honza72 Vloženo 12. Září 2009 Sdílet Vloženo 12. Září 2009 Mam mensi problem. Felicia 1,6 MPI 55kw r.v. 1995- s rozdelovacem. Nedava jiskru a tudiz nejede. Modul zapalovani i kabely a svicky jsou v poradku, rozdelovac taky. Pokud nasupluju + pol a privedu ho na zapalovaci civku na pozici 2, jiskra preskakuje)..Jenze z RI Motoru (24/45) ten plus proste nejde... Nevim, jak zmerit halluv snimac a jak r.j. motoru monomotronic (Magneti Marelli 032 906 030 C) Taky mi napada immo a alarm.. Ale nevim, jestli nektery z nich odpojuje zapalovani. Mam za to, ze immo odpojuje palivove cerpadlo... Alarm nevim. Alarm je tam original montovany s dalkou- nevim, jak se jmenuje, ale asi nejaky Jablotron s cernou obdelnikovou dalkou a jednim tlacitkem. Nemel nekdo z Vas podobny problem? Diky za jakoukoliv radu. H. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 12. Září 2009 Sdílet Vloženo 12. Září 2009 Podle mě to bude imobilizer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza72 Vloženo 12. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. Září 2009 TZN. ze immobilizer odpojuje zapalovani??? Pak by ale mela blikat jeho kontrolka ne?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza72 Vloženo 12. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. Září 2009 Jinak palivove cerpadlo pri pusteni klicku na chvili zabzuci...Tzn, ze gunguje... Jen jiskra neskace.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 14. Září 2009 Sdílet Vloženo 14. Září 2009 Jsem mluvil s kámošem, tak imo prý odpojuje i čerpadlo, ale když ti odejde, tak prý nefunguje jiskra. Anebo to muže být ten snímač otáček, nemužeš to dát na diagnostiku? Jo a kontrolka na imo prý není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza72 Vloženo 14. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 14. Září 2009 Diagnostika neni problem. Zavada bude v motoru?? H. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PauLofWoCC Vloženo 14. Září 2009 Sdílet Vloženo 14. Září 2009 Sundej paticu z vysokonapěťového trafa.....tuším u felicie 1,6mpi sou 3 dráty, dva z nich budou pravděpodobně stejně tlouškově silné a sou na napětí +12V a kostra. Takže si udělej žárovkovou zkoušečku např žárovku 12V 21W, jeden drát z žárovky dáš na jeden tlustý na patici a druhý drát z té žárovky dáš na druhý tlustý na patici. V tomto momentě je jště dobré měřit aktuální napětí na žárovce. Zapneš zapalování a musí se ti žárovka rozsvítit. Pokud nerozsvítí hledej chybu v přívodu buď napájení +12V a nebo v kostře. Pak pokud to funguje tak si vem diodovou zkoušečku, jeden konec zkoušečky dej na baterii na +pól. Druhý konec zkoušečky vpichni do tenkého drátu na patici od trafa. Popros někoho aby startoval - točil motorem. Pokud dioda bude problikávat, tak je vadné trafo. Pokud nebude problikávat může být ŘJ motoru blokována(IMOBILIZÉR) nebo vadný snímač otáček nebo vada v ŘJ motoru, případně poškozený drát z ŘJ motoru k trafu zapalování. Pokud se na to necítíš, dej to nějakému známému nebo do servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza72 Vloženo 15. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 15. Září 2009 (editace) Je to jak pises. Pozice 1 u trafa je +, pozice 3 je -. Pozice 2 je spinany + Trafo vadne neni. Kdyz privedu +pol na pozici 2 , vzdy preskoci jiskra.. Ten spinanej + tam jde z RJ motoru pin 24... Drat mezi RJ motoru pin 24 a civkou pin 2 je v poradku. Halluv snimac myslim taky- nevim, jak ho zmerit.. RJ motoru dostava signal z hallova snimace (v rozdelovaci) , kdy pustit ten + do pinu 2 civky...A ten + tam nejde... Citim se na cokoliv, jen Felicii moc neznam.. Editováno: 15. Září 2009, autor: honza72 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PauLofWoCC Vloženo 15. Září 2009 Sdílet Vloženo 15. Září 2009 Mám pocit že by to taky mělo jít jednoduše. Pomocí diodové zkoušečky. Podle mě by na tom halovém snímaču měli být 3 dráty. Jeden bude podle mě plus, druhý mínus a třetí signál pro ŘJ. Když napichneš ten signálový diodovou zkoušečkou a druhý konec zkus jak na plus baterky tak na mínus (oba póly zkus), tak by podle měl při startování problikávat. Zitra se ti podívám do el. schématu na 1,6MPi. A nebo jestli ho chceš el schéma na feliciu není problém dej vědět. Dám to na net. Ještě možnost se podívat do ŘJ motoru na paměť závad a jestli to náhodou nepíše chybu "ŘJ motoru blokována" a nebo se podiv na paměť závad adresa 25 rozjezdová pojistka (je to starý imobilizér). