Publikováno Listopad 16, 200915 r Zdravim,vlastnim oktavu 1,6 74sr a v posledni dobe mi to dela to,ze kdyz drzim konstatni rychlost (jakykoliv kvalt) tak po sebemensim ubrani plynu (nesundam nohu uplne,porad lehce seslapnutej je) mi auto dost cukne a snizuje otacky do te doby nez zase lehce pridam a po pridani to nezrychli plynule,nybrz to zase cukne i kdyz pridavam s citem.Nejvic se to projevuje asi na kvaltech 1,2,3.Nevite co s tim,je to dost neprijemne?diky Upraveno Listopad 16, 200915 r od Pleomaxxik
Listopad 16, 200915 r Zdravim,vlastnim oktavu 1,6 74sr a v posledni dobe mi to dela to,ze kdyz drzim konstatni rychlost (jakykoliv kvalt) tak po sebemensim ubrani plynu (nesundam nohu uplne,porad lehce seslapnutej je) mi auto dost cukne a snizuje otacky do te doby nez zase lehce pridam a po pridani to nezrychli plynule,nybrz to zase cukne i kdyz pridavam s citem.Nejvic se to projevuje asi na kvaltech 1,2,3.Nevite co s tim,je to dost neprijemne?diky Dal si to na VAG. Môže to byť váha vzduchu, lambda sonda, ale podotýkam že je to len predpoklad Taktiež to môže byť ucpaný palivový filter,
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.