Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Moze byt hlava prasknuta ak mizne chladiaca kvapalina (1 L/1000 km), ale v expanzke nie su ziadne stopy oleja. Olej je tak isto cisty bez znamkok pritomnosti vody. Vizualne stopy po chladiacej kvapaline v motorovom priestore nie su.

Vsimol som si akurat po odstaveni auta a po nastartovani po par minutach sa zacne spod kapoty (nad blatnikom na vodicovej strane) parit, ale len kratko. Bez zapachu para.

Moze byt hlava prasknuta ak mizne chladiaca kvapalina (1 L/1000 km), ale v expanzke nie su ziadne stopy oleja. Olej je tak isto cisty bez znamkok pritomnosti vody. Vizualne stopy po chladiacej kvapaline v motorovom priestore nie su.

Vsimol som si akurat po odstaveni auta a po nastartovani po par minutach sa zacne spod kapoty (nad blatnikom na vodicovej strane) parit, ale len kratko. Bez zapachu para.

Mě se chladící kapalina také ztrácí ...sice ne tolik jako tobě, ale občas tam musím dolévat....Myslim si, že je to normální, ale v tvém případě je to velké množství, v servisu by Ti měli zkontolovat těsnot, jestli to někde nepučí...

Mas prasknute tesnenie pod hlavou alebo aj hlavu.

Mas prasknute tesnenie pod hlavou alebo aj hlavu.

To by měl poznat když vyndá měrku, jestli je v oleji voda..ne??

:palec2: Nemusi mat vodu v oleji . ;) Hlava alebo tesnenie je prasknute v blizkosti valca a tadial piest nasava chlad. kvapalinu a ta ide von cez vyfuk alebo sa spali. Do oleja sa vobec nedostane:) :) 1l/1000km je moc vela.

Upraveno od PROCHY603

:palec2: Nemusi mat vodu v oleji . ;) Hlava alebo tesnenie je prasknute v blizkosti valca a tadial piest nasava chlad. kvapalinu a ta ide von cez vyfuk alebo sa spali. Do oleja sa vobec nedostane:) :) 1l/1000km je moc vela.

A když dolívám tak kolem půl litru na 5000 km?? Myslíš že je to v normě??

Vobec to nie je v norme. Niekde ti ta kvapalina unika. Treba to skontrolovat kadial to slzi. Pozri vsetky Spoje,chladic,vodnu pumpu. :)

Vobec to nie je v norme. Niekde ti ta kvapalina unika. Treba to skontrolovat kadial to slzi. Pozri vsetky Spoje,chladic,vodnu pumpu. :)

ok ... mam strach, co se zase objeví ...už jsem z toho na nervy

REMYZERO: Mozes tam mat niekde aj mikrotrhlinku a tadial sa ti straca voda. Skus ist do servisu na natlakovanie chladiacej sustavy ta odhali ten unik kvapaliny-netesne miesto . alebo pouzi pripravok vid prilohu :)

REMYZERO: Mozes tam mat niekde aj mikrotrhlinku a tadial sa ti straca voda. Skus ist do servisu na natlakovanie chladiacej sustavy ta odhali ten unik kvapaliny-netesne miesto . alebo pouzi pripravok vid prilohu :)

Ok..díky moc za radu ...Zkusím se nejdříve domluvit na té kontrole tlaku a potom uvidím co dál

:) Potom sem napis co si mal netesne co zistili v servise. ;)
:) Potom sem napis co si mal netesne co zistili v servise. ;)

Jasný..snad to stihnu tenhle týden

Určitě jakákoli ztráta k neni v pořádku...např.u 1.9TDI-PD nebo 1.8TSI nedoleju ani Ň....ted u A6 3.0TDI za 74000km jsem nedolil ani kapku..je to pořád na rysce a to to pravidelně o víkendu když auto myju kontroluju včetně všech ostat.náplní.

Těsnění to podle mě nebude, tohle neni to starý gumotextilní co bylo u felícíi, ale plechový, takže to že by se roztrhlo neni moc pravděpodobný...2.0TDI-PD 16V trpěj na praskání hlavy, to neni nic vyjímečnýho...naopak, spíš je vyjímka když tam hlava nerupne.

Určitě jakákoli ztráta k neni v pořádku...např.u 1.9TDI-PD nebo 1.8TSI nedoleju ani Ň....ted u A6 3.0TDI za 74000km jsem nedolil ani kapku..je to pořád na rysce a to to pravidelně o víkendu když auto myju kontroluju včetně všech ostat.náplní.

Těsnění to podle mě nebude, tohle neni to starý gumotextilní co bylo u felícíi, ale plechový, takže to že by se roztrhlo neni moc pravděpodobný...2.0TDI-PD 16V trpěj na praskání hlavy, to neni nic vyjímečnýho...naopak, spíš je vyjímka když tam hlava nerupne.

Ty nám teda dáváš :) ..To z toho zase nebudu spát ...

Jinak nevíš jak náročné to je na peníze a co se všechno musí měnit, když taková hlava praskne?? Abych se případně připravil a nebyl překvapen :)

Nedávám...jen nemá cenu si něco nalhávat..pak jsou většinou ty lidi v šoku.Já jsem si z 2.0TDI-PD užil tolik, že bych to nepřál ani svýmu největšímu nepříteli....Asi už si to tu možná četl ve vláknu, tak jen pro zopakování...u jedné jediné OII 2.0TDI-PD (z 2005) bylo za 180.000km vyměněno dílů na motoru ve výši fungl nové Fábie (naštestí se to stihlo v záruce)...prostě katastrofa..Platit to, tak jsem snad ještě dodnes někde v léčebně protože by mi s toho určitě jeblo.

