Přejít na obsah

Jaký motorový olej pro OII 1.9 TDI PD 77 kW


lišák

Doporučené příspěvky

Takhle ten Shell co beru jsem kdysi probíral i tady na foru, a byl mě doporučen, ale nejsem z těch co se u těhle věcí dívá na cenu, to vůbec ne, právě proto teď když budu měnit turbo uvažuji o přechodu na ten Millers, takže tenhle teda bude dobrý? http://www.millersoils.cz/ee-longlife-5w40?c=65  i když se jedná o longlife?   Jinak deně jezdím do práce cca 30km jedna cesta (60 tam a zpět) a sem tam nějaká delší trasa. Najedu přes 20tkm ročně a olej dělám po 15tkm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kokta7>> Byl jsem svědkem řešení situace kdy u nich zákazník koupil origo výbojky do xenonů a byly to čínský padělky. Vše vyřešili v pohodě s omluvou že se v tom množství prostě nedá vše skontrolovat. Nechci žádnému z e-shopů ubližovat neoprávněně a proto vyjádření které vynesu je třeba mít ověřené, jinak je to víš o čem? Zrovna tento olej a ze stejného e-shopu sem měl v motoru když sem před pár lety poprvé navštívil zmiňovaného mechanika a začínal se zajímat o tuto problematiku. Vcelku rozumně mě zasvětil do různých praktit které doplnil hmatatelnem :)

jirka mz>> Ano to je on a že má v názvu Longlife neřeš, je to jen o tom že lidi chtějí šetřit a to LL k tomu patří :)

Editováno: , autor: šulda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

millers je nahouby v tom, že tam má DPF normu aceu C3....

Rolbař mě říkal že se těch olejů nemám bát, ptal sem se i jich a oni mě taky psali že ty oleje sou origoš. že si nedovolí kupovat padělky

 

A přeprodejci jako sou cc díly, stačí rabat na tom oleji 1-5%, servis(autorizák apod) chce ovšem vydělat více.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Millers měl u EE 5W40 od začátku C3-10 a nyní už C3-12 což je od začátku OK. Samotné C3 bych samozřejmně nedoporučoval. Jak vypadal zmiňovaný Shell po 12tkm (ale i Castrol 507.00) oproti nyní je nebe a dudy.
btw pokud se jedná za tuto cenu o originál, což je samozřejmě možné, tak tyto značky nejsou dávno to co bývali, jako např. točený salám vyrobený z kůží a mouky :) Třeba se ale pletu a je to na každým ;)

Editováno: , autor: šulda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 Kokta7

 

Jak píše Šulda pozor je veliký rozdíl v normě C3 a C3-10 natož C3-12. Vše se rychle vyvíjí a nestačí jen opakovat to co bylo před dvěmi roky. :kol-47:  

 

2 jirka mz

 

Používal jsem dříve ten Shell a také mi připadal  jako dobrý. Ale jistě mi pár lidí potvrdí,že jeho kvalitu zjistíš až při větším nájezdu. V mém případě to byla výměna vačky,hydroštelů nu vlastně komplet vršek motoru. Náklady ze známosti 20tis.Kč. To se pak vyplatí připlatit za lepší olej v podobě Millers Oils, alespoň já jsem o tom přesvědčen z vlastní zkušenosti. :kol-28:  Mimochodem na ten EE5w-40 jezdím a jsem s ním absolutně spokojený, takže vím o šem mluvím a není to JPP. :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1) stále mě nikdo nevysvětlil, kde je to nějaký nano u millersu :D

2) nevím co máš proti shellu nebo kastrolu, vždy sem kupoval olej z origoš distribuce a nic nikdy neudělal.

3) 5W-30 507.00 je řidká sračka proto v názvu je 5W-30. Že to VW koncern leje do všeho co má i 10 válců, tak to je prostě kokotina. Flétové intervaly nemá cenu komentovat ani.

4) co je špatného na ACEA A3/B4. alespon to nemá low saps a tyhle píčoviny kvuli DPF. nemam motor s dpf, tak proč bych to tam lil.

