Publikováno Listopad 1, 200915 r Ahoj, nachazim tu vsude ruzne odpovedi na to, co se stane, kdyz se v Superbu na delsi dobu odpoji baterie. Jedni pisou, ze auto uz pak ani nenastartuje a musi se odtahnout do servisu. Druzi pisou, ze to tak neni, ze to pak celkem normalne jede. Jak to teda opravdu je a co vsechno se v ridici jednotce vynuluje? Mam na mysli 1,9 TDI-PD, výroba 10-2003 jestli se to nějak liší. Upraveno Listopad 1, 200915 r od alpha
Listopad 1, 200915 r Ahoj, nachazim tu vsude ruzne odpovedi na to, co se stane, kdyz se v Superbu na delsi dobu odpoji baterie. Jedni pisou, ze auto uz pak ani nenastartuje a musi se odtahnout do servisu. Druzi pisou, ze to tak neni, ze to pak celkem normalne jede. Jak to teda opravdu je a co vsechno se v ridici jednotce vynuluje? Mam na mysli 1,9 TDI-PD, výroba 10-2003 jestli se to nějak liší. Nastartuje ti to normálně, nemá to na to vliv. Akorát ti zmiznou spotřeby na jedničce, kiláky co nuluješ a myslím hodiny nastavit..
Listopad 1, 200915 r Autor Já pamatuju, že u Feldy MPi to trvalo pak tak 100km než se motor zase skamarádil s řídící jednotkou, než nasbírala nějká data a začalo to míň žrát. Dělá to tady něco podobného?
Listopad 1, 200915 r Pokud má origo, tak nejsřív zapnout klíšek a až pak rádio. Kód si to načte samo.
Listopad 1, 200915 r Měl jsem to odpojeno 24 hodin kvůli vybití kondenzátorů v komfortní jednotce a po opětovném zapojení to fičelo vše v poho.Samozřejmě nastavit hodiny to jo.A musel jsem pro DX zadat 4 místné číslo aby se mi to rozjelo. S tím klíčkem jsem to nezkoušel Jardo,ale prubnu to.
Listopad 9, 200915 r Ake hodnoty treba nastavovat? Nikdy som nic nenastavoval. Len hodiny v budkoch Žádné,jenom hodiny auto si to načte z továrního nastavení v řídící jednotce a pak se samo přizpusobí kvalitě benzínu atd.co je na odpojení baterky pozitivní,že se smažou staré závady uložené v řídící jednotce.
Listopad 9, 200915 r Tým asi myslel predzápal aby nevznikali detonacie. Ale myslim ze ten sa nastavuje permanentne Upraveno Listopad 9, 200915 r od danone
Červenec 28, 201114 r jak pisou kluci, a pokud mas radio na kod tak ho tam budes muset znovu vlozit. mozem sa spitat ,kde mam hladat kod radia keby som ho nahodou potreboval,diki
Duben 15, 201213 r Někde jsem četl,že se dá napájet auto přes zásuvku zapalovače trafem a akumulátor se dá odpojit bez ztráty dat.Někdo to vyrábí na baterku 9v jako adaptér do zapalovače,ale nemůžu to najít,když chci ted dolít akumulátor.
Duben 16, 201213 r Ano, je to možné. Máme v práci nabíječky Bosch C7 a mají režim zdroj - 13,5V právě pro tento případ. Svorky cvakneš na kastli a kabel nebo pojistky a můžeš odpojit akumulátor. Sup má všechny 3 zapalovačové zasuvky na trvalých 12V, takže je možné to takto využít. Je potřeba počítat s proudem okolo 300mA (zamknuté auto, otevřená kapota) a to by ta 9V asi nedala. Mám na to starou gelovku z APC zdroje a kablík do zapalovače.
Květen 9, 201213 r mozem sa spitat ,kde mam hladat kod radia keby som ho nahodou potreboval,diki Tak v papieroch k radiu budes hladat 4miestny kod marne. Mne sa tiez zablokovalo radio pri vymene Maxika a kod som musel zhanat v Skodovke. Potreboval som nato dlhy kod z bocnej strany radia zacinajuci pismenami SK a VIN auta. I ked moj servisny technik mi povedal zly kod a musel som si ho zhanat od inych machrov
Květen 10, 201213 r tak já ho mám v papírech k radiu.Ale to jen proto,že minulý majitel si ho tam napsal a nebo mu bylo doporučeno napsat si ho tam.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.