Luks Vloženo 24. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2009 VAG hlásí chybu 00515 - hallův snímač,vyměnil jsem ho ale je to pořád stejný.Pak mi to tam taky hodilo chybu 00522 - čidlo teploty chladící kapaliny,to je to v termostatu žeano?A dneska se tam objevila 00525 - lambda,tak nevim jestli si to auto ze mě dělá prdel nebo odcházejí všechny čidla.Kždopádně bych potřeboval vyřešit to startování...natočim to až na 4-5 pokus dlouhýho točení.Zdá se mi jako by to byl blbě předstih,dusí se,jakoby se snaží střílet do výfuku,to by mohl způsobovat ten hallův snímač ne?Ale když jsem ho vyměnil a chyba se v jednotce opakuje tak asi bude špatnej kabel (nebo ŘJ?). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piškot Vloženo 24. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2009 BMM nebo MPI ?. U BMM to hodí vždy chybu snímače otáček. Čidlo teploty je u termostatu (MPI a poslední BMM). Jinak je na sacím potrubí vzadu( BMM ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luks Vloženo 24. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 24. Říjen 2009 BMM,jak to myslíš že to tu chybu hodí pokaždý? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luks Vloženo 24. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 24. Říjen 2009 BMM,jak to myslíš že to tu chybu hodí pokaždý? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piškot Vloženo 25. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2009 No tak jak říkám. U BMM při zapnutém zapalování máš vždy chybu snímače otáček protože jendnotka nedostává impulsy a vyhodnotí to jako chybu. Když nastartuješ tak ta chyba zmizí. Ve tvém případě bych se zaměřil na čidlo teploty. Máš ho vzadu na sání ( u termostatu je čidlo s jedním drátem ) nebo kombinované u termostatu. Zkontroluj ho na vagu. Co ukazuje když to zrovna nejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smajda Vloženo 28. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2009 to střílení bych viděl na tu lambdu...zkus ji odpojit, zvýší se ti spotřeba ale za zkoušku to stojí...a napiš sem přímo výpis z toho vagu co to napíše, co je to za motor a jakej má datum narození (rok vyroby) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas z Kosice Vloženo 29. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 Ahoj, tak presne tento problém som mal aj ja, dokonca horšie to je, lebo jazdím na plyn. Celá Tvoja investícia bude 0,50 €, teda u nás toľko stojí šmirgeľ papier Otvor veko rozdeľovača a poriadne vyšmirgľuj palec zhora, v strede aj z boku. Až do kovu - medi. To isté urob s vekom vnútri hore máš 4 malé uhlíky, všetky štyri vyšmirgluj na meď zhora aj zboku, koľko sa len dá. Uvidíš, aký zázrak Ti to spraví s autom. A nielen s tým. Mne takto klesla cca o 20 percent (číslo nepreháňam) aj spotreba! Rozdeľovač čisti takto každých 2000 km, alebo keď bude opäť trhať. Ak sa Ti to nechce robiť, kúp nové veko, stojí okolo 12-15 € s tým, že jeho výmena je primitívne jednoduchá celý rozdeľovač - spodok aj s palcom je ťažšie vymeniť, ale palec vyšmirgľovať nie je ťažké. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fyk77 Vloženo 29. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 Kdyz jsem mel felicii, tak jsem mel ten samej problem. Nechytala a skubala. A jednoho dne uz vubec nechytila, jen se pekne kourilo z vejfuku. Delal to kablik z civky do rozdelovace. V te dobe stal nejakych 30 kc. Kablik se vymenil. Jeste se pri te prilezitosti vycistil se rozdelovac a zase startovala. Skubani jsem odstranil vymenou svicek. Koupil jsem nejaky lepsi (uz ale nevim jaky) a bylo po skubani. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nneess Vloženo 9. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2009 Ahoj,tak presne tento problém som mal aj ja, dokonca horšie to je, lebo jazdím na plyn. Celá Tvoja investícia bude 0,50 €, teda u nás toľko stojí šmirgeľ papier Otvor veko rozdeľovača a poriadne vyšmirgľuj palec zhora, v strede aj z boku. Až do kovu - medi. To isté urob s vekom vnútri hore máš 4 malé uhlíky, všetky štyri vyšmirgluj na meď zhora aj zboku, koľko sa len dá. Uvidíš, aký zázrak Ti to spraví s autom. A nielen s tým. Mne takto klesla cca o 20 percent (číslo nepreháňam) aj spotreba! Rozdeľovač čisti takto každých 2000 km, alebo keď bude opäť trhať. Ak sa Ti to nechce robiť, kúp nové veko, stojí okolo 12-15 € s tým, že jeho výmena je primitívne jednoduchá celý rozdeľovač - spodok aj s palcom je ťažšie vymeniť, ale palec vyšmirgľovať nie je ťažké. Dá se toto udělat i na 1,6 MPI ???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelfelda Vloženo 23. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2009 Dá se toto udělat i na 1,6 MPI ???? ano, když začne škubat 1,6MPI, tak je to nějaký silový kabel, většinou je lepší vyměnit všechny a ještě víčko a palec taky, prosím nečistěte to šmirglem, je to barbarské v místě, kde jsou vysoké otáčky, tento prach ze šmirglu působí jako urychlovač opotřebení. Výměna tohoto všeho Vám vydrží a to garantuju 10000Km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.