 

Ano, eshop nakupuje za stejný peníze co servis, co si myslíš.... Servis akorát vydělá na práci a nutně musí i na materiálu, jinak brzo skončí. nýbrž eshop má daleko menší náklady, tak mu prostě stačí mít menší rabat. to je dnes skoro ve všem.

 

@sniper 2003 máš auto od začátku, nebo předtím majitel tam lil sračku typu 5W-30? :) předpokládám, že si auto kupoval dost ojeté. 

P.S. pro snipera 1.9 TDI PD, není žádný už držák oproti 1.9 TDI 81kw /66kw rotačka nebo 2.5 TDI 75kw rotačka apod...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkus se kouknout na TENTO odkaz a dole jsou články v pdf. Tam je to celkem hezky vysvětlené. Mimochodem nikdo nemá nic proti Shellu ani Castrolu, ať si každý jezdí na co chce, jen zde píšeme svoje zkušenosti. Na těchto zmiňovaných olejích jsme dříve jezdily tak víme co tu umí. Opravdu pak ty opravy nejsou laciné. :kol-32:

Editováno: , autor: Sniper_2003
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a neodpověděl si mě, v kolika km si kupoval auto, jak tam často předchozí majitel měnil olej a jaký používal :) pak věřím ,že se váčka rychle zadře... což sem zažil u přítelkyně bejvalého superbu, kde se jezdil longlife a zadřelo se k tomu i turbo.... ale až v cca 260 000km....

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

4) co je špatného na ACEA A3/B4.

Vůbec nic ale to už dnes ani na C3-10 nebo C3-12. Jak píšeš o 507.00 atd tak s tím plně souhlasím. Pro mně je důležité jak dlouho vydrží ten či onen olej v kondici aby se ještě dalo mluvit o mazacích schopnostech. Jak už sem psal výš, nemám nic proti žádné značce oleje ale co sem viděl a co mi bylo nezaujatou osobou vysvětleno tak ten MO "funguje" lépe delší dobu (ne jen on a je to laicky napsáno). O nějakým nano se tu nemá cenu bavit protože to bude stejně sklouzávat do dvou rovin jako vždy. Zatím sem viděl hydra a vačku jen po 40tkm s MO a s Castrolem 5W40 po 70tkm a rozdíl tam byl, je otázka jestli to bude po 70tkm s MO stejné. Lidskou vlastností je nevěřit moc novým věcem a kor dražším :) Debata kolem olejů je nekonečná a proto sem se začal pídit po znalostech od zkušených páč na fórech a v hospodě je to jen zábavný, je to na každým kdo si s toho co vezme a když o tom začneš mluvit kdekoliv tak to vždy dopadne stejně :kol-48: Jediný v čem  se snad dá radit je prostě použít hlavu, jak při výměně tak při výběru, ale to už sem myslím taky psal :kol-18:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 kokta7

 

Auto jsem kupoval na 116tis. Bylo to v době,kdy se ještě leasingovky o auta staraly a diktovali jak auto bude servisované. Takže hned od začátku pevný servisní interval 15tis výměna ( to probíhalo 2x za rok ). Dokonce rozvodový řemen se měl měnit ve 120tis a měnil se v 90tis. Vždy servis v autorizovaném servisu tedy oleje Castrol nebo Shell. -- Pak jsem vozidlo od leasingovky odkoupil.

 

Tak mi řekni co z toho usoudíš. Proč se vačka prodřela?

 

Jinak co se toho oleje s nanočásticemi týká tak po přečtení článku kde jsem ti dával odkaz o pár příspěvků víš, by jsi zjistil, že " nanokosmetika" funguje jinak. Oni v poslední době všichni používají populární slovo "nano"kvůli prodeji, ale funkce žádná. Ale to není případ MO, který dokonce dostal cenu za nanočásticové převodové oleje.

 

Ale jak psal Šulda. Pokud tomu chtít uvěřit nebudeš tak nemá cenu tě přesvědčovat. Již pár nevěřících z mého okolí do vyzkoušení nechtělo věřit, nakonec jim to přes pusu nešlo říci, že se spletli a že to funguje.

