Publikováno Listopad 15, 200915 r ZDravím. Budu měnit těsnění pod hlavou a rovnou bych udělal servis po 75 000km. Poprvé já ne servis, a tak bych chtěl vědět kolik oleje se tam leje, a co vše se mění (předpokldádám filtry - vzduch, kabina, olej a udělal bych i palivovej). Budu měnit samozřejmě i chladící kapalinu (kvůli tý hlavě - de olej do vody) a taky bych chtěl poradit něco na propláchnutí chladící soustavy (odmaštění). Desky,kotouče a svíčky byly dělaný při 60tkm. Díky Viper... EDIT: Fabia 1,4MPi 50kW rv. 2002 Upraveno Listopad 15, 200915 r od ViperCZ
Listopad 16, 200915 r Nemáš servisku? Tam by malo byť všetko rozpísané. Čo sa týka motorového oleja stačia ti 4l. Zmestí sa skoro všetko, ale skôr ti ostane tak 2dcl. Paliv. filter by sa mal pri 60000km ale asi ti ho nevymenili, tak ho vymeň. Interiérový vymeň, ak máš pôvodný rok a viac. Vzduchový mením každých 30000km, s tým že po 15000km ho len vyklepem. Chladiacu meníš, tak potom brzdovka každé dva roky a hotovo. Klima neni?
Listopad 17, 200915 r servisní úkony máš v servisní knížce. Servis v 75 tkm je vlastně jako servis každých 15 tkm, jelikož vše podstatné se dělalo v 60 tkm.
Listopad 17, 200915 r Autor Klima není a brdzovka byla před rokem, takže ještě rok vydrží. Svíčky předpokládám ještě vydrží (měněno před 15tkm)
Listopad 18, 200915 r Jo svíčky ti vydržej koukni na baterku(akumulátor) pokud máš ještě klasiku a na to propláchnutí chladiče se prodává takovej xindl, kterej naleješ do vyndanýho chladiče a proplachuješ vodou pokud možno z hadice. Takto jsem to někde četl a brzy i vyzkouším.
Listopad 18, 200915 r Autor Aha, ja myslel, ze se to v urcitym pomeru naredi destilkou a normal se to necha prohnat celym okruhem (natocit motor) a pak se to proste jen vypusti...
Listopad 26, 200915 r Autor Tak udělal sem těsnění i servis. Vzduchovej filtr byl temer jak novej, tak sem ho jen vyfoukal a vyměnil sem olej (+filtr samozřejmě). Jinak olej sem kupoval v Drupolu v Nymburce a mam asi nejdrazsi obyc olej v okrese. Stacenej Castrol Magnatec A3 Professional 10W 40 za 368Kč/litr. Bohužel sem kupoval víc věcí a toho že jen za olej sem dal 1472Kč sem si všiml až pozdě...Jinak těsnění bylo úplně rozleptaný, takže výměna, lehce sem vzal i hlavu s blokem smirgem a chladící soustavu sem propláchl jakýmsi sráčem za 450Kč. Když sem ho pak vypouštěl dosti to smrdělo, vytejkaly děsný sračky a den byl pokoj, bohužel den po opravě svítí čidlo chladící kapaliny zase (náplň komplet nová G12 namíchaná do -25°C, hladina na maxu). Nejde to čidlo jen nějak samostatně odmastit třeba technickým benzínem? Nechce se mi ještě kupovat nová nádržka když je jinak úplně ok... Tady nějaký fotky: Upraveno Listopad 26, 200915 r od ViperCZ
Listopad 27, 200915 r Autor to čučím, skoro 1500 za stáčený olej 10W40 JJ, za to by byl Long life... Ale s tim uz sem se smiril, ted me spis trapi to cidlo v nadrzce
Listopad 27, 200915 r Potřeboval bys vyndat nádržku a něčím propláchnout. Lihem nebo nějakým jiným odmašťovadlem. Když to nepůjde tak jedině novou. Ještě prohledej fórum. Určitě tu bude zmínka čím to vyčistit.
Listopad 27, 200915 r Nadrzka MAX 350Kc LINK: http://obchod.autokelly.sk/default.aspx 200Kc v LINK: http://www.autokelly.cz/#PATH=3761801;1314...HT=0|SD=0|ST=0| Upraveno Listopad 27, 200915 r od PROCHY603
Prosinec 24, 200915 r Ja som cistil nadrzku cisticom na brzdy vycistil ju docela pekne ale i tak odporucam kupit novu nadrzku za 200 korun nieje co riesit...
Leden 29, 201015 r bezpodmienecne to chce novu nadrzku... na slovensku stoji dovoz 10€ a origos 25€... zamastene elektrody sa tazko cistia...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.