Přejít na obsah

Strata chladiacej kvapaliny


SUPKAR

Doporučené příspěvky

Moze byt hlava prasknuta ak mizne chladiaca kvapalina (1 L/1000 km), ale v expanzke nie su ziadne stopy oleja. Olej je tak isto cisty bez znamkok pritomnosti vody. Vizualne stopy po chladiacej kvapaline v motorovom priestore nie su.

Vsimol som si akurat po odstaveni auta a po nastartovani po par minutach sa zacne spod kapoty (nad blatnikom na vodicovej strane) parit, ale len kratko. Bez zapachu para.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moze byt hlava prasknuta ak mizne chladiaca kvapalina (1 L/1000 km), ale v expanzke nie su ziadne stopy oleja. Olej je tak isto cisty bez znamkok pritomnosti vody. Vizualne stopy po chladiacej kvapaline v motorovom priestore nie su.

Vsimol som si akurat po odstaveni auta a po nastartovani po par minutach sa zacne spod kapoty (nad blatnikom na vodicovej strane) parit, ale len kratko. Bez zapachu para.

Mě se chladící kapalina také ztrácí ...sice ne tolik jako tobě, ale občas tam musím dolévat....Myslim si, že je to normální, ale v tvém případě je to velké množství, v servisu by Ti měli zkontolovat těsnot, jestli to někde nepučí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:palec2: Nemusi mat vodu v oleji . ;) Hlava alebo tesnenie je prasknute v blizkosti valca a tadial piest nasava chlad. kvapalinu a ta ide von cez vyfuk alebo sa spali. Do oleja sa vobec nedostane:) :) 1l/1000km je moc vela.

A když dolívám tak kolem půl litru na 5000 km?? Myslíš že je to v normě??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

REMYZERO: Mozes tam mat niekde aj mikrotrhlinku a tadial sa ti straca voda. Skus ist do servisu na natlakovanie chladiacej sustavy ta odhali ten unik kvapaliny-netesne miesto . alebo pouzi pripravok vid prilohu :)

Ok..díky moc za radu ...Zkusím se nejdříve domluvit na té kontrole tlaku a potom uvidím co dál

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě jakákoli ztráta k neni v pořádku...např.u 1.9TDI-PD nebo 1.8TSI nedoleju ani Ň....ted u A6 3.0TDI za 74000km jsem nedolil ani kapku..je to pořád na rysce a to to pravidelně o víkendu když auto myju kontroluju včetně všech ostat.náplní.

Těsnění to podle mě nebude, tohle neni to starý gumotextilní co bylo u felícíi, ale plechový, takže to že by se roztrhlo neni moc pravděpodobný...2.0TDI-PD 16V trpěj na praskání hlavy, to neni nic vyjímečnýho...naopak, spíš je vyjímka když tam hlava nerupne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě jakákoli ztráta k neni v pořádku...např.u 1.9TDI-PD nebo 1.8TSI nedoleju ani Ň....ted u A6 3.0TDI za 74000km jsem nedolil ani kapku..je to pořád na rysce a to to pravidelně o víkendu když auto myju kontroluju včetně všech ostat.náplní.

Těsnění to podle mě nebude, tohle neni to starý gumotextilní co bylo u felícíi, ale plechový, takže to že by se roztrhlo neni moc pravděpodobný...2.0TDI-PD 16V trpěj na praskání hlavy, to neni nic vyjímečnýho...naopak, spíš je vyjímka když tam hlava nerupne.

Ty nám teda dáváš :) ..To z toho zase nebudu spát ...

Jinak nevíš jak náročné to je na peníze a co se všechno musí měnit, když taková hlava praskne?? Abych se případně připravil a nebyl překvapen :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedávám...jen nemá cenu si něco nalhávat..pak jsou většinou ty lidi v šoku.Já jsem si z 2.0TDI-PD užil tolik, že bych to nepřál ani svýmu největšímu nepříteli....Asi už si to tu možná četl ve vláknu, tak jen pro zopakování...u jedné jediné OII 2.0TDI-PD (z 2005) bylo za 180.000km vyměněno dílů na motoru ve výši fungl nové Fábie (naštestí se to stihlo v záruce)...prostě katastrofa..Platit to, tak jsem snad ještě dodnes někde v léčebně protože by mi s toho určitě jeblo.

