Publikováno Říjen 23, 200915 r Peugeot 908 5.5 V12 HDI 514 KW (700 koní) 1200 nm http://www.autorevue.cz/default.aspx?serve...p;article=10910 Pokud Vás ty Vaše benzíňáky zatlačí do sedaček, tak tohle Vás zarazí až do kufru. A komu nafta smrdí tak mu smrdí, protože je vždy zaní.
Říjen 23, 200915 r jóó tak tohle je brutus a ten zvuk je fakt paráda lehce dunivý a sem tam hukot jak od letadla
Listopad 17, 200915 r Peugeot 9085.5 V12 HDI 514 KW (700 koní) 1200 nm A komu nafta smrdí tak mu smrdí, protože je vždy zaní. ehm diesel a sport naco taky objem a preplnovanie, benzinu stacia otacky a diesel hravo schova do vrecka vid Formula 1 objem 2.4l V8 720hp pri 18000ot - limit FIA, 780hp pri 20000ot to bez turba a hmotnosti 95kg !!! alebo P206 WRC (tu este FIA turbo nezakazala ) objem 2.0 R4 turbo 300hp pri 5250rpm - limit FIA 635Nm pri 4000ot
Listopad 27, 200915 r ehm diesel a sport naco taky objem a preplnovanie, benzinu stacia otacky a diesel hravo schova do vrecka vid Formula 1 objem 2.4l V8 720hp pri 18000ot - limit FIA, 780hp pri 20000ot to bez turba a hmotnosti 95kg !!! alebo P206 WRC (tu este FIA turbo nezakazala ) objem 2.0 R4 turbo 300hp pri 5250rpm - limit FIA 635Nm pri 4000ot Hodne spatny priklad srovnani. F1 je stavena na par hodin jizdy.. zato auta na 24hod. musi mit 10x vetsi vydrz... tohle muze napsat jedine clovek kterej cipuje HTP.. sry ale musel sem si rejpnou Upraveno Listopad 27, 200915 r od JasteR
Leden 6, 201015 r jaster jakoze sorry ale toto som od teba necakal, mam htp vo fabke ako aj diesel v sluzobnej octe. ja nehanim ziadny motor, kazde ma svoje pre aj proti. rovnako tento diesel o ktorom je tato diskusia je specialne vyrobeny na lemans, tak je vyrobeny benzin na formulu. a ked uz rypes ty, rypnem si aj ja. ukaz mi jeden (naozaj staci jeden) diesel bez turba, ktory sa vyraba v sucasnosti a ma vyssi vykon ako to moje "ciple htp" EDIT: a este jedno videjko speci pre teba 5.2L V10 FSI - bez turba 320kW 540Nm (je to samozrejme na brzde - merali maximalku) Upraveno Leden 6, 201015 r od domino666
Leden 8, 201015 r nejde srovnávat diesel a benzín, každý je jiný konstrukčně a obhajovat to že diesel bez turba nemá koně, je kravina...stejně tak benzín bez pořádnýho výfuku nepojede (dieslu stačí roura ven )....nafťák je prostě "sporťák pro chudý" a za málo peněz z něj dostaneš hodně muziky Domino: osobně si nemyslím že HTp je špatná volba do města, ale jistotu v tom že je každej diesel bez turba slabší bych moc neměl, stačí se podívat na ropáky od Nissana 2.8D = 68kw bez turba Upraveno Leden 8, 201015 r od kibi
Leden 8, 201015 r domino666: Mícháš jablka z hruškama... no vlastně už to udělal i kenanab v 1. příspěvku. No a co se týká výkoných dieselů, tak se stačí mrknout na dvoudobé lodní motory Dočetl jsem se že váží 925kg. Ještě by mě zajímali otáčky....
Leden 8, 201015 r ja som v tomto vlakne Flame (benzin vs diesel) nezacal, ja len tvrdim, ze diesel nemusi byt (a ani nie je) top v motorsporte, budem sa znovu opakovat, nehanim ziadny motor !!! od kazdeho sa vsak ocakava ine
Duben 12, 201015 r Me by stacila Q7 V12 TDI no neviem, to auto mi pride moc silne, "jemnejsie" Q5, ak by som chcel nieco velke a good, tak toyota LC V8 , terenny majestat DEFENDERA neprekona ani traktor a auto pre rodinu je nove doscovery 4 to len taka vsuvka, ale kedze mam skodu.....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.