Robin Vloženo 21. Duben 2006 Vloženo 21. Duben 2006 Zdravím páni, zaujímalo by ma aké časti karosérie sú rozdielne v prípade Octavie1 RS kombi a štandardnej Octavie1 combi. Ide len o iný nárazník v prípade RS combi, alebo sú tam ešte iné rozdiely (prahy, zadný nárazník) dík moc Citovat
luke Vloženo 21. Duben 2006 Vloženo 21. Duben 2006 najdi si na netu fotky a porovnej... jinak rozdil je v prednim a zadnim narazniku - zadni ma vyrizlou diru pro koncovku vyfuku ktera je taky jina - viz foto, prahy sou stejny, jeste se davala na paty dvere nahoru takova striska ale to je asi tak vsechno Citovat
vittorio Vloženo 21. Duben 2006 Vloženo 21. Duben 2006 Zdravím páni,zaujímalo by ma aké časti karosérie sú rozdielne v prípade Octavie1 RS kombi a štandardnej Octavie1 combi. Ide len o iný nárazník v prípade RS combi, alebo sú tam ešte iné rozdiely (prahy, zadný nárazník) dík moc lidi hledejte trochu a pak se ptejte. jen kdyz se kouknete na stranky a na fotky tak ten rozdil je patrny, nehlede na to ze se to tu resilo xkrat co je potreba k predelani na RS look... chjo Citovat
krysarr Vloženo 21. Duben 2006 Vloženo 21. Duben 2006 No a vnitrek je dost jinaci ne? A RS ma ve standardu xenony a urcite poznas rozdil z venku kdyz se mrknes na brzdy, a mimo jine je taky RS trosku niz, nez normal Citovat
vittorio Vloženo 21. Duben 2006 Vloženo 21. Duben 2006 No a vnitrek je dost jinaci ne? A RS ma ve standardu xenony a urcite poznas rozdil z venku kdyz se mrknes na brzdy, a mimo jine je taky RS trosku niz, nez normal xenony nebejvaly v zakladu RSka..to az na konci Citovat
krysarr Vloženo 21. Duben 2006 Vloženo 21. Duben 2006 No a vnitrek je dost jinaci ne? A RS ma ve standardu xenony a urcite poznas rozdil z venku kdyz se mrknes na brzdy, a mimo jine je taky RS trosku niz, nez normal xenony nebejvaly v zakladu RSka..to az na konci Fakt? Safra, tak to sem trosku mimo, ale nikdy sem snad nevidel RS bez xenonu Citovat
vittorio Vloženo 21. Duben 2006 Vloženo 21. Duben 2006 No a vnitrek je dost jinaci ne? A RS ma ve standardu xenony a urcite poznas rozdil z venku kdyz se mrknes na brzdy, a mimo jine je taky RS trosku niz, nez normal xenony nebejvaly v zakladu RSka..to az na konci Fakt? Safra, tak to sem trosku mimo, ale nikdy sem snad nevidel RS bez xenonu ja prave jo a prislo mi to divny a rikali mi tady ze ze zacatku snad byly i bez xenonu Citovat
krysarr Vloženo 21. Duben 2006 Vloženo 21. Duben 2006 No a vnitrek je dost jinaci ne? A RS ma ve standardu xenony a urcite poznas rozdil z venku kdyz se mrknes na brzdy, a mimo jine je taky RS trosku niz, nez normal xenony nebejvaly v zakladu RSka..to az na konci Fakt? Safra, tak to sem trosku mimo, ale nikdy sem snad nevidel RS bez xenonu ja prave jo a prislo mi to divny a rikali mi tady ze ze zacatku snad byly i bez xenonu Aha, tak mozna v nakejch wooden times mohly byt, to je pravda. Sem si rikal, jestli to treba nemohly bejt jenom predelany seriovky na er-es-luk Citovat
vittorio Vloženo 21. Duben 2006 Vloženo 21. Duben 2006 taky sem si toho jednou vsiml a bylo to Rsko a pak mi nekdo rikal ze i bez nich se to ze zacatku delalo, to pry bylo jak se sedmnactkama, ty sou snad taky za priplatek k RSku, nebo urcite byvaly... jinak pro indickej trh se dela octavia RS s vykonem 110kW, bez xenonu na 16kach...takze obyc osmnactka turbina vysperkovanejsi no... Citovat
Hensel Vloženo 21. Duben 2006 Vloženo 21. Duben 2006 je to teda trošku OT, ale co jsem zaslechl tak xenony se dávali do základu na faceliftový L&K ...s tím RS souhlasím s Vikim, že zpočátku se tam xeny nedávali Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.