admin Vloženo 14. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2009 Škoda 765 combi speciál Osobní automobil s prodlouženou pětimístnou pětidvéřovou samonosnou karoserií s podélně uloženým motorem před přední nápravou a pohonem zadních kol. Výrobce: AZNP, Mladá Boleslav Rok výroby: 1977 Motor: Škoda typ 760.15 Zdvihový objem: 1478 cm3 Rozměry délka / šířka / výška: 4310 / 1640 / 1420 mm Rozvor náprav: 2500 mm Hmotnost pohotovostní / užitečná / celková: 930 / 450 / 1380 kg Disková kola 165 SR 13 nebo 185/70 SR 13 Škoda 765 Prototyp Škoda 765 combi speciál vycházel z prototypů Škoda řady 760, přesněji z typu 764 combi. Vozy Škoda řady 760 měly být v 70. letech 20. století progresivní alternativou k existující produkci vozů s motorem vzadu. K realizaci předpokládané společné Československo – východoněmecké výroby však nikdy nedošlo. Vyrobeno bylo pouze několik kusů jednotlivých provedení karosérie, které navrhlo studio Ital Design. Škoda 765 Specifika československého prostředí mnohdy způsobují jinde zcela nevídané možnosti. Tak se také mohlo stát, že se jinde přísně střežený prototyp dostal do soukromých rukou. Dalším specifikem je i to, že ač prototyp obsahuje mnoho homologovaných dílů jako například světelné ukazatele či skla, mohl být přihlášen do běžného provozu. Fotografie automobilu nacházejícím se v nálezovém stavu poznamenaném pokročilou korozí byly pořízeny na podzimní MotorTechně v Brně v roce 2005. Autor: Jiří Bartuš - MotoMagazín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca Vloženo 15. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2009 mam dojem,že vůz již prochází renovací Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.