Janko Vloženo 19. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2009 Ahoj, nevíte někdo jaká daň je na Octu I 1,8T 1999 model 2000 AGU. Já teď prodával svou a kupec počítal se třemi tisíci a ono to bylo pět. Údajně plní dle údajů v techničáku jen euro 1. Napadlo mě, jelikož techničák byl už duplikátem jestli ten údaj není špatně. Neřekl byste mi někdo jaký údaj máte u totožného auta v rubrice emise EHK č. já tam mám 83,02B . Díkes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 19. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2009 Ahoj a kouknul jsem se do mého techničáku od 1,8T z března 99 a mám tam 83.03B. V každým případě tam máš chybu, protože já dle tohoto kódu dostal zelenou 4 emisní nálepku pro Německo a ta platí pro Euro 4, které mám i na Sorentu a to má stejnou nálepku. U obou aut jsem první majitel s origo TP. Jirka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinX Vloženo 20. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2009 Ahoj, nevíte někdo jaká daň je na Octu I 1,8T 1999 model 2000 AGU. Já teď prodával svou a kupec počítal se třemi tisíci a ono to bylo pět. Údajně plní dle údajů v techničáku jen euro 1. Napadlo mě, jelikož techničák byl už duplikátem jestli ten údaj není špatně. Neřekl byste mi někdo jaký údaj máte u totožného auta v rubrice emise EHK č. já tam mám 83,02B . Díkes Mám přesně Octu I 1,8T 1999 model 2000 AGU, přihlašoval jsem jí před měsícem.. platil jsem 3000kč - EURO 2. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janko Vloženo 20. Srpen 2009 Autor Sdílet Vloženo 20. Srpen 2009 Pánové díky za info, už jsem skoro provolal ty 2000kč ale najít kompetentní pracoviště to je opravdu nadlidský výkon. Díkes všem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nolimity Vloženo 17. Září 2009 Sdílet Vloženo 17. Září 2009 Pánové jste asi trošku v omylu, je to takhle: EURO 0 = 10.000,- Kč 70/220/EHS - 15.00 74/290/EHS - 15.01 77/102/EHS - 15.02 78/665/EHS - 15.03 83/351/EHS - 15.04 88/436/EHS - 83.00A 89/458/EHS - 83.00B 89/491/EHS - 83.01A - 83.01B EURO 1 = 5.000,- Kč 91/441/EHS - 83.01B 93/59/EHS - 83.02B Edit: odstraněn 94/12, patří do Euro 2 EURO 2 = 3.000,- Kč 94/12/ES - 83.03B 96/44/ES - 83.04B 96/69/ES 98/77/ES AGU má běžně 83.03B, takže Euro 2 a 3000 "výpalného pro vrchnost" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 17. Září 2009 Sdílet Vloženo 17. Září 2009 Pozor na to, co je napsané v techničáku a co je realita. Mám dovezené auto z německa viz. podpis a v techničáku jsem měl údaj 96/69, tedy EURO2, což dle dílenské příručky a všech ostatních dokumentů co jsem sehnal je blbost a má mít 98/69B, tedy EURO4. Psal jsem i do škodovky na oddělení Typové zkoušky, technické předpisy, patenty, licence a ochranné známky ŠKODA AUTO a.s., odkud mi přišlo - Dobrý den, vozidlo TMBBE...... vyrobeno pro SRN v 7/1999 s motorem AQY a z hlediska emisí plnilo směrnici ES 98/69B. Toto stanovisko bylo vloženo do internetové databáze Davoz (Správa informací o vozidlech Ministerstva dopravy). S tímto jsem šel tedy na registr vozidel a po dlouhém hledání se to podařilo v této databázy najít a v techničáku mi údaj tedy opravili na EU4. V techničká je v horní části na zadní straně kód ZTP, pod kterým se dá na registru také dohledat EURO, ale podle toho mi stále vycházelo EU2. Takže to jsou mé zkušenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.