Publikováno Červen 22, 200916 r Caute ,mam taky osemetny problem. Rano som prudko brzdil a zrychloval ,predbiehal som kolonu a zrazu mi auto ide strasne pomaly kym nedosiahne otacky cca 2200. Na 1ke a 2ke to moc nespozorujes ale napr kym sa na 5ke dostanem z 80kmh na 100 kmh trva to aj 20 sekund. Moze to byt nejaka vytiahnuta hadicka?alebo vaha vzduchu? VAG nenasiel ziadnu chybu okrem chyby cidla na chladiacej kvapaline. Ako nahle sa dostanem nad 2200 otacok auto ide uplne normalne Diky
Červen 23, 200916 r Autor Caute ,mam taky osemetny problem. Rano som prudko brzdil a zrychloval ,predbiehal som kolonu a zrazu mi auto ide strasne pomaly kym nedosiahne otacky cca 2200. Na 1ke a 2ke to moc nespozorujes ale napr kym sa na 5ke dostanem z 80kmh na 100 kmh trva to aj 20 sekund. Moze to byt nejaka vytiahnuta hadicka?alebo vaha vzduchu? VAG nenasiel ziadnu chybu okrem chyby cidla na chladiacej kvapaline. Ako nahle sa dostanem nad 2200 otacok auto ide uplne normalneDiky Vidie z tohto fora sa ochota uz vytratila. Uchytilo sa heslo pomoz si sam. OK Ci to su tu vsetci zaujati len kvoli tomu, ze som slovak?
Červen 23, 200916 r Tak treba co tam mas za motor? Informace zadny a chces pomoct ... Jinak me to neprijde nejak nenormalni , kdyz auto na 5ce padne pod 2000 ot.. je line jako prase ( treba u me 1,4ky 16V) a nez se zase dostane do optimalu proste nejede ( proto se taky radi - nejede = > podradim ) ale z tvych informacci opravdu netusim. Co mas za auto , motor , atd....
Červen 23, 200916 r Jo máš recht. Pod 2000 ot/min. táhne možná autobus nebo lodní motor PutiNe, proto máš přeci převodovku, aby sis podřadil, ne?
Červen 23, 200916 r Jj... To co popisuje je normální hluchý pole každého motoru (třeba než zabere turbo apod.)
Červen 23, 200916 r Autor Jj... To co popisuje je normální hluchý pole každého motoru (třeba než zabere turbo apod.) Mam 96kw 1.9 a neni to normalne to proste netaha vobec ,mudry viete byt skor vy. A ked dosiahnem ryuchlsot 130 akoby bol obmedzovac tak sa cez 130 nedosatenm auto akoby vyplo a ledva ide.
Červen 23, 200916 r Mam 96kw 1.9 a neni to normalne to proste netaha vobec ,mudry viete byt skor vy.A ked dosiahnem ryuchlsot 130 akoby bol obmedzovac tak sa cez 130 nedosatenm auto akoby vyplo a ledva ide. Může to dělat ovládací ventil turba, u 96 je nad kompresorem klimatizace a vedou k němu tři podtlakový hadičky. Zkontroluj taky jestli není někdě rozpojená nebo prošoupaná některá z těch podtlakových hadiček. Jinak na turbu je membrána která ovládá lopatky v turbu, když nastartuješ musí ta membrána zatáhnout uplně do sebe.
Červen 23, 200916 r Autor Může to dělat ovládací ventil turba, u 96 je nad kompresorem klimatizace a vedou k němu tři podtlakový hadičky.Zkontroluj taky jestli není někdě rozpojená nebo prošoupaná některá z těch podtlakových hadiček. Jinak na turbu je membrána která ovládá lopatky v turbu, když nastartuješ musí ta membrána zatáhnout uplně do sebe. Nemas nahodou foto alebo nieco kde by to mohlo byt? mam nad turbom nieco take co by mohla byt membrana vedie odtial kabel aelbo hadicka do vahy vzduchu. Je to cele od oleja akoby to tieklo alebo nieco a nehybe sa to.Pripojim aj foto.Cervenym som to oznacil.Nemyslim ze by to malo byt od oleja a aj okolo su same slzy mastne. VAG neukazal ziadnu zavadu. Nad kompresorom klimatizacie tri hadicky,na jedno miesto vedu vsetky tri? Jeto an foto?