 

2 lubinob

 

Já doufám, že už to měnit nebudu. Ale je spousta lidí, kteří si naší radou o změně oleje mohou životnost této součásti a nejen té oddálit či eliminovat. :kol-47:

Editováno: , autor: Sniper_2003
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže si vlastně nic nenapsal a nedal mě žádný argument na to vaše božské NANO  :) já jenom vím, že přišli s nano kosmetikou na auta a stojí za houby, stará dobrá keramika...

To je přesně ta přitroublá diskuze kdy z toho Ty děláš něco, co to není. Nevšiml sem si že by tu z toho, mimo tebe, dělal někdo něco jako božského :) O tom to opravdu není a srovnávat to s kosmetikou je drobet mimo. Jen píšu že je MO kvalitní olej a když chceš argumenty tak se stačí podívat třeba na základový olej který používá Castrol a jaký MO. Opět se budu opakovat, diskuze plná nadvýznamů, proto to nemá cenu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

musím se smát. chvíli sem tomu taky věřil, ale pak mě to přešlo. 20000km už ho leju do 2.0 TDI PD(5W-40 EEE), psali jste jak se stiší motor apod :D nic se takového nestalo, auto jede uplně stejně i dle diagnostiky.

 

nalil sem ho i do 3.6 FSI, po 13000km stejná spotřeba vše stejný... 

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kokta7>> Byl jsem svědkem řešení situace kdy u nich zákazník koupil origo výbojky do xenonů a byly to čínský padělky. Vše vyřešili v pohodě s omluvou že se v tom množství prostě nedá vše skontrolovat. Nechci žádnému z e-shopů ubližovat neoprávněně a proto vyjádření které vynesu je třeba mít ověřené, jinak je to víš o čem? Zrovna tento olej a ze stejného e-shopu sem měl v motoru když sem před pár lety poprvé navštívil zmiňovaného mechanika a začínal se zajímat o tuto problematiku. Vcelku rozumně mě zasvětil do různých praktit které doplnil hmatatelnem :)

jirka mz>> Ano to je on a že má v názvu Longlife neřeš, je to jen o tom že lidi chtějí šetřit a to LL k tomu patří :)

Právě že ten longlife by měl obsahovat nějaký přísady navíc, který by v obyč oleji být neměly, a motoru je líp když tam nejsou. Takhle alspoň jsem to někde četl, takže i ten Shell co tam liju jsem chtěl aby byl "nelonglife"  bez těch dlouhoživotnostních přísad.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Panikaříš. Ten olej co ti doporučil šulda má sice v názvu longlife, ale to je tak všechno. Interval výměny toho oleje je 15tis/rok. Což u longlife oleje není ten udávají výrobci na 30tis/2roky. To je to nejjednodušší rozdělení. Jinak máš pravdu, že loglife olej má jiný základový olej i aditivaci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to hlavne o trasách , mal som tu jedno BJB čo chodilo od nova na 505 01 Castrol , a pri pretesnení vstrekov v 180 000km zistená predratá vačka a jedno zdvihátko KO , auto jazdí mesto , mimo sa dostáva sporadicky ... Veľa štartov , veľa krátkych trás a ide to ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jim to nevysvětlíš, oni mají svoje NANO a je to nejlepší  a budou si povídat své :)

 

aneb když lidé používají naftový motor,na co není určen. To samé dnes lidé skáčou s TSI po městě a diví se, že mají v motoru samej benzín....

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

suri.>> Přesně tak a vím-e to, jenom jeden pán tady pořád dokola mele tu svou, ale jemu to nevysvětlíš. Asi už ani sám neví co vlastně píše, možná mu jednou dojde že to není jen o nano kterým se tu pořád ohání, vlastně jenom on, nejvíc :) Je to opravdu o kvalitním oleji, zacházení a režimu provozu.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No kdybych se rozhodl pro ten Millers, dělali jste při přechodu na něj proplach motoru, nebo ne? Já mám v plánu sundat vanu, (nejen kvůli tomu Turbu), tak to by snad mohlo stačit. Teda ještě nevím v jakým stavu to turbo bude, ale doufám že ne v takovým aby se do mazacího okruhu nedostal nějakej bordel...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...