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PauLofWoCC Vloženo 15. Září 2009 Sdílet Vloženo 15. Září 2009 takže halův snímač ... červený drát + na ŘJ motoru na 45pinové patici pin č 8 hnědobílý drát - (kostra motoru) černožlutý drát impuls do ŘJ motoru pin č 13 zkus ten černožlutý jestli ti po startu bude diodovou zkoušečkou problikávat (vůči kostře i vůči plusku)..... když bude, je problém v ŘJ motoru - vadná a nebo zablokovaná kvuli imobilizéru když problikávat nebude je důležité změřit jestli do toho halového snímače jekvalitní kostra a dostatečné plusko (pozor plusko je dle schématu taženo z ŘJ motoru takže ho zbytečně nezatěžuj) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autospravca Vloženo 16. Září 2009 Sdílet Vloženo 16. Září 2009 Dobrý Halový snímač sa prejaví i tým ,že sviečky sú mokré(registruje,že motor sa otáča a dá signal pre čerpadlo=dodávka paliva).Vadne trafo zapaľovania. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza72 Vloženo 16. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 16. Září 2009 Mam dotaz, kde najdu a jak vypada immobilizer... Taky mne napada, ze muze byt chyba v ctecce klicu.. Kdyz vymenim motorovou jednotku, funguje hned, nebo se musi prizpusobit, jako u novejsich aut?? Jak zapojim diodovou zkousecku? Mam multimetr, ktery meri proud, napeti, odpor a asi i dalsi veci...Da se to i timhle?? H. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza72 Vloženo 16. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 16. Září 2009 Tak tady jsou zavady v motorovce... Středa,16,Září,2009,18:35:23:05069 VCDS verze: SVO 805.4 Adresa 01: Motor Objednací číslo řídící jednoky: 032 906 030 C Systém a/nebo verze: MARELLI 1AV F002 Kódování: Číslo dílny: 5 závad nalezeno. 00519 - snimac tlaku v sacim potrubi(G71) 28-00 - zkrat na plus 00518 - potenciometr skrtici klapky (G69) 30-00 - preruseni nebo zkrat na plus 00530 - potenciometr ovladace skrtici klapky (G88) 30-00 - preruseni nebo zkrat na plus 00522 - cidlo teploty chladici kapaliny (G62) 30-00 - preruseni nebo zkrat na plus 00523 - cidlo teploty nasavaneho vzduchu (G42) 30-00 - preruseni nebo zkrat na plus Readiness: N/A Prece nemohlo odejit vsechno najednou...?? Zkousel jsem ukostrit motor a motorovku, ale porad stejne chyby. Po pusteni klicku se vse rozbzuci (cerpadlo...)Ale jiskru neda a neda. Immo chybu nepise zadnou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza72 Vloženo 16. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 16. Září 2009 Jinak to neni ani hallovym snimacem... Mam tu jeden novej a porad nic H. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza72 Vloženo 16. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 16. Září 2009 Tak tyhle zavady pise motorovka... Středa,16,Září,2009,18:35:23:05069 VCDS verze: SVO 805.4 Adresa 01: Motor Objednací číslo řídící jednoky: 032 906 030 C Systém a/nebo verze: MARELLI 1AV F002 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PauLofWoCC Vloženo 16. Září 2009 Sdílet Vloženo 16. Září 2009 (editace) To číslo asi nemá cenu ti dávat, protože se diagnostikou motorů nezabývám. Pouze se snažím poradit ti co by pravděpodobně mohlo byt. Jinak zkus vymazat paměť závad motoru. Potom vypnout a zapnout zapalování. Možná zkusit pokus o start a podiv se znova, jestli se ti tam naházela nějaká chyba. Jinak ty chyby značí, jak kdyby jsi je měl odpojené ty vyjmenované díly. Jinak pokud ty chyby se stále opakují, zkus vyměnit ŘJ motoru - mohlo se něco v ní přivodit, ale je to vyjmečně. Kde a jak vypadá imobilizér? Nevím...pravděpodobně nějaká krabička, teoreticky pod přístrojovkou, respektive za přístrojovkou nebo pod palubovkou. Nicméně tam snad problém nevidím, to by psalo ŘJ motoru zablokována. Kdyz vymenim motorovou jednotku, funguje hned, nebo se musi prizpusobit, jako u novejsich aut??