Tak nová hlava v autorizáku přijde na 48.000kč (holá hlava)....z ventily,vačka..prostě nastrojená hlava tam přijde na bez mála 90.000kč.Na vrakárně se sem tam dala sehnat kolem 15.000kč, ale upřímně řečeno tam je to zázrak, jelikož to je velmi poruchový, tak to jde na odbyt a ty hlavy odtamtud zmizej ještě ten den co jim tam přijdou.Jinak dá se zavařit....JirkaK jí měl pak taky zavařenou..Tomu rupla poprvé, tomu jí vyměnily ještě na záruku a pak když mu rupla po druhý, tak už jí nechal zavařit...to zavaření stálo tušim 10.000kč a ještě měl snad přes 10dní odstavený auto když na to čekal než to zavařej.

Mrkni na Dieselpower forum, je tam dost znalých lidí a i šikovných..ty poraděj a i po domluvě udělaj.

Nedávám...jen nemá cenu si něco nalhávat..pak jsou většinou ty lidi v šoku.Já jsem si z 2.0TDI-PD užil tolik, že bych to nepřál ani svýmu největšímu nepříteli....Asi už si to tu možná četl ve vláknu, tak jen pro zopakování...u jedné jediné OII 2.0TDI-PD (z 2005) bylo za 180.000km vyměněno dílů na motoru ve výši fungl nové Fábie (naštestí se to stihlo v záruce)...prostě katastrofa..Platit to, tak jsem snad ještě dodnes někde v léčebně protože by mi s toho určitě jeblo.

Tak nová hlava v autorizáku přijde na 48.000kč (holá hlava)....z ventily,vačka..prostě nastrojená hlava tam přijde na bez mála 90.000kč.Na vrakárně se sem tam dala sehnat kolem 15.000kč, ale upřímně řečeno tam je to zázrak, jelikož to je velmi poruchový, tak to jde na odbyt a ty hlavy odtamtud zmizej ještě ten den co jim tam přijdou.Jinak dá se zavařit....JirkaK jí měl pak taky zavařenou..Tomu rupla poprvé, tomu jí vyměnily ještě na záruku a pak když mu rupla po druhý, tak už jí nechal zavařit...to zavaření stálo tušim 10.000kč a ještě měl snad přes 10dní odstavený auto když na to čekal než to zavařej.

Mrkni na Dieselpower forum, je tam dost znalých lidí a i šikovných..ty poraděj a i po domluvě udělaj.

Ok..díky za radu ...Doufám, že se mi nic takového nestane, protože po výměně setrvačníku by to byla zase další nákladná investice di týhle plechovky :)

ok ... mam strach, co se zase objeví ...už jsem z toho na nervy

Mam O_II FL 1,8 TSi a chladici kapalina se mi take ztracela

V servisu nasli nejakou netesnost okolo cidla teploty, cidlo vymenili a od te doby 3.000 km a v pohode.

FraZi

ztráta chladící kapaliny samozřejmě nemusí vždycky znamenat to nejhorší, tedy prasklou makovici, v lepším případě vyfouklý těsnění. Pokud máš Remy auto ročníku 2005, už má tak trochu nárok na to, aby nedotěsnily některý gumový hadice, prdnul chladič apod.. Mně se před léty např. stalo, že jsem u funglovky Toyoty chytil šutr do hladiče a teklo to sice malinko, ale teklo. Takže neblbněte hned s prasklejma hlavama a nechte si udělat nejdřív nějakou tlakovku. Pokud to ta makovice, nedejbůh fakt bude, tak kvalitní zavaření stojí cca 3 t. Kč za svár (může to prasknout na více místech), a to vč srovnání hlavy. Tím, že se hlava zavaří a srovná, dojde ke dvěma věcem : 1) zesílení materiálu kolem kritického místa, kde to praská, 2) snížení hlavy po přebroušení a tím pádem zvýšení komprese. Následek toho je že : 1) hlava už pravděpodobně neprdne (alespoň ne ve stejným místě) a pravděpodobně pokud se to znovu stane, nepujde už znovu přebrousit, resp. více "snížit", 2) dostane to větší forsáž, takže máš takovej malej "tuning" návdavkem.

Vyskusaj ten pripravok a uvidis. Ale podla mna nie mas tam velky unik chlad.kvapaliny. 1l/1000km.

:)

Treba zhodit hlavu a potom sa uvidi co treba opravit. Ci mas zle tesnenie alebo aj hlavu. Hlava sa da aj zavarit. :)

Upraveno od PROCHY603

SUPKAR: Chod do servisu na natlakovanie chlad.sustavy a oni ty povedia co mas prasknute-netesne!!! :)

SUPKAR: Chod do servisu na natlakovanie chlad.sustavy a oni ty povedia co mas prasknute-netesne!!! :)

Dnes jsem byl v servise a říkali, že pokud se to bude tlakovat, tak se stejně musí sundat hlava :feve:

:palec2::smich: To su mi majstri :smich:

Remyzero: Ja som myslel natlakovat celu chladiacu sustavu na tvojom aute nie len cisto hlavu. Hlava sa tlakuje po zvarani ci sa dobre zavarila a ci este nie je niekde prasknuta!!!! Chod do druheho servisu!!!!! :);)

To jsou fakt hňupy, to se nevidí...

Natlak.chlad.soustavy probíhá tak, že odšroubujou víčko na expanzce, místo něj našroubojou víčko zkrze které vede trubka na kterou se připojí tlakoměřič z hadicí z kompresoru a tím to natlakujou a čekaj kde se co vyrojí.

Podle mě v tom servisu mysleli že jestli to bude tlakovat do nádobky tak bude muset hlava dolů.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.