mečoun Vloženo 3. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2009 Ahoj zdravím, poradí mi někdo s problémem ventilace u manuální klimatizace? Auto mi topí pouze v poloze nastavení větrání na nohy. Do ostatních poloh jde pouze studený vzduch i při nastavení teplotního ovladače na maximální topení. Čím to může prosím být??? V servisu mi již vyměnili servomotor ovládací klapky topení, ale ani po tomto zásahu to funguje tak, jak popisuju. Díky předem Tomáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bodka Vloženo 4. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2009 (editace) Ahojte, mám tento istý problém (1,9 tdi pd 5/2007) Na začiatku mi to blblo tak, že to prestávalo kúriť, robilo to veľké skoky v nastavení teploty - na maxime bol vzduch vrelí, kúsok som ubral a už bol vzduch vlažný. Bol som v servise kde to nastavili na nejakú nulovú alebo akú hodnotu. Regulácia teraz funguje plinulejšie. Ale mám teraz problém ako Tomáš - keď naštartujem studený motor, tak to začne kúriť len na nohy, na nohy a na sklo. Zvyšné 2 pozície fúkajú studený vzduch. Začnú ísť až po určitej dobe prevádzky. Dosť tomu pomôže ak vytočím pár krát vetilátor z 0 na 4. vtedy to väčšinou začne kúriť. Bol som s tým znova v servise a znova robili kompletnú diagnostiku - bez závad. Volal som im, a chcú robiť ďalšiu diagnostiku - vraj to mám nechať na noc, že to skúsia ráno. Ale podľa mňa to bude zbytočne vyhodených ďaľších 30€. Tomáš!, skús ak ti to nebude kúriť na tie sklá vytočiť vetrák pár krát po sebe z 0 na 4. Malo by to potom kúriť. Daj vedieť. Budem vďačný za každý názor. Ďakujem. Juro. Editováno: 4. Listopad 2009, autor: Bodka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mečoun Vloženo 5. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 5. Listopad 2009 Ahoj, dneska jsem dal auto do servisu (Autokomplex Menčík), tak jsem zvědavý, jak si s tím poradí. Nevíš náhodou, jak zjistit, jestli ten starý servomotorek klapk, který mi dali po výměně, je v pořádku či není? Přijde mi, že mechanicky funguje dobře a mojí závadu jeho výměna neopravila. Tudíž si myslím, že ho vyměnili zbytečně. Zatím Mečoun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bodka Vloženo 5. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2009 (editace) Ahoj,presne sa v tom nevyznám, ale servomotorček by podľa mňa mohol byť vadný. Je v ňom nejaká elektronika čo zabezpečuje jeho správne pootočenie podľa zrejme nejakého príkazu z riadiacej jednotky. Otázka je či servomotorček nesprávne reaguje na povel z RJ, alebo RJ dáva zlí povel servomotorčeku. Ale v každom prípade ak ti to nefunguje aj po jeho výmene tak to v ňom určite nebolo. Zaujímavé aspoň teda u mňa je, že ak prepnem kúrenie na okná, fúka studený vzduch. Ale ak prepnem na nohy, síce z výduchov na okná nefúka (čo je logické keď je prepnuté na nohy ), ale je z nich cítiť teplý vzduch. A z toho mi vychádza že pri prepnutom kúrení na okná nefunguje kúrenie ako také, a nie že sa neotvorí klapka a nepustí do výduchov teplí vzduch. neviem teda...... Daj mi prosím ťa vedieť ako si dopadol.... držím palce Editováno: 5. Listopad 2009, autor: Bodka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chadwick Vloženo 11. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2009 Měl jsem podobný problém. U aut. klimatizace mi netopila pravé půlka před spolujezdcem. Ale pokud se to přeplo na nohy, tak topilo "o stošest". Zajel jsem s tím do servisu a tam to ukázalo jedno špatné teplotní čidlo. Oprava nové za 400 Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 12. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2009 Vám kterým vykazuje climatic abnormality v topeni ci chlazeni doporucuji skusit jeste nez to date do servisu "reset" klapek ventilace. Dela se to tak ze zmacknete naraz tlacitko vyhrevu zadniho skla a tlacitko vnitrni cirkulace vzduchu (obe tyto tlacitka jsou nad tlacitkem AC) Zmacknout naraz a podrzet cca. 5 vterin. Mela by se resetovat ŘJ a klapky by se meli prenastavit do puvodniho tovarniho nastaveni. Ovsem vyzkouseno to nemam, me klima/topeni funguje tak nebyl duvod to zkouset. