Publikováno Září 27, 200915 r Srdečne zdravím ! Mám k Vám prosbu: nenašla by sa náhodou schéma ukazateľa otáčok ? Kamartovi prestal na Fel .1,3 ukazovať otáčkomer . Panel s prístrojmi sme vyskúšali v mojom aute a závada bola rovnaká . Problém je teda v paneli s prístrojmi. Jednoznačne lepšie by sa to opravovalo so schémou..Prosím , kde niečo také nájsť ? Vopred vďaka ! Upraveno Říjen 1, 200915 r od alex42
Září 28, 200915 r Mne tiež nešiel otáčkomer a chyba bola iba na motorčeku zle bol zaletovaný kolík skús to pozreť alebo potom vyschnuté elektrolity.
Září 29, 200915 r Autor Prosím aký motorček ? Meracie systémi sú aspoň ohmicky v poriadku . Podľa smeru cestičiek to vedie k nejakému ITT asi zakázkovému obvodu . Tak divne a netradične označený integrák som ešte nestretol .
Září 30, 200915 r Keď sa dá dole plošák tak pod tým je motorček hned nad hodinami a z toho motorčeka ide šroubička ktorú chytáš o ten plošák to je asi mínus pól. medené skrutky sú na palivomer, otáčkomer, a teplomer tak to som mal ja uvolnené otrasmi sa to stalo zrejme. Tá šroubička je spojená s obalom tých motorčekov alebo dákych magnetyckých nvm čo nvm sa vyjadriť a ked si všimneš na všetkých je to zaletované tam , tak to som mal ja chybu. Aj ja som si myslel ,že budú integráč nanič alebo len vyschnutý kondík ale nakoniec takáto malá chyba bola , a ešte sa mi vidí ,že tam bol aj stabilizátor.
Říjen 1, 200915 r Autor Aha , chápem ... odborne sa tomu hovorí vychylovací systém -ľudovejšie indikátor . Ten stabilizátor je na stabilizáciu napätia pre ukazateľ paliva .
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.