// musíš přizpůsobit ale postup jednoduchý... vyměníš ŘJ motoru za druhou a zapneš zapalování adresa 25 - rozjezdová pojistka neboli imobilizér funkce číslo 10-přizpůsobení zadat kanál přizpůsobení - 00 mělo by se tě to zeptat jestli to má vymazat adaptační hodnoty. potvrdíš OK a mělo by to být doporučuju před vypnutím zapalování řádně ukončit komunikaci s řídící jednotkou funkcí 06 - ukončení výstupu Multimetr diodovou zkoušečku nenahradí, jedině osciloskop. Multimetr má totiž velkou elektrickou setrvačnost oproti diodě, osciloskop je ještě lepší. Dioda může rychne problikávat. Multimetrem nezjistíš nic....takřka v impulsní technice. Samozřejmě diodovou zkoušečku taky nelze na všechno použít. Editováno: 16. Září 2009, autor: PauLofWoCC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza72 Vloženo 17. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Září 2009 MOOOC VAM DEKUJI ZA POMOC !!! Zavada odstranena!! Vlastne dve najednou.... A to byl ten problem.. 1. spatny Halluv snimac. 2. spatna kostra na motoru a tim i na hallove snimaci... V namontovane pozici byl brat prerusen, kdyz jsem vytahl patici a meril ho vuci kostre, bylo vse o.k. Pod zatezi (proudem) ale odpor rostl... Natahl jsem novou kostru a vymenil rozdelovac. Nadherny pocit, po tom trapeni... Jeste jednou moc dekuji vsem prispivajicim. Bez Vas bych to asi nezvladl. Honza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PauLofWoCC Vloženo 17. Září 2009 Sdílet Vloženo 17. Září 2009 Blahopřeju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tovzdas Vloženo 24. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2010 Cus chlapi, po základním nastavením VAGem jsem jiz nenastartoval( starter toci ,ale nechytne ) v čem je problem ??? Mam 1,6 MPi Dik za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tovzdas Vloženo 24. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2010 Vice o problemu: Po demontáži a vyčištění škrt.klapky(neprav.otáčky volnoběhu) jsem jel "zahřát" Feldu,pro dosažení teploty(kolem 83st.),připojil na VAG,smazal chyby,dal přizpůsobení a základní nastavení. Na 2min vypl zapalování. Poté jsem chtel nastartovat ale bohužel, startér točí a nic,prostě nenastartuji???? 'Prosim o radu,co může být špatně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
diselmilka Vloženo 25. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2010 Vice o problemu: Po demontáži a vyčištění škrt.klapky(neprav.otáčky volnoběhu) jsem jel "zahřát" Feldu,pro dosažení teploty(kolem 83st.),připojil na VAG,smazal chyby,dal přizpůsobení a základní nastavení. Na 2min vypl zapalování. Poté jsem chtel nastartovat ale bohužel, startér točí a nic,prostě nenastartuji???? 'Prosim o radu,co může být špatně... No zakladni nastaveni bych pochopil,ale proc jsi dal prizpusobeni? to se dela jen pri vymene RJ pokud se nepletu.....hadam ze sis rozsteloval imobilizer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tovzdas Vloženo 25. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2010 No zakladni nastaveni bych pochopil,ale proc jsi dal prizpusobeni? to se dela jen pri vymene RJ pokud se nepletu.....hadam ze sis rozsteloval imobilizer Kdyz se podivas na Vag Info System tak nejprve zadas PRIZPUSOBENI(vymazes adaptacni hodnoty,novou hodnotu 000 a ulozis) a potom ZAKLADNI NASTAVENI atd. Takze se to tam musi zadat. Imobilizer nemam, rok vyroby 96. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tovzdas Vloženo 25. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2010 (editace) Kdyz se podivas na Vag Info System tak nejprve zadas PRIZPUSOBENI(vymazes adaptacni hodnoty,novou hodnotu 000 a ulozis) a potom ZAKLADNI NASTAVENI atd. Takze se to tam musi zadat. Imobilizer nemam, rok vyroby 96. Dnes jsem objevil tohle: Ma to nejakou souvislost s tim zakladnim nastavenim? Po vymene jsem nastartoval,ale otacky byly jen neco kolem 200-400 ,furt to lita ??? A podle zvuku klapky pred nastarovanim jakoby se porad nastavovala?? (piskani a klapani) .Nevedel by nekdo, co se deje? Editováno: 27. Červenec 2010, autor: tovzdas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka-spel Vloženo 21. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2010 Mám přesně ty samé problémy s feldou a vidím to přesně na ten Hall. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mesimi Vloženo 14. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2016 zdravim vas nedavno sem koupil felicii a po 3 dnech radosti za jizdy zdechla a nesla nastartovat pri startovani to cvaka a netoci motor cim by to mohlo byt ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.