Červen 23, 200916 r Nechci Tě strašit, ale jestli z toho teče olej, tak může být po TURBU Kámoš ho takhle přetočil u čipnuté OII
Červen 23, 200916 r Autor Nemas nahodou foto alebo nieco kde by to mohlo byt? mam nad turbom nieco take co by mohla byt membrana vedie odtial kabel aelbo hadicka do vahy vzduchu. Je to cele od oleja akoby to tieklo alebo nieco a nehybe sa to.Pripojim aj foto.Cervenym som to oznacil.Nemyslim ze by to malo byt od oleja a aj okolo su same slzy mastne. VAG neukazal ziadnu zavadu. Nad kompresorom klimatizacie tri hadicky,na jedno miesto vedu vsetky tri? Jeto an foto? No turbo je na obrazku 2 a toto je hroe ,hend pod tym plastom mototra a do turba odtial nic priamo nejde. Cipntue to nemam
Červen 24, 200916 r No turbo je na obrazku 2 a toto je hroe ,hend pod tym plastom mototra a do turba odtial nic priamo nejde. Cipntue to nemam Nevím,co tu řešíte a některé názory vážně no comment.... Určitě vyměn všechny podtlakové hadičky od ventilu N75 a zkontroluj tlakové hadice od turba k sac. potrubí,pokud to nepomůže zkus vyměnit přímo ten ventil je ale špatně přístupný(můj názor je že po výměně hadiček bude problém vyřešen) To je tak jediné co můžeš udělat doma Jinak budeš muset najít někoho,kdo má diagnostiku a udělá Ti log. Jinak 96kw(mám AWX) tahá ochotně od 1700ot/min. Takhle vypadá N75 tak hledej... Upraveno Červen 24, 200916 r od super(b)man
Červen 24, 200916 r Autor Nevím,co tu řešíte a některé názory vážně no comment....Určitě vyměn všechny podtlakové hadičky od ventilu N75 a zkontroluj tlakové hadice od turba k sac. potrubí,pokud to nepomůže zkus vyměnit přímo ten ventil je ale špatně přístupný(můj názor je že po výměně hadiček bude problém vyřešen) To je tak jediné co můžeš udělat doma Jinak budeš muset najít někoho,kdo má diagnostiku a udělá Ti log. Jinak 96kw(mám AWX) tahá ochotně od 1700ot/min. Takhle vypadá N75 tak hledej... Diky za radu. A nevies proadit kde by som mal ten N75 Ventil hladat ?aspon priblizne. A to co je od oleja na obrazkoch 3 4 5 ma byt od oleja? ci co to vlastne je? Inak dneska som odpojil a zapojil baterku a ide to lepsie. Ale nie jeto 100%. Zeby to bol nejaky el.komponent?napr vaha vzduchu?