Tak nová hlava v autorizáku přijde na 48.000kč (holá hlava)....z ventily,vačka..prostě nastrojená hlava tam přijde na bez mála 90.000kč.Na vrakárně se sem tam dala sehnat kolem 15.000kč, ale upřímně řečeno tam je to zázrak, jelikož to je velmi poruchový, tak to jde na odbyt a ty hlavy odtamtud zmizej ještě ten den co jim tam přijdou.Jinak dá se zavařit....JirkaK jí měl pak taky zavařenou..Tomu rupla poprvé, tomu jí vyměnily ještě na záruku a pak když mu rupla po druhý, tak už jí nechal zavařit...to zavaření stálo tušim 10.000kč a ještě měl snad přes 10dní odstavený auto když na to čekal než to zavařej.

Mrkni na Dieselpower forum, je tam dost znalých lidí a i šikovných..ty poraděj a i po domluvě udělaj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedávám...jen nemá cenu si něco nalhávat..pak jsou většinou ty lidi v šoku.Já jsem si z 2.0TDI-PD užil tolik, že bych to nepřál ani svýmu největšímu nepříteli....Asi už si to tu možná četl ve vláknu, tak jen pro zopakování...u jedné jediné OII 2.0TDI-PD (z 2005) bylo za 180.000km vyměněno dílů na motoru ve výši fungl nové Fábie (naštestí se to stihlo v záruce)...prostě katastrofa..Platit to, tak jsem snad ještě dodnes někde v léčebně protože by mi s toho určitě jeblo.

Tak nová hlava v autorizáku přijde na 48.000kč (holá hlava)....z ventily,vačka..prostě nastrojená hlava tam přijde na bez mála 90.000kč.Na vrakárně se sem tam dala sehnat kolem 15.000kč, ale upřímně řečeno tam je to zázrak, jelikož to je velmi poruchový, tak to jde na odbyt a ty hlavy odtamtud zmizej ještě ten den co jim tam přijdou.Jinak dá se zavařit....JirkaK jí měl pak taky zavařenou..Tomu rupla poprvé, tomu jí vyměnily ještě na záruku a pak když mu rupla po druhý, tak už jí nechal zavařit...to zavaření stálo tušim 10.000kč a ještě měl snad přes 10dní odstavený auto když na to čekal než to zavařej.

Mrkni na Dieselpower forum, je tam dost znalých lidí a i šikovných..ty poraděj a i po domluvě udělaj.

Ok..díky za radu ...Doufám, že se mi nic takového nestane, protože po výměně setrvačníku by to byla zase další nákladná investice di týhle plechovky :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ztráta chladící kapaliny samozřejmě nemusí vždycky znamenat to nejhorší, tedy prasklou makovici, v lepším případě vyfouklý těsnění. Pokud máš Remy auto ročníku 2005, už má tak trochu nárok na to, aby nedotěsnily některý gumový hadice, prdnul chladič apod.. Mně se před léty např. stalo, že jsem u funglovky Toyoty chytil šutr do hladiče a teklo to sice malinko, ale teklo. Takže neblbněte hned s prasklejma hlavama a nechte si udělat nejdřív nějakou tlakovku. Pokud to ta makovice, nedejbůh fakt bude, tak kvalitní zavaření stojí cca 3 t. Kč za svár (může to prasknout na více místech), a to vč srovnání hlavy. Tím, že se hlava zavaří a srovná, dojde ke dvěma věcem : 1) zesílení materiálu kolem kritického místa, kde to praská, 2) snížení hlavy po přebroušení a tím pádem zvýšení komprese. Následek toho je že : 1) hlava už pravděpodobně neprdne (alespoň ne ve stejným místě) a pravděpodobně pokud se to znovu stane, nepujde už znovu přebrousit, resp. více "snížit", 2) dostane to větší forsáž, takže máš takovej malej "tuning" návdavkem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsou fakt hňupy, to se nevidí...

Natlak.chlad.soustavy probíhá tak, že odšroubujou víčko na expanzce, místo něj našroubojou víčko zkrze které vede trubka na kterou se připojí tlakoměřič z hadicí z kompresoru a tím to natlakujou a čekaj kde se co vyrojí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...