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bodka Vloženo 25. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2009 Reset klapiek týmto spôsobom rozhodne funguje, klapky zavrčia, zablikajú tlačítka ale mne to nepomohlo. Asi je je zlá RJ, inak ma už nič nenapadá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mečoun Vloženo 1. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2009 Ahoj všem, tak to nakonec dopadlo tak, že mi vyměnili jedno teplotní čidlo a od té doby to funguje vcelku dobře. Jen se mi zdá, že při delší cestě se teplota přiváděného vzduchu stále zmenšuje. Připadá mi to, že je čidlo zahřívané stále více od motoru a pak tím pádem čidlo pouští studenější vzduch. Rád bych slyšel ale názor někoho jiného. Díky a zdravím Mečoun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 1. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2009 To si myslím bude normální regulace. Nesmíš zapomenout že teplota Tebou nastavená je teplota interiéru a ne teplota foukaná. Prostě se přibližuje nestavené hodnotě. Př.: Máš nastaveno 22°C V autě na počátku je 10°C. Začne foukat teplý vzduch (víc než je 22°C). Po čase je v autě třeba 21,5°C a tolik už teplého nepřivádí. Toť můj názor-třeba špatný.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 6. leden 2010 Sdílet Vloženo 6. leden 2010 (editace) Já mam na OII zase záhadně prohozené (o 180°) nastavování průduchů (místo výhřevu na nohy mi jede přesne to na opačné straně...atd.) Myslel jsem si, že je ovládání pootočené, ale nejde to zasunout jiným způsobem. Nemáte někdo zkušenost? Nevím, co s tím předchozí majitel mohl provést.....zkusím ten reset, ale řekl bych, že tohle je mechanická záležitost ??! Editováno: 6. leden 2010, autor: Haski Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pekrato Vloženo 7. leden 2010 Sdílet Vloženo 7. leden 2010 Zkus nastavení podle DP, taky jsem to měl posunuté. Nastavil jsem to přesně jak píšou a vše OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 7. leden 2010 Sdílet Vloženo 7. leden 2010 Zkus nastavení podle DP, taky jsem to měl posunuté. Nastavil jsem to přesně jak píšou a vše OK. Super díky zkusím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bodka Vloženo 9. Březen 2010 Sdílet Vloženo 9. Březen 2010 Takže konečne po dlhej dobe mám problém s climaticom vyriešený. Bolo vadné teplotné čidlo umiestnené niekde nad rádiom. Niekedy udávalo teplotu 86 stupňov. Čidlo 20€ a práca 30€. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnk Vloženo 30. Březen 2010 Sdílet Vloženo 30. Březen 2010 Takže konečne po dlhej dobe mám problém s climaticom vyriešený. Bolo vadné teplotné čidlo umiestnené niekde nad rádiom. Niekedy udávalo teplotu 86 stupňov. Čidlo 20€ a práca 30€. a ukazovala diag. nejakou chybu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Edisko Vloženo 6. Duben 2014 Sdílet Vloženo 6. Duben 2014 (editace) Čaute, viem že je to už stará téma ale potrebujem ju znovu otvoriť. Mám ten istý problém o ktorom sa píše na začiatku témy t.j. pri climatiku mi nejde teplý vzduch s ofukov. Tiež som už dlhšiu dobu mal problém s nastavením správnej teploty, keď som otáčal kolieskom z 18st. teploty na vyššiu tak zareagovalo to až vtedy keď som mal až koliesko úplne otočené na najvyššiej teplote 22st. a vtedy už náhle sa zmenila teplota zo studenej na veľmi teplú. Predpokladám že tiež mám zlý snímač G191 teploty vzduchu privádzaného do stredného priestoru ako aj predchádzajúci dvaja kolegovia ktorý mali ten istý problém. Jeden z nich píše že sa k nemu dá nejako dostať pri vybratí rádia. Ja som našiel návod podľa ktorého musím vybrať celú prístrojovku. Neviete mi poradiť ako sa k snímaču G191 dostanem najjednoduchšie? Š.Octávia 1,9 TDi, 77kW, r.v.10/2005 Editováno: 7. Duben 2014, autor: Edisko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.