Jump to content

Plzeňáček

Superb Klub
  • Content Count

    766
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Plzeňáček last won the day on September 18 2018

Plzeňáček had the most liked content!

Community Reputation

122 Excellent

About Plzeňáček

Recent Profile Visitors

2,263 profile views
  1. Dal bych od začátku najevo, že jsem detailista, že se o auto starám a že očekávám precizní práci :-) Tím nic nezkazíš.
  2. Blby je, ze se po odpojeni privesu nezapnou zpatky ani po novem nastartovani.
  3. A zkoušel už někdo originál L&K lišty odlepit a místo nich dát tyhle? :-)
  4. Už někdo měnil tlumiče u DCC nebo to opravdu vydrží tak vysoké nájezdy?
  5. Já mám tažné, takže žaluzie vůbec nemám - šly by naopak dodělat? V zimě se hodí nezávisle na tažném a jak píše @Aerosa, pokud by fungovaly dobře, není důvod je tam přece nemít, přínos by byl v lepším komfortu při ohřívání motoru. Nebo někdo dokáže zjistit, kde je ten zakopaný pes, že je nutné je v už namontovaném stavu odpojit, když se do vozidla tažné dodatečně domontuje?
  6. Aktualizace mapových podkladů není součástí servisní prohlídky, na požádání Ti to udělají, ale nechají si to královsky zaplatit :-)
  7. Po tom, co zde vsichni napsali se myslim shodneme, ze pri odpojeni konektoru se prestane merit teplota baterie a alternator z bezpecnostnich duvodu dava pouze konstantnich 14,3V, aby baterii neprehral, kdezto EFB nebo AGM potrebuji vic, aby se plne dobily a tim padem jsou pri odpojenem konektoru nabijeny jako klasicke zaplavene baterie, tedy malo, cimz sice kratkodobe funguji, ale dlouhodobe se nici tim, ze jsou casto vybite? Tim jsme nejspis prokazali, ze odpojeni konektoru je kokotina a uz by nam to mohlo nebyt neustale cpano?
  8. Bohuzel se musim pridat a souhlasit s tim co pises, plus mi v naproste vetsine pripadu nefunguje spousteni nezavisleho topeni nebo vetrani pres appku... Je proste videt, ze Skodovka umi delat dobra auta, ale v onlinu jsou tragicky pozadu a hlavne ze si s tim nikdo nevi rady a to uz to pouzivam temer dva roky, kdyby slo o nekolikamesicni porodni bolesti, tak se to necha jeste pochopit.
  9. Jen poznamka mimo - kvuli zaruce opravdu nemusis jezdit do autorizaku, nedelam zadne servisni prohlidky v autorizaku a zaruka mi porad plati, nekolikrat uz jsem ji vyuzil.
  10. Jako coming home a leaving home standardne sviti xenony, klasicke potkavacky, Ferda to driv umel prekodovat, aby misto nich svitily mihovky (a tim se tolik neopotrebovavaly vybojky xenonu) a ted uz misto nich umi nakodovat i denni LEDky, coz je super, protoze to nic nezere, neopotrebovava se to a hezky to vypada.
  11. https://www.sonax.cz/eshop-autokosmetiky-sonax/autokosmetika-sonax/odstranovac-zbytku-lepidel-detail.html
  12. Já myslel DSG 6°, ta je mokrá v olejové lázni a ta výměna oleje je tuším k 10tis Kč. Nevím teď přesně.
  13. @LukášCBR - s tím souhlasím. Naopak nesouhlasím s @Aleš_BX, že likvidátor není motivován pojišťovnou k tomu, aby odrbal co nejvíce klientů či poškozených - podstatná součást práce likvidátora je ušetřit svému zaměstnavateli co nejvíce peněz a tím pádem minimalizovat vyplácení škod. Proto ta pozice likvidátora existuje. Kdyby bylo pojišťovně jedno, kolik vyplatí, tak by ho nezaměstnávala. Btw. u mě byl postup stejný, nejdřív neviděli důvod ke znehodnocení vozidla. Až když zjistili, že to myslím vážně, peníze vyplatili.
  14. Necha se to pochopit i obracene - budeme jeste vice prizpusobovat auta hloupym nesvepravnym ovcim a vytvaret umely hluk, kdyz se na jinych mistech draze stavi protihlukove steny? :D Nema chodec povinnost se pred vstupem do vozovky rozhlednout? Muze se vubec nekdo orientovat v tomhle pripade podle zvuku? Chceme prenaset zodpovednost za to ze je nekdo debil na ridice? Dam tezke penize za tiche auto a umele si vygeneruju pod zadkem hluk? Doufam, ze to pujde SW poladit.
  15. Tezko se hodnoti, jsou to jiny nehody, ja mel naraz asi ve 30km/h na levy zadni roh, oprava 120, celkova skoda ale asi 200, rozdil jsem dostal na ucet...
×
×
  • Create New...