KarelM Vloženo 4. Říjen 2009 Vloženo 4. Říjen 2009 Vnitřek nové OII (5000km) s motorem 1.6 TDI CR začal náhle během jízdy intenzivně páchnout - něco mezi Fridexem a olejem či spalinami. V servise nic nenašli, zkusili pohledovou a přetlakovou zkoušku na chladící systém - prý OK. Teď to už tak silně nepáchne nicméně občas cítím takový nepříjemný závan z průduchů (pylový filtr je v pořádku). Nedalo mi to, sundal jsem spodní kryt motoru a vida - kolem spony hadice z intercooleru, která je napojena na sání, byl vidět olej (nedotažená spona). Po sundání hadice z ní vyteklo tak 10 ml motorového oleje. Navíc mi teď drží špatně volnoběžné otáčky - dříve 950 nyní 950-800. Co s tím může být..? V servisech kroutí hlavami a diví se, že nové auto může mít tyto problémy... Citovat
droob Vloženo 5. Říjen 2009 Vloženo 5. Říjen 2009 Reklamovat ,reklamovat a reklamovat hlavně se nenechat odbejt!!! Citovat
Wittmann Vloženo 5. Říjen 2009 Vloženo 5. Říjen 2009 ....V servisech kroutí hlavami a diví se, že nové auto může mít tyto problémy... tak to je standardní postup, aby nemuseli přiznat, že tomu až tak nerozumí Citovat
karlos3 Vloženo 6. Říjen 2009 Vloženo 6. Říjen 2009 Osobně jsem to na autě nikdy neřešil, ale dva kolegové přesně to samé před časem řešily, jeden u SI a druhý u Mondea a v obou případech jim to dělala vložka topení....po výměně o.k. ....akorát že výměna obsahuje demontáž celé přístrojovky....ta vložka je totiž v útrobách ventilace a jinak se k ní nelze dostat...Nevim jak po té ten kolega s SI, ale ten druhý z Modeem pak nadával, že od té výměny mu na kostkách/nerovnostech celá přístrojovka drnčí a vrže.....asi to dělal nějakej "šikula" a nejspíše mu po té zbyla hrst matiček a šroubků:-) Citovat
1.8T Vloženo 8. Říjen 2009 Vloženo 8. Říjen 2009 pokaždý musí něco zbýt.... to by bylo abych si nakonec to auto doma taky nesestavil.... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.