Červen 25, 200916 r Diky za radu. A nevies proadit kde by som mal ten N75 Ventil hladat ?aspon priblizne. A to co je od oleja na obrazkoch 3 4 5 ma byt od oleja? ci co to vlastne je?Inak dneska som odpojil a zapojil baterku a ide to lepsie. Ale nie jeto 100%. Zeby to bol nejaky el.komponent?napr vaha vzduchu? Víš ono něco řešit doma v garáži nemá moc velký uspěch,raději skoč někam na diagnostiku. Jinak tu n75 hledej tam,jak psal 1vlasta,poblíž je taková koule větší než tenisák(fakt nevím jak to lépe popsat) Určitě najdeš,jen je třeba hledat!!! Doporučuji po prípadné demontáži umístit N75 na přístupnější místo. Ten olej neřeš,je to snad u každého Supa co jsem viděl,výměna egr ventilu není zrovna levná a na dlouho to nepomůže,navíc se Ti bude cpát stejně olej ze všech spojů hadic od turba. Ať se daří
Červen 25, 200916 r Autor Víš ono něco řešit doma v garáži nemá moc velký uspěch,raději skoč někam na diagnostiku.Jinak tu n75 hledej tam,jak psal 1vlasta,poblíž je taková koule větší než tenisák(fakt nevím jak to lépe popsat) Určitě najdeš,jen je třeba hledat!!! Doporučuji po prípadné demontáži umístit N75 na přístupnější místo. Ten olej neřeš,je to snad u každého Supa co jsem viděl,výměna egr ventilu není zrovna levná a na dlouho to nepomůže,navíc se Ti bude cpát stejně olej ze všech spojů hadic od turba. Ať se daří No ten ventil som nasiel a vsetky hadicky vyzerali OK. OStava mi uz asi len skusat vymeinat a co to bolo Taky VAG cez pc neukazal nic.Oni maju v skodovke aj diagnostiky co uakzu viac nie>?
Červen 25, 200916 r No ten ventil som nasiel a vsetky hadicky vyzerali OK. OStava mi uz asi len skusat vymeinat a co to bolo Taky VAG cez pc neukazal nic.Oni maju v skodovke aj diagnostiky co uakzu viac nie>? Hadičky vyměň,někdy vypadá že je ok a není. Zeptej se někde kdo to udělá log(test za jízdy)
Červen 25, 200916 r Autor Hadičky vyměň,někdy vypadá že je ok a není.Zeptej se někde kdo to udělá log(test za jízdy) No uz som bol v skodovke a ze by to mali byt naozaj hadicky alebo odisiel /pod/pretlakovy ventil .tak skusim najprv vymenit hadicky,potom ventily. Superbman vazne diky>velmi si mi pohol uz len tym ze si sa ozval .Dakujem
Červen 27, 200916 r No uz som bol v skodovke a ze by to mali byt naozaj hadicky alebo odisiel /pod/pretlakovy ventil .tak skusim najprv vymenit hadicky,potom ventily. Superbman vazne diky>velmi si mi pohol uz len tym ze si sa ozval .Dakujem V pohodě,od toho to forum je,ne
Červenec 3, 200916 r Autor V pohodě,od toho to forum je,ne Takz tema uzavretea ,vymenil som ventil s bielou hlavou (su dva jeden s cierno ua jeden bielou halvou) a auto die ako nikdy rpedtym. Za radu dakujem epterssonovi. Ventil cca 65euro a bol ulozeny an strasnom mieste medzi ventilatorom chladica a motorom,najlepsie najdete ked podjete podla hadiciek. Superbman este raz dakujem
Červenec 14, 200916 r Takz tema uzavretea ,vymenil som ventil s bielou hlavou (su dva jeden s cierno ua jeden bielou halvou) a auto die ako nikdy rpedtym. Za radu dakujem epterssonovi. Ventil cca 65euro a bol ulozeny an strasnom mieste medzi ventilatorom chladica a motorom,najlepsie najdete ked podjete podla hadiciek. Superbman este raz dakujem Za málo. Až budu dělat filtry hodím foto kde ho mám na své káře...
Únor 8, 201114 r Tak už mi to taky dělá,ale jen tak asi každých 200Km,byl jsem v servisu,jenže já vipl motor a po vypnutí motoru to nezlobí,a oni nic nenašli,auto tahlo jak blbé.Zatím to udělalo 3krát.V servisu mi jen řekli ,že váha vykazuje trochu jiné hodnoty,ale není K.o.Jinak mám 96kW.Ty hadičky ovládání se kupují jako podtlakové?Pokud to bude dělat dál skusím čidlo váhy stojí 2000Kč original,celá váha je zbytečná( plast váhy je dobrý,to si raděj koupím dvě plastové popelnice za další 2000),váha je celá čistá . Upraveno Únor 8, 201114 r od tim 35
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.