Publikováno Říjen 28, 200915 r Prosím o radu vždy po delším stání autíčka se po nastartování vyvalí z výfuku oblak dýmu jako kdybych měl Fiata v naftě fuj . Nevím si s tím rady start. dávka jak má být jinak vše v pořádku. je to O1 99 66kw AGR
Prosinec 30, 201410 r Ahoj. Vím, je to starej dotaz. Zajímá mě příčina, mám ten sám problém. Bestdrak
Únor 10, 201510 r Ahoj servius :-) . Žhaviče nové, vstřiky udělané na stolici, čerpadlo o.k. . Již mi to dělá nějaký čas, odjel jsem s tím 2500 km dovolenou a je to stále stejné. Dokonce jsem našel inzerát na prodej stejného motoru jako mám já se stejnou závadou. Jedná se o 1.9 tdi 66kW ALH . Dodnes mi nikdo neřekl kde mám hledat problém. Motor má najeto cca 400 000 km, závada se projevila po nasátí oleje turbem. Motor jsem zastavil při 4000 tisících otáčkách, turbo vyměněno, IC vymytej benzínem, hadice také, kontrola rozvodů, předvstřik na TDI grafu O.K. Auto jede v pohodě, nežere, nekouří, prostě jen pár sekund po startu kouří jako avie a tarokuje, jakože na 3 a 4 válce. Je tu spousta odborníků, ale nikdo mi nic neporadil. Bestdrak
Únor 10, 201510 r Ahoj. Nějak jsem to tu nepročítal, ale chystám se na to. Jelikož jsem nedávno koupil Octávku, ale motor ALH 1.9/81kW a toto zadýmení mám u ní taky. Je to jen u studeného startu. Olej nežere, spotřeba super, žhavící svíčky nové, rozvody, olej, filtry, vše nové. Sice má naběháno 270 tisíc, ale motor po natočení jede plynule a krásně, nezadrhává, jde za plynem. Jen ten první start, to je mazec. A ještě mi to teplé blbě chytá, startér točí jako o život a dloooouho točí než chytne, ale jen teplé. Doufám, že se to tu někde dočtu. Již dřív jsem něco četl o špatném startéru, ale to u mě není, ten je ok, pak čidlo teploty - to nevím, ale vodu drží pěkně na střední rafičce, žhavit to žhaví, tak nevím, kde by mohl být problém, že to tak blbě startuje.
Duben 29, 201510 r Problém vyřešen Kompletní rozebrání startéru a výměna komutátoru + vyfoukání. Jede jak nové - startuje. Jo a teď jsem namontoval do Octávky 1.9/81kw startér z 1,9 TDi 77KW 2007 startér s 11 zubama a startuje to ještě lépe. Akotát jsem musel vyměnit ten hranatý konektor za kulatý, ten co je na startéru jako jediný. A je po problému. Zdůůř.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.