Publikováno Říjen 7, 200915 r Ahoj všichni. Prosím nepište, že mám hledat, protože jsem už tak udělal a nenašel. Už mám ve Fávu celou palubku z feldy - přístrojovka je tušim z 1.3 BMM, ta starší, funguje dobře - krom teploměru a palivoměru. Tak teď jak to rozchodit. Čet jsem že tam stačej dát odpory - k teploměru sériově(na ten drát vedoucí z přístrojovky?) a k palivoměru paralelně na zem(opět z toho žlutýho drátu vedoucího z teploměru?) Stačí to tak a potom jaký hodnoty? Jen nějaká šance aby to měřilo jakž takž přesně? Nebo někdo psal že se daj vyměnit ten dva budíky z tý přístrojovky z fáčka... To sice nevim jak provýst(jak to tam napasovat, vyměnit ručičku..) ale jestli s tim máte někdo zkušenosti, tak pište :-) Předem dík za odpovědi.
Říjen 17, 200915 r Tak to zkus znovu rozdělat a na přístrojovce tam dej původní palivoměr a teploměr nebude to vidět ale bude to fungovat jako dřív
Říjen 23, 200915 r Autor To jsem taky někde čet. Ale jak? stačí tam dát jen ten měřák - tzn. vyndat celej feldovej, sundat ručičku, vyndat celej fáčkovej, sundat ručičku, dát ho na místo felďáckýho dát tam tu grafiku z feldy a ručičku z feldy a je to? No a co pak ještě s hladovým okem? To je u feldy nemá samostatný drát, svítí podle polohy ručičky palivoměru... Upraveno Říjen 23, 200915 r od Jonage
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.