy jsem dostal ze ŠA doporučený dopis, kde mi s omluvou sdělují, že při vydávání velkého TP k mému autu došlo k chybnému záznamu údajů o emisích dle WLTP a že mi přílohou dopisu přikládají originál certifikátu s novými hodnotami a že tento tvoří nedilnou součást stávajícího velkého TP a údaje uvedené v něm jsou již plně v souladu s výsledky měření emisí dle WLTP a odpovídají evropským směrnicím atd. Pro mě z toho závěr, že to takto "obešli" bez nutnoti velký TP měnit. Takže suma sumárum, celé WLTP a soudruhy v EU nám byl čert dlužen a stejně jako ty kdybych byl býval tušil, že si na auto počkám rok, byl bych se možná ještě rozhodnul jinak. Ach jo, myslel jsem, že už se k tomu nebudu nikdy vracet, a zase mi stoupl tlak z toho, jak se mi to celé znovu vybavilo
  15. BirK

    Volba jízdních režimů

    @ŠkodiaqRS přečti si příspěvek od uživatele ferda25 o pár řádků výše. Diskutovalo se to tu na několika místech, je to tak nastavené z výroby (u Karoqů stejně tak). Otázkou je jak píšeš. že tvému kolegovi to volby jizdních režiml drží i po vypnutí zapalováíní. Napadá mě jen, že by mu to někdo třeba už nakódoval.
×