Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Vnitřek nové OII (5000km) s motorem 1.6 TDI CR začal náhle během jízdy intenzivně páchnout - něco mezi Fridexem a olejem či spalinami. V servise nic nenašli, zkusili pohledovou a přetlakovou zkoušku na chladící systém - prý OK. Teď to už tak silně nepáchne nicméně občas cítím takový nepříjemný závan z průduchů (pylový filtr je v pořádku). Nedalo mi to, sundal jsem spodní kryt motoru a vida - kolem spony hadice z intercooleru, která je napojena na sání, byl vidět olej (nedotažená spona). Po sundání hadice z ní vyteklo tak 10 ml motorového oleje. Navíc mi teď drží špatně volnoběžné otáčky - dříve 950 nyní 950-800.

Co s tím může být..? V servisech kroutí hlavami a diví se, že nové auto může mít tyto problémy...

Vloženo

Osobně jsem to na autě nikdy neřešil, ale dva kolegové přesně to samé před časem řešily, jeden u SI a druhý u Mondea a v obou případech jim to dělala vložka topení....po výměně o.k. ....akorát že výměna obsahuje demontáž celé přístrojovky....ta vložka je totiž v útrobách ventilace a jinak se k ní nelze dostat...Nevim jak po té ten kolega s SI, ale ten druhý z Modeem pak nadával, že od té výměny mu na kostkách/nerovnostech celá přístrojovka drnčí a vrže.....asi to dělal nějakej "šikula" a nejspíše mu po té zbyla hrst matiček a šroubků:-)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...