Kyle Vloženo 2. Květen 2006 Sdílet Vloženo 2. Květen 2006 Před nedávnem sem prodal 96-ku 1.6 66 kW. Za rok a půl jsem tratil jen na ceně 30 tisíc. Když sem to kupoval prohlížel sem to s automechanikem a auto vypadalo výborně. Ani stopa po rzi, motor krásně čistej, zřejmě se o to někdo hodně staral. Akorát při brždění trochu vibrovalo řízení. Ukecal jsem 7 tisíc slevu. Byl jsem nadšenej. Bohužel ne dlouho. Po zimě začaly reznout zadní blatníky a záhyby pod zadníma dveřma. Začal sem to sledovat, po devíti letech to má tak 10% aut, nejvíc zelená metalíza. Na jaře jsem nechal opravit brzdy. Celkem jsem s tim musel do servisu asi pětkrát, z předpokladaného vybroušení kotoučů se nakonec vyklubala výměna, přesto to občas pískalo a vrzalo a to dokonce i za jízdy. Po čase mi prasknul zadní díl výfuku (vypadal jak novej, totálně rezavej byl akorát spoj, kterej odnikud nebyl vidět). V servise mi řekli, že časem bude potřeba vyměnit i spoj za předním dílem. Za dva měsíce už to bylo zase dost hlučný, tak sem s tim zajel do servisu. Zjistili, že je prasklej i přední díl výfuku, je z litiny, nedělá se v druhovýrobě a originál stojí majlant. Už mě ani nepřekvapilo, když za další dva měsíce odešla i střední část. Takovýhle problémy se celkem daly u takhle starýho auta čekat. Že mi ale na po vánocich odejde termostat a praskne těsnění pod hlavou, jsem nečekal. Neustálý problémy s elektrikou u zadního světla, centrálu (výměna jednoho motorku, občas zlobily všechny) a rádia už radši ani nemiňuju. Asi jsem měl smůlu na kus, ale já už Renaulty nechci ani vidět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.