Pleomaxxik Vloženo 16. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2009 (editace) Zdravim,vlastnim oktavu 1,6 74sr a v posledni dobe mi to dela to,ze kdyz drzim konstatni rychlost (jakykoliv kvalt) tak po sebemensim ubrani plynu (nesundam nohu uplne,porad lehce seslapnutej je) mi auto dost cukne a snizuje otacky do te doby nez zase lehce pridam a po pridani to nezrychli plynule,nybrz to zase cukne i kdyz pridavam s citem.Nejvic se to projevuje asi na kvaltech 1,2,3.Nevite co s tim,je to dost neprijemne?diky Editováno: 16. Listopad 2009, autor: Pleomaxxik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wladko1307 Vloženo 16. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2009 Zdravim,vlastnim oktavu 1,6 74sr a v posledni dobe mi to dela to,ze kdyz drzim konstatni rychlost (jakykoliv kvalt) tak po sebemensim ubrani plynu (nesundam nohu uplne,porad lehce seslapnutej je) mi auto dost cukne a snizuje otacky do te doby nez zase lehce pridam a po pridani to nezrychli plynule,nybrz to zase cukne i kdyz pridavam s citem.Nejvic se to projevuje asi na kvaltech 1,2,3.Nevite co s tim,je to dost neprijemne?diky Dal si to na VAG. Môže to byť váha vzduchu, lambda sonda, ale podotýkam že je to len predpoklad Taktiež to môže byť ucpaný palivový filter, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pleomaxxik Vloženo 16. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 16. Listopad 2009 zatim ne,predpokladam,ze to bude naka banalni prkotina:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.